Sunday, May 8, 2011

Laisk Liisu

Jah.. Liisu on jälle laisk olnud. Nädal aega pole blogisse sõnakestki saanud.. Vabandan ja üritan seda parandada.. eriti nähes, et mu lugejate arv muudkui kasvab ja kasvab. Aga teen siis ülevaate oma nädala tähtsamatest asjadest:
1. Meie KÖÖK on lõpuks valmis.. JEEEEEEEEE!!!
Nagu päriselt.. terve pere on ikka mega õnnelik, et lõpuks normaalselt jälle elama saame hakata. Tegin ka mõned pildid, et näidata, milline see siis välja näeb:
 Põhi tegutsemispaik meie köögis.. seda saarekest seal keskel armastavad kõik ning peamised söömised toimuvadki nüüd selle taga :)
 Söögilaud, mida kasutame ainult siis, kui terve pere koos on.



Lühter, mis lakke pandi on küll nagu kuskil uhkes kohas.
















2. Teisipäeval käisin ainult Architaga kunstitunnis, kuna Aartika läks pereisaga uue kooli tutvustusõhtule. Kunstitunnis demonstreerisin õpetajale oma vene keele oskust ning sain ka natukene pisikese poisiga rääkida (tema jaoks pole oluline, mis keeles sa räägid, peaasi, et räägid). Julia aga kiitis mind nende lausete eest, mida ma öelda oskan :)
Õhtupoole käisin aga jällegi kinos. Seekord ainult Christinega kahekesti. Need kinoõhtud on ikka head, eriti kui pilet on ainult $1 = €1,4 = EEK 21 - Eks proovige Eestis kuskil nii odavalt kinno saada. Seekordseks filmiks oli "I am number Four":
3. Neljapäev oli totaalselt kohutav päev. Hommik algas pesu pesemisega, mida tegin kuni kella 14ni. Vahepeal tuli uus mööbel: kööki need pukid saarekese ümber:
Söögituppa uus laud, toolid ja mingi kapp:
Ning Aartika tuppa uus voodi ja öökapid. Minu jaoks on imelik, et 11-aastane saab endale King Size voodi (kõige suurema suurusega voodi, mis siin tavaline on elukaaslaste toas), aga noh - see on Ameerika ja nende jaoks normaalne:
Pm ta toas enam ruumi pole, nagu ennem oli ning tuba peakski nüüd aint magamiseks mõeldud olema.















Kella 14.15ks läksin kooli kuna õpetajad mängisid omavahel kickballi. Pm on see siis sama, mis pesapall, ainult, et siin ei lööda palli kurikaga, vaid jalaga. Moodustatud oli punane ja sinine tiim. Mina olin punase meeskonna poolt, kuna seal mängis Archita õpetaja ning ta on ainuke keda ma koolist tean (Aartika õpetaja ei osalenud). Meie siis Architaga olime punase meeskonna poolt ning Aartika sinise, kuna nemad olevat eelmine aasta võitnud. Ja arvake ära, kes võitis - jeee, ikka punane meeskond - mingi 17-8 või midagi sellist oli lõpptulemus. Neil oli ka hea hüüdlause: "Sinine meeskond peaks helistama 911-te kuna punane meeskond on leekides". Igastahes, pärast seda kiirutasime Architaga võimlema ning me jäime sinna hiljaks kuna ta ei kuulanud üldse minu sõna - ja ma olin juba nii väsinud ja selg tegi ka meeletult valu. Lõpuks aga ikkagi sinna jõudsime ning nii kaua kui tema võimles pisardasin mina natuke - nimelt sain oma kaua teel olnud sünnipäevakaardi Muska käest kätte :) See oli nii ilus ja armas ning niiiiiii suur igatsus tuli peale :(
Pärast võimlemist kiirustasime koju tagasi, vahetasime riided ning kiirustasime edasi klaverisse. Tavaliselt on neil see laupäeviti, aga kuna eelmine kord õpetaja polnud saadaval ning see laupäev oli neil mingi esinemine, siis tegi õpetaja asendustunni see neljapäev. Kartsin, et me jääme meeletult hiljaks, aga õnneks jõudsime täpselt paar minutit enne aega kohale. Koju tulles olin õnnelik, et pereema süüa tegi - vähemalt sellega ei pidanud ma enda pead vaevama, mis oli ka juba lõpuks natukene tuikama hakanud. Kui lõpuks mingi poole kümne aeg magama voodisse sain, siis kohe vajusin kah.
4. Reedel kui hommikul kell ärkama hakkas, siis mu esimene mõte oli, et misasja - täna on ju laupäev, siis aga meenus, et reede. Hommik oli jälle noorema tüdrukuga võimatu, kuna ta ei tahtnud üldse üles ärgata ning oli meeletult aeglane - seetõttu jõudsid nad kooli ka tavapärasest hiljem. Koolisüsteemi järgi peavad nad koolis olema 7.15, kuid tunnid hakkavad 7.45 - ma ei tea, miks see nii on. Koju tagasi jõudes jäin siis koristajat ootama, kuna pereema andis mulle käsud kätte, mis ma talle edasi pean andma.. nii ta kella 9 ajal siis tuli ja ma seletasin talle kuidas ja mida ja millega tegema peab. Kuna me oleme päris palju juba suhelnud ja saame täitsa hästi läbi, siis mul ei olegi nii raske talle enam pereema käske edasi anda, sest ta mõistab mind. Mõlemad vanemad pidid aga tööle minema, aga kuna pereema tundis end halvasti, siis ta jäi terveks päevaks koju. Kui pliksid koju tulid läksime Aartikaga jälle tantsima, pärast mida jalutama (mina, Aartika ja pereema), siis kui koju tulime, nägime oma tagaaias kitse:
Siis aga läksime toidukraami ostma ning koju jõudsime hilja - mingi kella 22ks vist. Sõime natuke ja igaüks sättis magama ära.
5. Laupäeva hommikul ärkasin poole kümne paiku, käisin pesemas ja läksin hommikust sööma - samal ajal ka oma kooli tööd tegema (ma ei jäta enam kodutööd viimasele minutile :D). Meil pidi ka test olema, aga kuna üks osa oli läbi võtmata, siis õpetaja suutis mingi kooli kõrgema tegelasega rääkida ja nädala võrra edasi lükata, seega on meil järgmine laupäev test. Kell 11 oli meil kokkulepitud msni videokõne vanaemaga - saatsin emmele ja vanaemale emadepäevaks kaardid (vanaemale ka pisikese kirja ja mõned pildid) ning siis ta tahtis mind ise tänada ja natukene rääkida. Mingi 30-40 minutit rääkisime, pärast seda vestlesin ka Muskaga ning paar sõna ka Muska emaga. Siis aga sättisin kooli. Miskipärast tuleb seal koguaeg uni peale. Õppisime uut osa ja see jäi paljudele väga arusaamatuks. Mina jagasin asja lõpuks välja, aga paljud ei saanud ikka aru ja siis õpetaja seletas ja seletas ja seletas. Lõpuks istusime 10 minutit kauem seal kuna me ju peame seda mõikama. Koju jõudsin natukene varem kui pere sellelt klaverikontsertilt, sõin väheke ja siis läksime Aartikaga jälle tantsima. Avastasin enda jaoks täiesti uue ja laheda loo. Aartika filmis ka kui ma tantsisin ning kui kedagi huvitab, siis saab pilgu peale visata aadressil: http://www.youtube.com/watch?v=0cKYdQsXak0 . Lõpuks tuli Archita tantsima, siis nad meelitasid ka pereisa, kes tegi aint paar liigutust ning lõpuks tuli uudistama ka pereema, kes tantsis ikka päris mitu tantsu. Pärast tantsumaratoni hakkasime tüdrukutega filmidest rääkima ning kuna nad ei olnud näinud "Raise Your Voice" (Tõsta häält) ja ma seda taevani kiitsin, siis hakkasime seda vaatama - istusime kolmekesti ja nutsime. Tõesti väga hea film on. Lõppedes oli kell 11 ning aeg magama minekuks. Kuna mul und polnud, siis tulin netti - lugesin Eesti uudiseid ja niisama Facebookis rändasin ringi. Lõpuks magama jäin mingi poole ühe paiku.
6. Kell 8 ärkasin üles - imelik, et pühapäeval nii vara. Võib olla hakkas südametunnistus piinama, et on emadepäev, aga mul pole pereemale lilligi - kuigi ta on ju hostmom (otsetõlkes "võõrustav ema"). Läksin ajasin vanema tüdruku üles, et küsida, kas tal on lilled olemas ning tal ka ei olnud. Panin siis riidesse ja sõitsin poodi, kust ostsin ühe koogi ning 3 roosi. Koju tagasi tulles ajasin Aartika uuesti üles ning palusin endale appi hommikusööki tegema. Valmistasime siis crossaint'e - juurde panime kandikule apelsinimahla, Harribo rohelistest kummikarudest tegi Aartika südame, ühe pisikese koogitüki ning mingi šokolaadiküpsise. Ajasime Archita üles ning läksime pereemale hommikusööki voodisse viima. Üllatus oli talle päris suur - kuna ta tavaliselt on sellel kellaajal juba üleval (9.30), siis oli meile üllatus, et ta magas. Andnud kingitused ja lilled ka üle tulime ise alla sööma. Pärast hakkasime tüdrukutega jälle filmi vaatama - seekord "What a girl wants" (Mida tüdruk tahab). Pärast seda tulin mina aga oma tuppa ning igavusest hakkasin Merle blogi lugema. Nimelt Merle on mu gümnaasiumiaegne klassiõde, kes oli Au Pair Seattles detsember 2008 kuni juuni 2010. Tema seiklustest inspiratsiooni saanuna tulingi mina ka sellele mõttele. Hetkel on ta juba otsapidi Lõuna-Aafrika Vabariigis vabatahtlikuna tööl, aga ikka on nii tubli, et käib ja uudistab siin ka minu blogi :). Igastahes tahtsin tema seiklusi lugeda, nii hakkasingi algusest pihta (mitte päris algusest, kuna seda lugesin juba siis kui veel Eestis olin) ja päris tore on ning eesmärgiks on kõik postitused läbi lugeda. Hiljem vaatasime tüdrukutega järgmist filmi: "Step Up" (Keelatud tants). Vaatasime esimest osa, sest nemad siin pole midagi kuulnudki sellisest filmist. Pärast seda rääkisin Muskaga, lugesin veel blogi, uudistasin Eesti uudiseid ning läksin jäätist sööma. Siia aga aitasin nooremal tüdrukul pesemas käia ning panin ta voodisse - tund aega tagasi avastasin, et ta seal muidugi ei ole ning järjekordselt jääb vanemate toas magama ja siis pereisa toob jälle mingi keset ööd ta oma voodisse. Loodan aint, et hommikul temaga mingeid jamasid ei hakka olema. Kool võiks juba läbi saada.
7. Teate, mis - jep, 2 nädalat ja 3 päeva on jäänud veel kooli lõpuni, siis lõpuks hakkab suvevaheaeg! No minu kool muidugi enne 18. juunit läbi ei saa, aga pole hullu - vähemalt ei pea nendega hommikuti maid jagama.
8. See postitus sai liiga pikk, mis tähendab, et üritan tihedamini ikka uuesti kirjutama hakata. Muidu peate mus täitsa tihti pettuma.

Senniks aga uute kuulmisteni/lugemisteni.

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment