Tuesday, August 2, 2011

Nädal

Nonii.. olen siis tagasi siinmail :)
Teisipäev, 26.juuli:
Hommikul käisin postkontoris oma kaamerat Canonisse saatma. Kui ma veel siin maininud ei ole, siis oma East Coast Roadtripi viimasel päeval, kui kohvikus söömas käisime, panin oma koti toolileenile ning sealt libises see maha ja kaamera oli kotis ning pärast seda lakkas töötamast. Pood, kust otsin seda enam vastu ei võtnud ning pidin otse Canoni kompaniisse saatma. Õnneks läks parandus garantii alla, kuigi väike kartus oli ikkagi sees, et kui oma süü tõttu katki tehtud, siis ehk ei võeta. Hiljem aga läksime tüdrukutega Sandy Springi Funhouse, kus nad said jälle Lasertagi mängida ja niisama natukene aega veeta, aga üldjuhul oli seal meeletult igav. Nii kaua kui nemad ringi mässasid, lugesin mina raamatut. Olen lõpuks hakanud inglise keeles lugema. Üks suuremaid raamatupoode siin läheb pankroti ning neil tühjendusmüük - ostsin endale mõned raamatud. Mingi aeg siis tulime koju tagasi ning tegin ettepaneku filmi vaadata, meie valikuks langes Free Willy, millest nemad polnud kuulnudki ning mul oli suur igatsus peal miskipärast - tegemist siiski ju väga hea filmiga. Hiljem vedelesime niisama ning lugesime raamatut. Õhtul oli mul teiste Au Pairidega järjekordne kinoõhtu - seekordseks filmiks "Water for Elephants":

Väga hea film oli. Kindlasti soovitan, kellele natukenegi draama ja romantika üheskoos meeldib.

Kolmapäev, 27. juuli:
Tõsiselt mõttetu päev - mina tegelesin pesuga ning tüdrukud tegid isatööd. Õhtupoole oli tennis, mis sai minu jaoks jällegi sisustatud raamatu lugemisega.

Neljapäev, 28. juuli:
Hommikul tegid tüdrukud jällegi enda isa tööd ning 3.30ks läksin noorema tüdrukuga ujuma. Ta on ujumises nii osav, et ma olen lausa uhke ta üle..  :) Ujumisest kiiresti koju, Archita kiirelt pessu ning edasi kunsti klassi. Õpetaja käis reisil ja seega neil mitu nädalat tundi ei olnud ja nüüd tegi siis ühe asendusklassi neile.

Reede, 29. juuli:
Käisime tüdrukutega Veepargis - nii hea oli jälle ujuda ja lihtsalt vees vedeleda ja mõnuleda. Kahel atraktsioonil käisime ka, aga kuna mu noorem tüdruk kardab enamus asju seal, siis eriti midagi teha ei saanud.  Kella 6ks läksime tennise asendusklassi. Koju tulles käisime pereema ja Aartikaga Architale veel sünnipäevaks kingitusi ostmas. Hiljem aga läksime pereõhtusöögile Chili's restorani - ribid ja friikartulid olid superhead + nende šokolaadikook - ma olen totaalselt armunud sellesse:


Laupäev, 30.juuli:
Hommikul ärkasin üles, et kiirelt välja minna ning Architale kink osta - üle poole aasta juba siin olnud, aga ikka on nii raske midagi teha. Enne aga kui välja sain, haaras pereema mul sabast kinni ning palus nende kingitused ära pakkida, et ta jääb jõusaali hiljaks muidu. No tegime seda siis Aartikaga. Hiljem aga jooksin välja, et kink osta. Lõpuks leidsin ühe tema lemmiklaua mängu (Mancala), ahvikujulise lauakella, millel ahvi saab ise ära värvida, suure koerapildiga kaardi ning ühe kutsika raamatu. Koju tulles sõime hommikut ning siis vedelesin niisama. Kella 4 paiku sõime kooki ning andsime oma kingid üle - mina isiklikult arvan, et ta sai liiga palju kingitusi, aga ega neil siin ongi nii kombeks.

Kooki oli ka kolme erinevat sorti: šokolaadi, maasika ja mango.












Pärast seda käisin Aartikaga ujumas ning hiljem läksime kinno, kus saab samal ajal ka süüa. Filmiks oli Zookeeper:


Väga hea perefilm ja komöödia - tõsiselt palju sai naerda! :)
Õhtul läksin Christine, tema kuti ja kahe sõbraga peole. Kuna klubisse jõudsime poole kahe paiku ning siin pannakse kõik kohad kell kolm kinni, siis olid peolised enamjaolt juba väga purjus ning muusika hakkas ka vaikselt ära vajuma. Siiski oli meil lõbus ja tantsida sain ka. Aga muidu peol nägin välja selline:

Enne kodust lahkumist aga ütles pereema mulle, et mu seelik on liiga lühikene ning pole üldse minu suurus ja ma ei peaks seda kandma. Ma ei osanud midagi vastata, kui ainult mhmh ning läksin kiiresti minema.
Tegelikult olen siiamaani segaduses, et nagu mismõttes.













Pühapäev, 31. juuli:
Kell 15.00 oli mul siis selle kuu LCC meeting, kus seekord mängisime bowlingut. Sain natukene oma tuleviku plaanidest temaga rääkida ning üksiti sain ka targemaks :) Pärast seda käisime Margaritaga õhtust söömas ning raamatupoes, aga kuna mõlemad olime nii väsinud, siis suundusime koju ära. Kella 9ksa paiku läksin ka juba magama ära.

Esmaspäev, 1. august:
Sellest nädalast pean hakkama tüdrukuid üles ajama kella 9 ajal, et neid vaikselt kooliks harjutama, sest uskuge või mitte, aga 2 nädala pärast on nad samal ajal juba koolis. Plaanisime alguses kartirajale minna, aga kuna nad kihelesid nii väga basseini, siis ei jäänud muud üle, kui veeparki tagasi minna. Enne seda aga sain Margaritalt SMSi, et ta auto katkestas ning kas oleks võimalik kellelgi teda üles korjata. Talle helistades tuli välja, et ta oli ka teel veeparki ning nii korjasime ka tema peale kuna nagunii jäi üksiti meile tee peale :) Tegime jällegi neid atraktsioone ning vedelesime niisama suures basseinis, kus iga 15 minuti tagant lained tulevad. Kella 16ks tulime koju tagasi, palusin neil riided vahetada, ise võtsin kiire pesu ning kiirustasime edasi tennisesse - ja jällegi 2 tundi raamatu lugemist (tegelikult mulle täitsa meeldivad need tennise tunnid, kui ma lugeda saan).

Teisipäev, 2. august:
Hommikul jällegi 9 äratus ning hommikusöök. Siis vedelesime natukene niisama ning siis läksime kinno. Filmiks oli Soul Surfer, mis jättis minule väga sügava mulje (nutsin jälle poole filmi ajast) ning tõusis ka minu lemmikfilmide hulka kohe kindlasti:


Ja seda enam veel, et põhineb tõsielul. Kodus oli aga lõunasöögi aeg. Uurisin ka oma meile ning sain kaks suurepärast uudist: 1. leidsin suurepärase kursuse, millega saan oma vajalikud hariduspunktid kätte ennem oma 11nda kuu lõppu; 2. mu kaamera jõudis Canonisse ning see võetakse ikkagi garantiiremonti ning ma peaks selle nüüd 7 tööpäeva jooksul tagasi saama.
Siis aga suundusime kunsti, kus ma ei viitsinud niisama passida ja endal joonistamise isu on ka üle läinud, seega läksin hoopis poodi, sest koju oli vaja natukene toidukraami osta. Pärast seda aga õhtusöök ja muud toimetused. Siis aga jäin pereisa ootama, et teiste Au Pairidega kinno minna - kahjuks aga jäi see täna ära kuna ta jõudis liiga hilja koju ning pereema on üldse NY täna - jõuab homme õhtul. Ja nüüd ma siin siis viidan oma aega blogi kirjutades, et Kristel enam midagi mulle öelda ei saaks. Pean vist ikka tihedamalt kirjutama, muidu saab ta mu peale ikka päris vihaseks :) Ja ega siin teistele lugejatele valmistan ka veel pettumusi.
Aga ma poen nüüd põhku ning üritan võimalikult kiiresti tagasi siin olla, et oma tegemistega teid ikka kursis hoida :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment