Friday, May 13, 2011

Neljapäev-reede

Ma ennem vaatasin oma blogi ja siis ei näidanud mu eelmist postitust ja ma juba sattusin paanikasse ja läksin väga kurjaks.. nüüd siiski näitab, et on olemas. Seega, kes seda ei näe, palun andke mulle teada :)
Aga nüüd siis minu kaks viimast päeva. Eile tegelesin pesuga ja polnudki nii hull, kui viimased nädalad muidu olnud on :) Kuna suht kuskile minna ei saanud, siis vaatasin Kanal 2 kodukal olevad kõik minu jaoks seninägematud Sõnasõda osad ära. Vaatasin ka Ühikarotte, selle sarja vaatan järgmisena ära :) Kella kolmeks tulid tüdrukud koju ning me hakkasime Architaga Eurovisiooni vaatama. Pidin talle seletama, mis Eurovision on ning kui esimene riik - Bosnia & Hertzegovina - lavale tuli, siis ta küsis mu käest, mis see veel. Ma arvan, et ta sai geograafiliselt Euroopa suhtes palju targemaks :) Kahjuks me Eesti laulu ei näinud, sest pidime võimlema minema, aga koju tulles oli õnn suur, kui saime teada, et Eesti ja ka Rootsi, mis meile väga meeldis, finaali said. Archita lemmik oli Slovakkia ning ta oli selle koha pealt õnnetu. Siiski tahaks homme finaali näha, aga kahjuks olen ma koolis ning tagasi tulles pean pereema ja tüdrukutega shoppama minema, kuna pereema palus seda täna - väites, et talle meeldib minu riiete valik ning minu arvamus loeb tema jaoks palju. Aga siis õhtu kulges meil rahulikult - sõime, nad käisid pesemas, Archita läks magama ning Aartikal aitasin järjekordset projekti teha, mis seekord hästi kergesti ja kiiresti läks. Siis sain ise ka voodi ning mõtlesin, et vaatan veel Ühikarotte, aga ta laeb nii aeglaselt ja jookseb koguaeg kokku, et ma siis pigem andsin alla ja keerasin magama.
Aaa.. sain kätte ka perekond Veedla sünnipäevakaardi, mis oli samuti imearmas ja südamlik! Aitäh teile. Nii hea tunne tuleb sisse, kui neid vaadata ja mõelda, kui paljud ikkagi mu peale mõtlevad ja koju tagasi ootavad. Samuti ka teie, mu blogilugejad! Nii armas, et ikka siin pilku peal hoiate. Kahjuks ma ei tea täpset arvu, kui paljud loevad, aga lehekülje külastajate number on juba omaette näitaja! :) Kallid teile kõigile!

Täna hommikul saatsin plikad kooli - pidin nendega kaasa minema, kuna Aartikal oli tunnis "Targad ja Andekad" konna pulm ning ta oli seal muusikamänedzer. PS! Ärge küsige, kuidas see konnapulm välja näeb või kas seal olid päris konnad.. ma ei tea midagi, aitasin tal aint süntesaatori ja sülearvuti klassivedada.. pärast seda tulin ära. Kodus sõin, sättisin nende toad korda ning läksin välja. Käisin Marietta Square'l ja selle ümbruses jalutamas. Juba enne siia tulekut avastasin linna kodulehekülje pealt surnuaia pildi, kus tahaks ära käia ja ise ka pilti teha.. nii ma siis täna läksin:
Oma tuuri alustasin Marietta Squarelt, kus tegin pilti ainult sealsest purskkaevust:
Edasi jalutades sain parema maja kohtuhoonest:
Ja mis siin naljakas on, mida ma täheldasin, siis lähedal olevad tänavad on kõik täis pisikesi elumaju, kus tegutsevad ainult juristidebürood. Alguses ma ei julgenud pilti teha, kuid siiski võtsin julguse kokku ja umbes nii nad on:














Enne kalmistule minekut jalutasin niisama kõrvalistel tänavatel ning seal olles tekkis kõhedusttekitav tunne. Arvan, et sattusin nö vaesemate rajooni, kuna majad olid paljud sellised nagu filmidest näha võib:

Vahepeal tekkis isegi tunne, et olen tumedanahaliste elamurajoonis kuna kõik, keda märkasin nägema olid tumedanahalised. Ja ausalt öeldes tuli väga kõhe tunne sisse ja peas ketras mõte, kuidas ma siit kiiremini ilma tähelepanu tekitamata minema saaks. Igaks juhuks panin kaamera ka kotti ning hoidsin seda kõvasti käes, sest filmidest tulenevalt hakkasi igasugused ettekujutused peas ketrama. Lõpuks nägin kohtuhoone kella ja siis tuli kergendustunne, et ma ei olegi eksinud ja pääsen siit. Edasi läksin siis kalmistule. Tegemist on sõjaveteranide kalmistuga ning väga ilus koht on. Seal on tuhandeid haudu:



Koju tulles rääkisin natukene Krissga, siis käisin tüdrukutel koolis järel ning siis rääkisin jälle pikalt Krissuga. Hiljem tuli tüdrukute sõbranna külla ning tund pärast seda viisin kõik kolm sinna - Aartika ja Archita ööbivad seal. Seega olin mina juba 7 vaba :)
Kui pereema koju tuli, sõime õhtust ja rääkisime pikalt igasugustest asjadest. Ning mis mulle kõige rohkem meeldis oli see, kui ta ütles, et pole kedagi veel näinud, kes Aartikaga nii hästi läbi saaks, kuna ta on varajases pubekaeas ning tujutseb palju. Ma ütlesin, et kui tema tujutseb minuga, tujutsen mina vastu.. aga huvitav, kas see tähendab, et ma pole ka veel puberteedieast välja kasvanud.. mingi hiline puberteet?!?! :D
Pärast seda, aga kolisin oma tuppa - plaan oli homseks testiks õppida, aga nüüd peab lihtsalt hommikul pilgu peale viskama või lihtsalt loomulikust intelligentsist ära tegema :D Eks näis, mis saab.
Nüüd on aga plaan vaadata Ühikarotte ning pärast seda magama :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment