Tuesday, May 17, 2011

E-T

Eile saatsin siis tüdrukud kooli ning keerasin uuesti magama, no ei olnud ikka kõige parem olla. Mingi 3 tundi magasin umbes. Kui nad koju tulid, näksisime natukene ning läksime Monopoli mängima. Neil on siin elektrooniline Monopol - see tähendab, et raha ei ole. On nagu pangakaardid sellised plastikust nagu ikka ning kalkulaatori moodi pisike aparaat, kuhu saad kaardi sisse panna.. ühel pool vastavalt + märgiga, kui raha on vaja juurde lisada ning teisel pool - märgiga, kui raha on vaja maha võtta. Iseenesest kergem süsteem, kui selle paberiga mässata. Eriti kaua mängida ei saanud, sest pidime tennisesse minema. Kaks tundi seal passitud, saime koju, õhtust süüa ning magama. Minu ööst aga ei tulnud jällegi midagi välja. Mu pea, täpsustades siis otsaesine ja oimukohad, valutas nii meeletult, ei lasknud mul uinuda. Kui juba hakkasin jääma ning asendit vahetasin tuli selline plahvatus tunne tagasi. See oli KOHUTAV. Mul pole kunagi midagi sellist olnud :S Ja kui ma veel hommikul voodist välja pidin tulema, oi jeerum.. natuke aega niisama voodiserval istununa tõmbas õnneks tagasi ning tüdrukud sain ülesaetud ja kooli viidud. Koju jõudes vajusin kohe voodisse tagasi ning imekombel ka uinusin - jällegi 3,5h magamist. Ning tänane päev möödus ka kiiresti. Käisime Architaga ujumas, pärast seda vaatasime kolmekesi telekat ning siis läksime kunstitundi. Kuna endal tuli ka selline tahe kätt proovida (mis siis, et koolis mulle kunstitunnid ei meeldinud), et järgmisest nädalast hakkan nendega koos maailma/õppima :D Eks näis, mis mu loovusest siis välja tuleb. Pärast seda aga sõime õhtust, Archita luges mulle raamatut ning oligi märkamatult käes uneaeg.
Kinoõhtu jätan täna vahele, kuigi plaan on üks osa Ühikarotte enne magama jäämist siiski ära vaadata. Loodan, et täna ikka saan magada :)

Panen teile ka ühe eelmise suve mälestuse video siia:
(Mind ennast seal näha küll õnneks ei ole, aga nime võite lõpust lausa kahel korral leida. Uhke tunne :))


Siilitydruk

No comments:

Post a Comment