Thursday, June 30, 2011

29.-30.06.2011

Eile oli nii igav päev, et ausalt ma ei hakanud sellest kirjutama.
Täna on aga iga sekund käed jalad tööd täis olnud. Hommikul kui kell 7 Aartika üles ajasin, et talle rohtu anda hakkasin pesuga tegelema, siis aga ronisin voodisse ning jäin tukkuma. Hea, et Monika kell 9.45 paiku helistas, muidu oleks veel tüdrukute klaveri ka veel maha maganud. No siis ajasin nad üles ning kiirustasimegi tundi. Tund aega niisama istumist. Lugesin natukene raamatut ning mõtlesin, mida ma kaasa pean võtma ning mida poest vaja on. Koju tulles tegin lõunasöögi ning tegelesin pesuga edasi. Siis aga käisin Architaga ujumas, pärast mida ikka veel pesu. Siis käisin vahepeal raamatukogus ja poes ning oligi aeg õhtusöögi jaoks. Pärast seda koristasin köögi ära ning siis hakkasin asju pakkima. Keeruline on nädalaks ära minna tundes iseennast - ma ei tea ju kunagi, mis riideid ma järgmine päev kanda tahan, kõik pean kaasa pakkima. Õnneks autoga minek, siis ei pea kohvri kaalu pärast muretsema :P
Nüüd aga olen valmis paariks tunniks magama minema, et oma teekonda öösel 3.30 New Yorki poole alustada. RedBull ja toidukraam on varutud ning trip võib alata. Läpaka võtan kaasa, seega ühenduses peaks teiega blogi kaudu ikka olema. Kellel on Facebook, see võib ka sinna mulle oma kirjakese jätta, kui väga igatsus peale tuleb :)

Olge paid!
Ja kuulmiseni!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment