Tuesday, May 31, 2011

The Last Day in May

Viimane maikuu päev hakkas kõigile hommikusöögi tegemisega. Kuna pereema läks tööle, siis pidin mina selle eest hoolitsema. Ehk siis kell 9 üles ning 9.30ks kõik lauda. Pärast koristasin köögi ära. Siis läksime Aartikaga jõusaali, tal on plaan suve lõpuks 20 poundsi ehk siis 9.1 kilo alla võtta. Mina tegin tund aega oma lemmik trenažööri peal, tema pool tundi jooksurajal. Eriti ei usu, et ta sellega hakkama saab, sest iseloom puudub täielikult ning magusale ei suuda ta eales "ei" öelda. Pärast näitasin pereema vanaemale, kus miski asub, sest tema tegi meile lõuna. Tüdrukud hakkasid "isa tööd" tegema - jah, nad ei pääse õppimisest ka suvel - ning mina läksin pesema. Pärast käisin poes ning siis sain natukene netis istuda ning Muskaga suhelda. Suvel on nii kiire, et üldse rääkida eriti ei saa - või noh, ma ei saa nii tihti arvuti taga olla kui siis sain, kui plikad koolis olid. Nüüd aint õhtuti ja päeval korraks silgata ja tähtsamaid asju vaadata.
Vahepeal tuli ka meie kolmas külaline - mingi pereisa väga hea sõber. Kui temast juttu oli, siis ma arvasin, et sama vana kui vanemad, aga välimuse järgi pakuks talle mingi 26-27 ehk. Ja nüüd on maja veel rohkem üle rahvastatud ning magamiskohad kõigil sassis - väljaarvatud mul, sest mina ei taha tüdrukuid enda kõrvale ning mina olen ka ainuke, keda oma toast välja ei tõsteta :D
Kella 17ks läksime kunstiklassi - suvel teeme 2 tundi kunsti. Sain oma maaliga juba täitsa kaugele, järgmine nädal ma arvan, et lõpetan. Siis saan ka pilti teha ning teile siia üles riputada :)
Pärast kunsti sõime natukene, aitasin Archital pesemas käia ning siis vedelesime niisama - Archita pidi oma "isa töö" ära lõpetama. Ja see oli minu jaoks nii naljakas. Ta pidi kirjutama tähti ja sõnu etteantud tähtede/sõnade ja joonte järgi. Pm meil tehakse seda lasteaias/esimeses klassis, et õpitakse kirjutama. Tema pidi tegema, et oma käekirja parandada ja nagu konkreetselt pereisa vingus iga kriipsu kallal, mis ei ulaunud ettenähtud jooneni või ei olnud täpselt selline nagu pidi tegema. Tõesti nagu väga imelik oli see. Pärast esimese lehe kontrollimist läksin köögist ära, sest isegi ei tahtnud teada, mis sealt edasi saab.
A pärast kunsti hüppasime läbi ka Starbucksist ning sain uue mündi - nüüd on mul puudu on ainult 20. Ma ei tea kas te mäletate, aga esimesel kuul ostsin Osariikide müntide mapi ja nii olen kogunud kõikide osariikide münte. Loodan, et saan oma 20 kokku, sest vähemalt 5 neist on väga raske ja haruldane saada, aga ma olen siin olnud ka ainult peaaegu 5 kuud. Müntide puhul AINULT 5 kuud, ülejäänud asjade puhul JUBA 5 kuud :D
Pidin homme pesu pesema, aga nüüd ei teagi, mis saab, sest pereema tuli õhtul koju ja hakkas plaane tegema ja nüüd on kõik pea peale pööratud. Eks ärkan varem üles ning natukene teen ennem päevaplaane ning natukene ülehomme ennem päevaplaane. Kõik on nii sassis. Need 3 nädalat võiksid juba möödas olla ning külalised ära minna, et saaks oma tavalise elu juurde tagasi naasta.
Aga eks ma nüüd säti magama, sest homme tuleb jälle tegus päev.

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment