Tuesday, June 21, 2011

21.06.2011

Hommikul magasin kolmveerand kümneni, aga kuna kedagi veel üleval ei olnud, siis tulin pooleks tunniks voodisse tagasi. Mingi kellaaeg tuli noorem tüdruk mu tuppa, läksime kööki ning sõime hommikust - vanem viitsis ka end voodist välja ajada :)
Pärast hommikusööki andsin neile natukene vaba aega ning kella 12st pidid nad hakkama õppima - külalised läinud = iga päev "isa tööd". Nad tegid seda 4 tundi ja ega selle aja sisse ma midagi kirjutada ei saagi, kui et istusin nendega köögis laua taga ning jälgisin ja kutsusin neid korrale. No nii rakse on, nad ju ei taha üldse seda teha.
Vahepeal andsin neile puhkust, kui ise raamatukogus ja poes käisin.
Kella 16.30st hakkasime kunsti liikuma. Sain täna oma uue joonistusega palju paremini läbi ning jõudsin juba värvimise osa juurde - õpetaja ka kiitis, et täitsa ilus on ja üldse ei pidanud eriti juhendama :) Eks näis kaua see töö aega võtab :)
Koju sõites, kui pidin vasakpööret tegema, hakkasin mõtlema, et kui ma Eestisse naasen, kas ma enam oskangi manuaaliga sõita - kardan, et pean hakkama uuesti õppima seda. Ei tahaks ju autot väljasuretada kui võib tekkida ohtlik olukord :/
Koju jõudes oli meil elekter kadunud, sellega koos ka gaas ning nii ma lastele sain söögiks teha ainult kurgivõileiba. Kui kõik tagasi tulid, siis nad enam midagi ei tahtnud ning tegin endale pelmeene - kui ma Eestis keedetud pelmeene ei söönud, siis siin mind eriti ei huvita, kas need on keedetud või praetud, peaasi, et pelmeenid on. Ja hapukoor oli ka täitsa Eesti hapukoore maitsega :) Natukene paksem kui meie oma, aga ikka sama hea.
Siis aitasin Archital pesemas käia ning pärast seda läksin teiste lapsehoidjatega välja - esimest korda pärast kolme nädalat. Oi kui kvaliteet aeg see ikka oli. Istusime Starbucksis ning pärast seda läksin Christinega kinno. Vaatasime "Limitless" - omamoodi huvitav ja põnev. Ühe dollari eest käib ka :)
Ja nüüd vedelengi siin. Kohe kohe lähen magama, sest homme 8 äratus ja jälle jooksma.

Täna kirjutasin ka Kristeliga, kes kiitis mind, et olen siia nüüd iga päev natukene midagi kirjutanud. Eks ma ikka üritan ja kuna kõik nüüd läinud, siis ikka lihtsam ju :)

Olge paid!
Siilitydruk

No comments:

Post a Comment