Friday, October 14, 2011

N&R

Neljapäeval oli siis suhteliselt tavaline päev. Hommikul saatsin tüdrukud kooli ning hakkasin pesuga tegelema. Siis läksin ise trenni. Teine treener oli, mulle nii väga ei meeldi see, aga pole hullu - ta ka täitsa tore. Igastahes trenn oli mõnusalt tappev ning kodus oli "hea" treppidest üles minna. Alla tulek polnud raske, aga ülesminek ikka küll. Kodus tegelesin jälle pesuga edasi ning hakkasin Aartika suveriideid ära pakkima, sest Archita omadega olin juba ühele poole saanud. Enne poolt nelja läksin Architale kooli järgi. Kodus natukene vaba aega ning siis võimlemisse. Sel ajal käisin poes kartuleid ostmas, sest mul oli hullem kartulipudruisu. Ülejäänud aja lugesin jällegi raamatut. Koju jõudes hakkasin siis süüa tegema.. sõime.. koristasin köögi. Tegelesin Aartika riietega edasi, samal ajal luges Archita raamatut. Kui poole üheksa paiku pereisa koju tuli, sättisin ennast väljaminekuks. Nimelt on täna, reedel, ühel Brasiilia kutil, Raul, sünnipäev. Teel sünnipäevale nägime üpriski suurt avariid, koju jõudes sain pereisalt teada, et üks nendest autodest oli mul pereema, keegi sõitis talle külje pealt sisse ning põgenes, temale aga omakorda veel kaks autot tagant. Auto on sassis, aga õnneks on pereemaga kõik korras.
Sünnipäeval istusime niisama, jõime õlut, sõime pizzat. Südaööl laulsime talle ning sõime kooki. Koju tagasi jõudsin enne ühte. Rääkisin netis natukene ühe sõbraga juttu ning läksin magama.

Täna saatsin tüdrukud ilusti kooli, rääkisin natukene Monikaga, panin Aartika viimased riided kasti ning sättisin ennast kooli. Tänane teema oli erinevused meeste- ja naistevahelistes vestlustes. Aga ma olin nii unine, et erilist tähelepanu ei suutnud pöörata, siiski nii palju suutsin, et kui õpetaja midagi küsis, siis vastasin kohe ilusti ära. Pärast kooli käisin poest läbi, sest pereema tahtis mingeid rosina-kaneelirulle. Koju jõudes rääkisin emme ja issiga pea poolteist tundi juttu - nii hea oli, igatsesin neid natukene juba. Üle nädala aja kindlasti polnud rääkinud. Nende kõrvalt suhtlesin natukene ka Monika, Mari-Ann'i ning Leanikaga. Siis aga läksin Architale bussi vastu. Vedelesime niisama kuni ujumiseni - seal tal läks hästi, aga ma pm magasin seal pingi peal. Margarita kutsus täna välja, aga tõesti ei ole võimeline midagi tegema, ei suuda juba oodata, millal tööpäev läbi saaks, et voodisse vajuda ja enne hommikut mitte ärgata. Homme tahan ikkagi ju trenni minna ning hiljem kõhutantsutrenni - tahaksin proovida, eks näis, mis välja tuleb. Pärast ujumist igastahes käis Archita pesus ning meie Aartikaga sättisime tennisesse, st tema sättis, mina tegin neile natukene näksimist. Täna on Aartika emsaspäevase tennise järeletegemise klass. Nüüd ma siin istun ja trükin, tegelikult ennem magasin mingi 15-20 minutit... haha. Natukene kergem on olla, aga siiski ei suuda enam oodata, millal lõpuks läbi saaks. Ei tea, mis ma veel õhtusöögiks teen.. loodame, et nad ei taha midagi.. haha, hea lapsehoidja eksju.
Hakkavad nüüd oma klassi ka lõpetama, peame rampsist läbi hüppama ning saamegi koju.. eks näis, mis seal saab.. :)

Aga teie aja järgi juba täna, laupäeval, on mu kullakallikese Krissu sünnipäev. Seega:
PALJU PALJU PALJU PALJU PALJU PALJU KÕIGE PAREMAT SULLE, KALLIS!! PARIM OLED!



Siilitydruk

No comments:

Post a Comment