Wednesday, June 1, 2011

Esimene juuni kaks tuhat üksteist

Kas tõesti on juba juuni kuu?!? Aeg ikka lendab.
Minu tänane päev hakkas aga 6.22. Läksin panin esimese masinatäie pesema ning ronisin tagasi voodisse. Ärkasin uuesti tund aega hiljem - täpselt siis kui pesu oli vaja kuivatisse panna ning järgmine masinatäis hakkama. Siis aga käisin poes põldmarju ostmas kuna need on vanema tüdruku lemmikud ja igal hommikusöögil peavad need laua peal olema aga eile sõime viimased ära. Käisin tankisin ka auto ära, sest sõitmist oli palju. Aga ma hakkasin mõtlema, kui odav on siin bensiinihind võrreldes Eestiga. 1 gallon maksab $3.69. 1 gallon võrdub 3,79 liitrit. Ja $3,69 on 43,54 EEKi. Ehk siis minu arvutuste järgi on Eesti liitrihind 18,78 krooni ning Ameerika liitrihind 11,45 krooni, ehk siis vahe on 7.33 krooni. (PS! Kui keegi üle arvutab ja minu matemaatikas vigu leiab, siis palun teada anda.. luban, et mõnes järgnevas postituses mainin selle ära!)
Koju jõudes tegelesin veel pesuga, siis korrastasin natukene kööki ning hakkasin hommikusööki tegema. Mul on tunne, et kõik siin on minu külalised, mitte pere omad. Mina pean hoolitsema, et neil kõik hästi oleks. Pärast hommikusööki koristasin jälle kööki, lõpetasin pesu ning sättisime bowlingusse. Pereema tellis meile kupongi, kus 1,5 tundi bowlingut 6le inimesele on mingi soodushinnaga. Kuna meil oli 5 mänguvõimelist inimest, siis Aartika kutsus sõbranna kaasa, pereema vanaema tuli lihtsalt vaatama, mis tähendas seda, et mina rikkusin esimest korda seadust sõidutades viiekohalises autos 7 inimest. Seekord läks õnneks, aga ausalt seda enam korrata ei taha. Bowlingus oli lõbus, eriti Architaga, kelle jaoks olid jalanõud liiga suured ning kuulid liiga rasked. Õnneks teenindaja leidis kuskilt väiksema paari ning appi tõi meile sellise naljaka "kaldtee", mis aitas Archital kuule veeretada. Pilti mul endal pole, aga google pildiotsing aitab alati:

Lõunat sõime Hiina restoranis ning minu Sesame Chicken oli ülimaitsev. Tundus, et ka ülejäänud jäid oma toiduga rahule. Koju jõudes viisin Rajiv'i ja Rakesh'i (pere sõbra ja pereema venna) kinno, ise läksin tüdrukutega tennisesse. Kaks tundi jällegi passimist. Sealt tagasi tulles korjasin tüübid kinost peale ning koju lõpuks. Aitasin Archital pesemas käia, viisin Aartika sõbranna koju ning aitasin pereemal lauda katta - töölt tulles käis ta läbi Tai restoranist ning tõi meile õhtusöögi. Pärast seda jällegi köögi koristust ning siis sain ka aega lõpuks pesemas käia ning voodisse tulla. Tänane päev on hullumaja ning kindlasti ka ülejäänud 2 ja pool nädalat. Loodan, et mu nädalavahetusi ära ei rikuta. Õnneks on mul laupäeviti kool ning ma nimetaks seda heaks vahelduseks kodusele elule, mis siis, et see just ka kõige lõbusam pole.
Homme vist jälle suht hullumaja, aga eks näis.

Täna hakkasin mõtlema, kui suur on adopteerimise protsent Ameerikas ja kui suur Eestis. Nimelt Aartika sõbranna on adopteeritud ja täna sain ka teada, et meie naabritüdruk on adopteeritud. Eestis ei tea ma hetkel ühtegi peret, kus keegi adopteeritud oleks või siis hetkel ei tule pähe.
Aga kuna kell hakkab minul homsele päevale lähenema, siis oleks aeg unedemaale ära kolida! :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment