Wednesday, August 31, 2011

29.-31.08.2011

Esmaspäev:
Kui tüdrukud olid kooli läinud vedelesin ma tund aega niisama, siis sättisin ise ennast oma kooli. Võtan kursust "Listening/speaking" (kuulamine/rääkimine) rahvusvahelistele õpilastele. Klassis oli peale minu veel kaks õpilast: tüdruk Saksamaalt ja poiss Lõuna-Koreast. Õpetaja on hästi tore ja sõbralik. Klass kestab 10.30st 12.00ni. Esimesed pool tundi saime teineteisega tuttavaks ning ülejäänud tund aega hakkasime õpikuga tegelema. Esimeseks teemaks oli "Antropoloogia". Kuna õpetajale CD-d pole antud, kust me saaksime teksti kuulata, siis peab ta ise meile ette lugema. Kui esimest korda luges, siis me pidime juba ette tehtud märkmeid jälgima. Teist korda luges, siis pidime oma märkmeid kirjutama. Ja no midagi kui midagi ei saanud aru. Üritasin küll midagigi kirja saada, aga sõnad olid juba nii rasked ja tundmatud. 5 minutit enne tunni lõppu helises kell ning me pidime nö infotundi minema, kus lihtsalt räägiti kooli reeglitest ning parkimisest ja siis ainult õpilastele nende tundidest ja asjadest. Pärast seda läksin ühte poodi šoppama natukene. Valget ilusat seelikut või kleiti oleks vaja selleks nädalavahetuseks, aga ei leidnud midagi ilusat. Kleidid näevad riidepuu peal nii super ilusad välja, aga seljas.. ma parem ei kommenteeri :) Vaatasin siis niisama ringi ning leidsin ühe laheda üle õla koti. Olen sellist juba tükk aega otsinud ja odav oli ka, niiet sellest saigi minu ainukene ost. Tagasi koju minnes oli aega natukene lõõgastuda ennem kui Archita koolist tuli. Snäkikausikene talle kätte, matemaatika lehekülge tegema - 5 minutit ja valmis ning vaba aeg sai jälle alata. 4.45 paiku saabus ka Aartika ning siis hakkasime tennisesse juba sättima. Kaks tundi seal sai sisustatud minu eelmise postituse kirjutamisega. Mingi aeg helistas pereema mulle ning ütles, et läheksime "Sweet Tomatoes" õhtust sööma. Tuli meile siis kella 7.30ks järgi ning läksimegi. Ennem hüppasime hulgilaost läbi, et toidukraami osta. Sööma jõudsime 10 minutit enne nende sulgemist ehk siis kella 8.10ks. Kiiruga pidime siis sööma ning see on nii stressirohke - eriti Architaga, kes on megaaeglane sööja ning pereemaga, kes on super käsutaja käskival toonil. Koju tagasi jõudsime 9.40ks, mis on hilja, sest Archita peaks hiljemalt kell 9.30 magama. Nagu välja tuli siis pereema unustas ära, et kooli aeg on. Enne kümmet sai Archita pesema ning 10.15 magama. Samal ajal kui ta pesus oli koristasin ma köögi ära, mida tavaliselt teen õhtusöögi ajal. Pidin teiste Au Pairidega Starbucksi istuma minema, aga seekord jäi see siis ära. Õhtul lõpetasin kiirelt oma blogi ning kolisingi unedemaale.

Teisipäev:
Ärkasin 5.20 mingite häälte peale üles. Unest toibunud sain aru, et pereema on jõusaalis, mis asub täpselt minu toa all ning alati seal olles vaatab ta telekat, mis on maksimum heli peal. Kesse normaalne inimene kell 5.20 jõusaali läheb?!?! Hiljem uurides tuli välja, et tal kadus uni kell 3 ära ja raamatut lugeda oli liiga igav. No vedelesin siis kuni kella 6ni, mil pidin Archita üles ajama. Kartsin, et vähese une tõttu saab temaga raske olema, aga õnneks läks kõik hästi - ta on viimasel ajal ikka supertubli hommikuti :) No saatsin tema kooli, ajasin Aartika üles, saatsin tema ka kooli ning vedelesin niisama - suhtlesin Krissu ja Leanikaga. Siis leppisime Fabianoga kella 1ks lõunasöögi kokku, organiseerisin Christine massaaži aja varajasemaks ning nii ta tuligi 11.15ks. Tund aega läks sinna - talle on hästi hea massaaži teha: eriti pinges ei ole ning nahk on ka parajalt elastne. Kui ta ära läks, käisin siis kiirelt pesus ning juba olingi teel, et Fabiano peale korjata. Tal oli autoga mingi jama, aga õnneks sai täna ära parandatud :) Läksime siis Cumberlandi kaubamajja sööma, mina pastat kanaga, tema salatit. Pärast seda käisime mu kulme korrigeerimas, mis oli minu jaoks uudne kogemus. Kui ma ise kitkun neid pintsettidega, siis seal tehti mulle niidiga ning oli natukene valusam kuna mitu karva tõmmati korraga välja. Midagi eriti ma ei muutnud, ainult ülemised ja mõned alumised karvad lasin eemaldada - siiamaani pole keegi arugi saanud, et muutunud oleks :) 2.30ks viskasin ta töö juurde tagasi ning tulin koju. 3.20ks läksin Architale kooli järgi ning peale seda jällegi snäkk ning vaba aeg kuni Aartika koju tulekuni. Kiirelt riietevahetus ning muusika poodi - Aartika vajas mingit nootide raamatut kooli. Me ei suutnud seda sealt leida ning siis küsisime müüja käes ning too küsis vastu "Dickersoni 6. klass?" - Jap, nii oligi. Edasi kiirustasime Nikitale järgi ning kunsti klassi. Tund aega, mis nad seal olid käisin ma poes mõnda toidu asja ostmas ning samuti leidsin ka ideaalse valge natukene pikema pluusi :) Nii kui hakkasin maja uksest sisse astuma, helistas pereema ja ütles, et ta on 10 minuti pärast kodus ja tal on õhtusöök olemas - ma peaksin ainult laua katma ning ahju eelsoojenema panema. Siis aitasin Archital pesemas käia ning toimetasingi köögis. Sõime õhtust, koristasin köögi, panin Archita voodisse ning läksin Christine ja Andreaga kinno. Selle nädala filmiks oli Bridesmades (Pruutneitsid). No nii ülimalt naljakas ja natukene imelik film oli, et soovitan kõigile soojalt :)




Kell 00.15 sain koju. Ning avastasin, et Aartika magab kooli riietega. Üritasin üles ajada ning selgeks teha, et ta vähemalt teksapüksid jalast ära võtaks, aga ta ei saanud midagi aru ning nii magaski hommikuni. Enne uinumist rääkisin mõned minutid veel Fabianoga.

Kolmapäev:
Magasin suhteliselt halvasti miskipärast. Kell 4 olin juba valmis üles ärkama ning tegutsema hakata. Siiski magasin vahelduva eduga kella 6ni välja - siis olin muidugi superväsinud. Siiski sain mõlemad tüdrukud korralikult kooli saadetud ning vajusin uuesti tunniks ajaks magama. Edasi oli aeg end voodist välja vedada ning kooli kobida. Täna liitus meiega ka neljas inimene - mingi kutt Saksamaalt (üllatus, üllatus!). Hakkasime siis edasi tegelema oma Antropoloogiaga ning paaris tööd tehes ja asju läbi arutades kogu klassiga, sai asi mulle ikka väga selgeks - eks alguses need võõrsõnad hirmutasid. Enamus aega läkski selle peale, lugesime ka natukene uut teksti kivi- ja rauaajast. Pärast seda käisin jällegi poes, kuna tüdrukutel on mõned kooliasjad puudu ikka veel ja pereema tahtis muffinitevorme ja mingit suhkruasendajat. Koju jõudes tegin nende voodid ära, sõin lõunat ning lugesin Facebookist , kuidas paljud hädaldavad, et kooli peavad minema. [Explanation to Fabiano: in Estonia children are going to school every year on 1st September.] Siis aga läksin Architale bussi vastu, kuulasin uudiseid koolipäevast, tegin snäkikausikese, tema lõpetas oma kodutöö, mida bussis alustas ning siis jällegi vaba aeg talle. Kella 16 paiku hakkasime tennisesse liikuma, jättes Archita sinna, tulin tagasi koju, et Aartika peale korjata ning uuesti tagasi minna. Vahepeal hüppasin ka raamatukogust läbi, viisin mõned ära ja võtsin uue asemele - tegelikult oli tegemist pereema raamatutega (ma teen seda koguaeg tema eest!) See tund, mis mul tennises vaba aega oli alustasin oma blogi kirjutamist ning nüüd autos teel kaubamajja ja õhtust sööma pereisa ja tüdrukutega jätkan. Hahaa..  salvestada siin ei saa, aga vähemalt on olemas ning koju jõudes kiirelt juurde kirjutada ning postitada. Loodan aint, et jõuame tagasi õigeks ajaks, mil Archita peab magama minema. Hiljem lähen Fabiano poole, ta on kade, et ma koguaeg Christinele massaaži teen - nüüd siis lubasin, et teen talle ka ja ta on ikka päris pinges.
Olen praegu totaalselt kirjutamise tujus ning võiksin muudkui jätkata ja jätkata ja jätkata - aga ega millestki erilisest vist kirjutada pole. Meenus hetkel aeg, mil jalkaartikleid veel kirjutasin. Siis koguaeg teel Tallinnasse rongis sisustasin oma 3 tundi loksumist sellega.
Aaa.. ma vist ei ole siin veel maininud, et otsustasin oma aastat selles peres pikendada. Kaalusin negatiivseid ja positiivseid  külgi ning viimased jäid peale: graafik on ideaalne, auto on isiklik, bensiini eest maksma ei pea, saan igale poole minna, kuhu tahan - pean aint nendega läbi rääkima, tüdrukutega on viimasel ajal läbisaamine superhea ning kõik sõbrad ja tuttavad on juba siin olemas. Raske on, aga elasin ühe aasta üle, elan ka teise aasta :) Tugev Eesti naine ju ikkagi :)

Okei.. tagasi shopingutuurilt - pm ostsime teksapüksid ainult Aartikale ja pereisale. Leidsin ühed superlahedad saapad, aga pean  vaatama, kaua nad mul südame peal on ehk isegi ostan ära - jälle :D Õhtusöögiks ostsime kiirelt wrapid ning tulimegi koju, sest Archita peab magama minema. Mina lähen aga Fabiano poole nüüd.

Teile ilusat 1. septembrit ning olge paid!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment