Tuesday, June 28, 2011

28.06.2011

Igav, igav, igav.
Nagu ikka: hommikusöök, köögikoristus ja laisklemine. Tegelikult ärkasin kell 7, et Aartikale rohtu anda, aga pärast seda ronisin magama tagasi ning ärkasin 10 paiku. Siis oli hommikusöök ja köögi koristus. Pärast seda vestlesin pere/sõpradega ning olin niisama. Lasin tüdrukutel natukene klaverit harjutada ning siis siirdusime kunsti. See möödus minu jaoks sisutihedalt - loe: lõpetasin oma teise pildi ära:
Annan selle mälestuseks Architale. Järgmine pilt tuleb Aartikale. Mulle meeldib teha neid, aga ei ole mõtet kõiki koju kaasa ka tirida :)
Koju jõudes nagu ikka - õhtusöök (üllatus, üllatus eks). Ning jällegi köögi koristus, noorema tüdruku pesu ning siis läksin kinno: "Something Borrowed":
Romantiline, naljakas, personaalsema tähendusega - minu jaoks! Hea naistekas :)
Ja siin ma nüüd siis olengi. Teie juba kõik ärkate, mina veel niisama mõlgutan magamamineku mõtteid.

Siin üks päev sain teada, et augusti alguses tuleb Atlantasse "Georgia Techi" õppima üks Eesti poiss. Oleme temaga natukene ka Facebookis suhelnud ja tundub täitsa tore :) Loodan, et saan vähemalt ühe eesti sõbra endale siia - siis enam polegi nii unikaalne ja eriline.

Ja teate mis veel! Kuna tegelikult on juba nii siinpool kui ka seal pool ookeani 29. juuni, siis just täna on see päev, kus minu üks ja ainus vanem vend veel vanemaks saab!
Palju palju palju palju palju palju palju kõike paljut Sulle, kallis Vend!
Parim oled.
Kallistan

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment