Monday, June 20, 2011

20.06.2011

Hommikul oli kell 8 äratus, et Aartikaga jooksma minna. Kui teda üles läksin ajama, siis ta oli oma toa lukustanud.. õnneks (vahepeal kahjuks) on neil sellised lukud mida saab väljast poolt ühe pennisega lahti keerata. Täna hommikul tuli see mulle kasuks :) Kell 8.30 saime siis maja uksest välja astutud. Esimesed 10 minutit olid ideaalsed, mõlemad sörkisime ühes tempos, siis hakkas ta väsima. Seletasin talle kuidas hingata tuleb, kui jookseme. Küsisin palju nad koolis kehalise kasvatuse tundides jooksevad - ühe aasta peale ehk 3 miili tuleb kokku. 3 miili?!?!? See on ju 4.8km. Ja mida meie Lähte ÜGs pidime tegema: iga kehalise tunni alguses vähemalt kaks staadioniringi (talvel saaliringi), 60m jooks, maastikujooks, Cooperi test, 45min Palalinnas ümber järve, talvel klotsijooks.. meil oli koguaeg mingi jooksmine. Pole ime, et need lapsed siin ennast ei liiguta. Nad ei pea kehalise tundideks isegi riideid vahetama!!! Igastahes ülejäänud 20 minutit ta kas kõndis või ma lükkasin/tõmbasin teda. See oli veel raskem minu jaoks.
Koju tagasi jõudes käisin pesemas ning hakkasin hommikusööki tegema. Viimane hommik, kus pean mõtlema rohkem kui 3 inimese peale. Juhhuuuu. Kella 10.40 aeg alustasime sõitu lennujaama poole. Mina pidin sõitma kuna pereisal oli vaja koju tagasi saada ning ta ise on liiga aeglane liikleja. Siiski läksime pärast lennujaama lõunat sööma Willy's Mehhiko Grillrestorani.
Koju jõudes korrastasin kööki ning ajasin Krissu ja Muskaga juttu. Tüdrukud tegelesid mingite oma asjadega.
Kella 17.30ks läksime tennisesse. Kuni 18.30ni oli Archita trenn ning mina õpetasin sel ajal Aartikale eesti keelt, kes plaanib minu lahkudes soravalt rääkida :) Kui aga Aartika trenn algas hakkasin Architaga mängima ehk siis tennisepalli teineteisele loopima.
Koju jõudes aitasin Archital pesemas käia ning siis hakkasime õhtusööki sööma - ARBUUS!!!! Kujutan ette, et terve öö käin ainult vetsuvahet :D
Hetkel sadasid tüdrukud jälle mu tuppa sisse ning eesti keele õpingud jätkuvad. Oeh. Keeruline on asju seletada kui ei ole õpetaja ning nad küsivad, miks öö muutub "öösel" ja päev muutub "päeval". Miks öösel on "e" ja päeval "a"? Jap, sellised küsimused tulevad neile pähe.
Tennisest koju sõites hakkasin miski pärast mõtlema, kui väga mulle ikka autoga sõita meeldib. Mai tea mingi imelik moment tuli. Üritasin terve tee ainult parema käega rooli hoida ning hoolimata sellest, et ma paremakäeline olen oli see meeletult raske. Ma tean.. imelik, aga koguaeg ju sõidetud nii, et vasaku käega hoian rooli ja paremaga vahetan käike (siin ma käike vahetama ei pea). Lihased on ikka nii erinevalt välja treenitud :D
Nüüd aga naudin Terminaatori muusikat ja mõtlen, mida oma ülejäänud õhtuga peale hakata.. magama nagu ei kisu veel :P

Teile aga ilusat algavat teisipäeva! ;)
Siilitydruk

No comments:

Post a Comment