Thursday, June 23, 2011

23.06.2011

Kirjutaks nagu midagi, aga nagu pole kirjutada midagi. Eestis kõik tähistavad jaanipäeva ja omavad töölt vabu päevi, samas kui mina hommikust õhtuni rügan.
Täna siis ärkasin 7.30, et jooksma minna - väljas aga meeletult suur padukas, ei hakanud isegi Aartikat üles ajama. Uuesti magama ning üles 9.15. Ajasin plikad üles ning ise läksin hommikusööki tegema - eile tuli meie töömees Põhja Carolinast ka tagasi ning kaasas olid tal poeg ja õepoeg, mis tähendab aga seda, et pean ka neile hommikusööki tegema. Õnneks selle tegemisega eriti oma pead vaevama ei pea: Crossant'd ahju ja omlett pannile. Pärast läksime tüdrukutega klaverisse. Seal lugesin raamatut. Hetkel käsil Jakob Pärn "Oma tuba, oma luba" - Eesti Päevalehe sarjast Eesti Lugu. Koju tagasi jõudes hakkasin pesu pesema ning oma kappi koristama - hakkab vist liiga palju riideid ja jalanõusid tekkima. Isa peab vist tõesti mulle jaanuaris merekonteineri järgi saatma :P
Kella 3.30ks läksime Architaga ujuma. Tal sama treener, kes Aartikalgi - muidugi oli tüübi esimene küsimus, kas me ikka jooksmas käima. Õnneks jäi rahule vastusega, et oleme käinud kaks korda ning teinud 30 minutit. Õnneks läks ujumine hästi - tüdruku ju armastab seda kuna saab lestadega ujuda: kiireim basseinis.
Koju tulles hakkasin õhtusööki tegema: praekartulid ja kanatiivad. Jällegi kerge teha, aga ka seekord kõigile. Lihtsalt õnnelik, et homme on nädala viimane päev, saab ka puhata. Nädalavahetuseks juba mõned plaanid tehtud. Ja nädala aja pärast samal ajal alustame võib-olla oma teekonda New Yorki poole juba.

Ma ei mäleta enam, kas ma siia kirjutasin, aga eelmine nv tahtsin juuksurisse minna, et värvida ja lõigata. Ah kirjutasin jah, et nad ei värvi. Igastahes otsisin uusi kohti, kuhu minna ning kõige soodsamas kohas maksab värvimine 60 dollarit, koos lõikusega 80 - eesti kroonides on see 944 krooni. Nop.. jääb ära. Ja siis täna tuli post. Posti hulgas oli mingi ilusalongi kiri mingile inimesele, kes elas siin mingi 5 aastat tagasi. Avasime kirja. Kirjas oli kinkekaart uutele külalistele tasuta juuksevärvimiseks ja lõikuseks - ja arvake ära, kes selle võimaluse ära kasutab. Jep: mina mina mina! Nüüd tuleb aint välja mõelda, mida teha lasta :P
Nüüd peaks aga vaikselt unedemaale ära sättima! :)

Siilityduk

No comments:

Post a Comment