Monday, October 24, 2011

RLPE

Reedel nagu ikka hommikul vara äratus, tüdrukud kooli ja ise natukeseks niisama vedelema. Kuna mul endal kooli enam ei ole, siis on võimalus rohkem trennis käia. Otsustasin ära proovida BdoyFlow, mis siiski ma arvan, et ei ole minu jaoks, kuna see on segu tai-chi, jooga ja pilatese harjutustest ja kuna need kõik on nii aeglased ja uinutavad, siis ma ei suuda seda teha.

Pärast seda jäin 20ks minutiks Zumbasse, mis on ainult tantsimine. See oli mõnus ja ergastav.

Siiski ei saanud ma trenni lõpuni seal olla kuna mul oli kella 12ks mainküüri aeg ning see oleks lõppenud 11.45. Kodus käisin kiirelt pesus ning näksisin natukene. Ja juba olingi maniküüris - nimelt lasin endale teha jälle prantsusemaniküüri, mida tehti siin hoopis teistmoodi kui Eestis ning oli ka kallim, aga tulemusega jäin rahule ning igal pool on see lõpuks ikkagi ühte moodi. Kodus siis tegin tüdrukute toad korda ning vedelesin jällegi niisama. Poole kolme paiku läksin Architale bussi vastu ning kuna reedeti mingisugust koolitööd ei ole, siis lasin tal telekat vaadata kuni ujuma minekuni. Ujumises ikka niisama pool tundi istumist ja vaatamist. Koju jõudes oli mingi ime läbi pereema juba töölt tagasi ning tegi ettepaneku välja sööma minna. Nii kaua kui Archita pesemas käis tulid tal sõbrad ukse taha ning kutsusid välja mängima. Läks natukeseks. Ma käisin Aartikaga koolitarvete poes kuna tal jälle midagi vaja oli, aga ma ei julge talle osta, sest tal omad kindlad soovid ja mis siis saab kui ma veel vale kujunduse või värviga kaustiku ostan. Koju tagasi jõudes teatas pereema, et ta on väsinud ja soovib natukene magada. Nii me siis kõik lebotasime kuni kella 7ni, mil siis välja sööma läksime terve perega. Käisime Sweet Tomatoes jällegi - siiski on see koht minu jaoks superhea :) Koju tagasi saime 9 paiku, aitasin Archital riided vahetada ning lasin natukene raamatut lugeda, siis vajus ta magama. Ise vedelesin niisama kuni pool üksteist magama jäin.

Laupäeval ärkasin 8.30, vahetasin riided ning läksin trenni - BodyCombat. See on üks mu lemmikumaid siiski. Pärast trenni lõõgastusin dušši all ja hiljem niisama voodis vedeledes ja msnis inimestega juttu ajades. Tahtsin natukene shoppama minna kuna ilmad hakkavad külmaks minema ning mul ei ole ju sooje kampsusid siin. Tegin Andreale ettepaneku, aga ta pidi kahjuks töötama - niisiis läksin üksi. Hoidsin ikka endal silma peal, et igale soovile järgi ei annaks. Lõpuks ostsin ühe kampsuni, ühe pikkade varrukatega tavalise särgi ning ühe pidulikuma pikkade varrukatega pluusi. Ja muidugi olin ma mõnusalt paksemalt riides, sest viimastel päevadel külm ju koguaeg ja nüüd siis loomulikult mõnusalt soe. Koju jõudes võtsin jällegi värskendava dušši, sest õhtul oli sünnipäevale minek. Sättisin siis end valmis, pakkisin asjad ning võtsin suuna Fabiano poole. Jõime tassi teed ja vaatasime natuke South Parki. Siis ta pani end valmis ning läksime. Ühes Iiri pubis oli Fabiano sõbranna sünnipäev - seltskond, kellest mina ei teadnud mitte midagi. Alguses oli natukene imelik, kuna nad kõik rääkisid portugali keeles, aga siis üks tüdruk hakkas minuga suhtlema ja nii sain ma sellest ebamugavusest ja igavusest üle. Ja koht oli ka superlahe. Poole kahe paiku öösel suundusime edasi teisele sünnipäevale. Enne seda vahetasime Lizaga telefoninumbreid ning lubasime koos midagi ette võtta.
Teel teisele sünnipäevale pidas politsei mind kinni:
Politseinik: "Tere!"
Mina: "Tere!"
P: "Kas ma saaksin palun teie juhulube näha? Kus te pärit olete?"
M: "Eestist!"
P: "Ohoh, siis teil pole ka Georgia juhilube!"
M: "Ei, mul on rahvusvahelised"
Ulatasin siis juhiload, pean ju mõlemad andma - nii rahvusvahelised kui ka eesti omad.
P:"Kas te teate, miks ma teid kinni pidasin?"
M: "Ei."
P: "Teie auto tuled ei ole sisselülitatud."
M: "Ups! Ma palun väga vabandust! Aitäh teile!"
P: "Pole midagi. Ilusat õhtu jätku teile!"
Jeiiii... iga nv mingite pidudega mingid kogemused jälle juures, eksju! Seekord siiski õnnelikum, kui eelmine nädalavahetus.
Teine sünnipäevapidu oli tüdruku oma, keda ma ka tean - suur sündmus, ta sai 21. Seal olid enamus rahvast, keda ma ka tean, seega oli lõbusam.. seda enam, et nad juba jumala purjus olid ja lolli juttu ajasid. Siiski sai pikalt lõbusalt aega veedetud, tantsitud ja natukene söödud. Vaesed tüdrukud aga, kes selles majas seal elavad.. see nägi jube välja ning koristamine võtab kindlasti terve päeva. Koju saime poole seitsme paiku hommikul.

Pühapäeval ronisime voodist välja siis poole kaheteistkümne paiku, käisime pesemas ning läksime välja sööma - Subway võieleib.... nämma :) Fabiano juurde tagasi jõudes hakkas ta autot koristama ning kuna plaan oli grillida, siis ma käisin korraks kodus, kuna reedel pereema palus mu käest pühapäeval varem tagasi tulla või enne kui minema lähen Archital aidata pesemas käia. No läksin siis poole kolme paiku koju, aga Archita oli ootamatu sünnipäeva kutse saanud ning jooksis pm kohe minema. Ütlesin siis, et ma sellepärast tulingi koju, et ma tahaks kauemaks välja jääda. Pereisa ütles, et sellest pole midagi, et ma läheks ja tuleks kuna tahan, et nad saavad hakkama. Vahetasin siis riided kuna õues oli jälle 20 kraadi sooja ning võtsingi suuna tagasi. Sinna jõudes oli põhikamp kohal juba jälle. Istusime, jõime õlut, sõime liha ja rääkisime juttu. Õhtu poole läks muidugi külmaks ja kuna enamus minema läksid, siis kolisime tuppa kamina ette. Aga kuna ma olin nii meeletult väsinud, siis üheksa paiku otsustasin ka koju ära tulla. Kodus vaatasin oma asjad netist üle ja siis keerasin magama. Mõned minutid hiljem helistas Monika ja rääkisin temaga juttu. Veerand üheteistkümne paiku vajusin magama.

Esmaspäeval ehk siis täna nagu ikka rutiinne kella 6ne äratus ja tüdrukud kooli saata. Mõlemad läinud, hakkasin Krissu ja Christinega suhtlema. Kuni mõlemad minu kella kümne ajal ära pidid minema. Ma keerasin uuesti magama. Plaan oli trenni minna, aga olemine ei olnud kuigi hea ja siis ei hakanud ka pingutama ja end sellega vaevama. Kell 12 ärkasin ehmatusega üles, et see nädal on ju koolis lühendatud ning kõik saavad 2 tundi tavapärasest ajast varem koju. Archital oli kokkulepitud mängukohting meie tänava lastega seega läksin bussi vastu aint selleks, et veenduda, et ta ikka tuleb bussi pealt ning ta koolikott võtta. Kodus koristasin ära nii nende kui ka enda toa ja siis sain natukene niisama vedeleda ning pikalt oma vennaga rääkida (PS! Mul on ikka kirjeldamatult parim vend üldse!!!) kuni Aartika koju tuli, kuna tema pidi poole tee pealt ka Archita ära kutsuma ning ta unustas, siis läks ta tagasi. Andsin mõlemale natukene süüa ning saatsin nad koolitöid tegema. Architat muidugi jälgisin kõrvalt, et ta ikka korralikult ja ilma vigadeta teeks. Pärast seda pugesime Architaga minu voodisse ning lugesime 45minutit raamatut. Siis hakkasime tennisesse valmis sättima kui pereisa helistas, et ta on Home Depos, aga unustas oma rahakoti maha, et kas ma saaksin talle selle ära viia. Home Depo on põhimõtteliselt nagu meie K-Rautakeskus. Mehhiklasest töömehed remondivad külalistetuba, mis tänu konditsioneerimeeste halva töö tõttu rikutud sai. Kiirustasin koju tagasi, et pliksid peale korjata ning nii ma siin nüüd siis olen. Archita trenni aeg on peal, Aartika jalutab sõbrannaga ringi ning mina trükin oma blogi.
Vahepeal helistas siis pereema ja ütles, et ta on teel kodu poole ning hüppab kuskilt läbi ja toob süüa. Lõpetasin ka oma järjekordse raamatu lugemise seal ära. Kodus siis sõime, aitasin Archital pesemas käia ja panin ta voodisse. Vahepeal käis ka üks vene tüdrukutest Irina siin ning ostis 10 dollariga mu inglise keele õpiku ära. Mingigi kasu natukene :)
Nüüd siis valmistun sooja sidruni-meetee ja aroomiküünla saatel head raamatut lugema! :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment