Tuesday, May 24, 2011

Neljapäev, Esmaspäev ja Teisipäev

Olin Miami pärast niii vaimustuses, et unustasin sootuks midagi tähtsat kirjutada :)
Nimelt neljapäeval oli Archital võimlemises show, kus nad demonstreerisid kõike, mida õppinud on ning lõpuks said tunnistuse :) Hästi vahva oli neid seal vaadata:




Esmaspäevast saati olen siis tüdrukutega üksi kodus. Pühapäeva õhtul sõitis pereisa Denverisse ärireisile ning pereema Californiasse. Kõigega oleme ilusti hakkama saanud ning õnneks kuulavad ka mu sõna. Eile siis aga igastahes viisin nad kooli, tulin koju ja magasin paar tundi. Kella 11ks läksin tagasi kuna Aartika klass korraldas Talendishow - seal nägi ikka kõike. Aartika tegi lühinäidendi "Teine Maailmasõda" - väga hästi tuli välja ja kõik naersid ka. Peale selle demonstreerisid õpilased oma teisi oskusi - algtõed erinevatest spordialadest: jäähoki, korvpall, softpall, jalgpall, Ameerika jalgpall, male, rulatamine ning ergutustüdrukud, lisaks mängiti klaverit ja kitarri, loeti hispaania keeles, näidati kuidas koerale trikke õpetada ning tehti nalja uudiste saade. Väga väga lahe ja andekas oli.
Hiljem käisime nendega tennises ja veetsime vaikse õhtu.
Täna viisin kooli ja jäin ise sinna, kuna toimus viienda klassi õpilaste auhinna tseremoonia - ehk siis kuna järgmisest aastast on nad põhikoolis, mis tähendab, et kõik lähevad teise kooli, siis oli see kui lõpuaktus, kus neid tänati ning anti erinevaid tunnistusi. Aartika sai kokku 6 erinevat tunnistust/tänukirja, üks neist kusjuures on president Barack Obama isikliku allkirjaga. Tegin ka seal mõned pildid:



Pärast seda kogunesid õpilased oma vanematega klassidesse ning ka seal toimus väike pidulik ja lõbus istumine. Anti õpetajale kingitus ning õpetaja jagas veel tunnistusi laiali.
Koju saabudes aga hakkasin nende tube koristama, kuna reedel tulevad pereema vend ja vanaema ja mingi sugulane veel siia kolmeks nädalaks ning neljapäeval tuleb tüdrukute esimene lapsehoidja eestlanna Ingrid. Noorema tüdruku toa koristamise käigus leidsin ma hiiglasliku ämbliku:


Ma ei ole nii suurt veel näinud ja ma ausalt sattusin täiesti paanikasse. Alguses mõtlesin, et mingi mänguloom jälle, aga siis ta hakkas kõndima ja ma totaalselt keerasin ära. Vaene Monika, kellega ma too hetk rääkisin, ta pidi mu kiljumist ja lõugamist kannatama. Ma ei julgenud talle ligidale ka minna, aga lahti oli vaja saada tast. Selleks ajaks kui julguse kokku võtsin ning köögist plastmass karbi tõin oli ta kadunud ja ma ei leidnudki teda üles. Täitsa JUBE! Tüdrukutele ma ei öelnud, et nägin, muidu nad läheksid lolliks ning Archita ei julgeks oma toas magadagi... ma see vastu ei julge enam siin majas elada :D
Siis aga tulidki plikad koju ning me läksime Aartikaga poodidesse.. ma pidin mingid dekoratsioonid ostma, mis hiljem kooli kaunistajatele viisin, lisaks sellele ostsin endale värvid ning paberi, kuhu peale joonistama hakkan - jah! tänasest alustasin oma kunstitundidega. Ma veel ei ütle, mida teen, aga varsti saan ehk juba pilti teha ning siia üles riputada. Ning Aartika ostis veel erinevaid asju, millest tegi kingikorvid oma "Targad ja Andekad" aine õpetajatele.
Hiljem käisin Architaga ujumas ning pärast seda liikusimegi kunsti. Hiljem õhtusöök ning oligi uneaeg.
Homme hommikul tuleb pereema koju ning homme pean ka jälle kooli minema kuna viiendal klassil on mingi viimane kõndimine - pm peaks see tähendama, et viiendikud kõnnivad kooli koridorides, kus siis teised klassid ja lapsevanemad neid tervitavad. Eks näis, mis homme toimub :) Peale selle on plaanis pesu pesta kuna homme on VIIMANE koolipäev. Ja pealekauba hakkab nüüdsest neil olema neljapäeva lõunati klaveritunnid. Eks näis, mis suvi toob :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment