Friday, August 5, 2011

Reede

Ma ikka suudan.. :D Hommikul ärkasin siis kell 8 üles, käisin ilusti pesemas, sättisin end testi jaoks valmis, ajasin tüdrukud üles, sõime hommikust ja hakkasin liikuma.. poole tee peal tuli meelde, et testi tegemine maksab ju $10, no hüppasin siis pangaautomaadist läbi ja võtsin raha (polnud päris kindel, kas seal kaardiga maksata saab ning sularaha mul kaasas polnud, nagu alati) ja tänu sellele jäin ma loomulikult hiljaks. Sõitsin ikkagi sinna niisama, et näha, milline see välja näeb ja no ma ei leidnudki maja üles alguses. See oli üks selline eramaja moodi hoone, kus siis ilmselgelt kursused siis toimuvad. Eks ma esmaspäeval lähen uuele katsele :D Koju naastes aga tegin mõned kõned tüdrukute arstile ja Archita sõbrannade vanematele ning sain mõne koha pealt targemaks vähemalt :)
Siis aga läksime veeparki jällegi. Alguses niisama ühes jõe moodi basseinis, kus lihtsalt peab vooluga kaasa minema. Siis aga läksime ühe atraktsiooni juurde, kus saab suure rõnga taolise asjaga alla lasta, ning seal saab korraga 4 inimest peal olla. Tunnel on vahepeal kinnine ja siis ei näe mitte midagi. Enne meid alla läinud tüdrukud olid kuidagi kinni jäänud sinna ning me sõitsime täiel kiirusel neile otsa ning kokkupõrke ajal oli minu vasak õlg ja peapool, mis matsu endale sai.. loomulikult järgnes sellele peavalu, mis õnneks ei olnud eriti suur, aga ega ei kutsunud küll enam kuskile minema. Nii lasin tüdrukutel veel jõebasseinis ning lainetebasseinis natukene olla ning siis tulime koju ära. Sõime lõunat, pärast seda lugesin raamatut ja Archita tegi "isatööd" jälle (ta eile ei lõpetanud oma pabereid ära, siis täna sai ekstra paberid), Aartika vedeles niisama Wiid mängides. Siis hakkasin õhtusööki tegema - kartulipuder ja kalapulgad. Kusjuures seekord tegin kartuliputru nii nagu mul ema kodus teeb ja kohe selline mõnus tunne tuli sisse - loomulikult ka ema toitude igatsus kasvas veelgi!
Ja see tuletabki mulle meelde, et teil seal on juba laupäev, mis on emme sünnipäev:
PALJU, PALJU, PALJU ÕNNE KALLIS EMME!


Aga täna, 6ndal augustil, on ka teine tähtis sündmus. Nimelt Kaidi kallis abiellub täna. Kui sa loed seda, siis tea, et mõtlen su peale!
Ilusat, õnnelikku ja pikka abielu teile, kallid Kaidi ja Taavi!


Homme on plaan perega shoppama jälle minna ning õhtul klubisse. Eks näis, kas plaanid ka reaalsuseks saavad.. :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment