Monday, August 22, 2011

15.-22.08.2011

Esmaspäev:
Tüdrukute esimene koolipäev. Hommikul kell 6 äratus, õnneks läks kõik hästi ning sain nad ilusti koolibussi peale. Archita buss läheb ikka tavapäraselt 6.59, aga kuna Aartika on nüüd põhikoolis, siis tema buss väljub 8.29. Kui mõlemad olid ära läinud, siis ma koristasin nende toad ära, tegin voodid korda ning hakkasin blogi kirjutama. (viimasel ajal on nii palju tegemist, et aeg nagu lihtsalt lendab mööda). Õhtupoolikul tennisesse, kust kiirustasime tagasi koju, et õhtust süüa ning Archita magama saaks, kuna nüüd peab ta ju 9 ajal kindlasti voodis olema, hea kui ka juba magab.
Teisipäev:
Hommik on meil alati ühesugune ja siiamaani õnneks hästi läinud. Tüdrukud ära saadetud hakkasin enda tuba koristama ning rääkisin ka sõpradega juttu - peamiselt Leanikaga. Kella 1ks läksin Fabianoga lõunale Brasiilia sööklasse. Maitsesin siis nende põhirooga, milleks on riis mustade ubadega, natukene võtsin kõrvale ka kana- ja sealiha ning salatit. Sama toit, mis me Eestis sööme, aga teise maitsega ning jäin maitseelamusega väga rahule :) Pärast seda kiirustasin koju tagasi, et Architale bussi vastu minna. Kuna tal eriti õppida ei ole veel, siis ma annan talle pärast kooli vaba aega. Ise saan ka rohkem oma asjadega tegeleda. Kui Aartika koju jõudis, andsin talle kiirelt süüa ning saatsin nad mõlemad kunstitundi. Seekord ise nendega kaasa minna ei saanud kuna pidin minema Archita kooli vanemate tervitusõhtule. See oli ka superigav. Läksin sinna, kõigepealt pool tundi kohvikus juttu, kus tervitati ja tänati vanemaid ja räägiti kooli üldisest aasta plaanist. Edasi läksin klassi, kus pidin mõned paberid ära täitma Archita ja pere andmetega ning siis kuulasin, mis nende klassi aasta plaan on. Pm mõttetu aja raiskamine. Koju jõudes olid tüdrukud juba tagasi. Tegin kiirelt õhtusöögi valmis ning panin nad magama. Ise jooksin kinno. Selle nädala filmiks oli meil X-Men: First Class:


Koju sain pärast südaööd.

Kolmapäev:
Saatsin jällegi tüdrukud kooli ning ülejäänud aja vedelesin lihtsalt niisama. Kolmapäeviti on meil see raske, et Aartika jõuab koolist koju 16.45, aga Archita tennis hakkab 16.30. Nii ma siis läksin kooli Aartikale järgi, et sel viisil ei jää Archita väga palju oma trenni hiljaks. Seisime siis tükk aega autode rivis ning kuni lõpuks koolimaja ette jõudsime, kus lapsed seisavad, aga Aartikat polnud mitte kuskil. Parkisin auto kiirelt ära ning läksime siis Architaga otsima, kus ta olla võiks. Keegi koolist aidata ka ei osanud. Viisin Archita siis tennisesse ning ise ruttasin koju tagasi, et tsekata, kas Aartika on seal - ja loomulikult läks ta koolibussi peale ning sõitis koju. Käskisin tal siis riided vahetada ning sõitsime tagasi. Seekord oli ainult tund aega istumist seal.  Kodus jällegi õhtusöök ning Archita magamisvalmis. Kui ta oli uinunud, läksin ma paariks tunniks Fabiano juurde, et natukene meeldivad seltskonnas lõõgastuda ning puhata. Veerand kahe ajal sain tagasi koju magama.

Neljapäev:
Hommikust hakkasin kohe siis pesuga tegelema. Kui esimese masinatäie olin tööle pannud heitsin tunniks ajaks magama. Nii ma oma vaba aja veetsin, pesu pesu pesu. Archita tuli koolist, siis jällegi lasin tal natukene puhata ja telekat vaadata ning edasi liikusime võimlemistundi, mis pärast suvepuhkust jällegi meie graafikus tagasi on. Õhtu möödus meil rahulikult, varajane õhtusöök ning varakult magama - ka mina uinusin mingi 10 paiku juba.

Reede:
Jällegi ajast, mil tüdrukud lahkusid, vedelesin niisama. Kella 11.30 paiku tuli Christine külla, tegin talle tund aega selja ja turja massaaži. Pärast seda sõin lõunat ning rääkisin koristajaga juttu. Me saame juba päris hästi läbi :) Siis käisin pesus ning läksin Architale järgi - tal oli pärast kooli sõbrannaga kokku lepitud tund aega mängukohtumist. Sealt edasi kiirustasime ujumisse, kus treener hakkas uurima, kas ma olen ikka pahane ta peale ja siis muudkui kurtis, et talle ei meeldi, et ma nii kurja näoga seal istun. Ise on süüdi, et mind eelmine trenn märjaks tahtis pritsida. Koju jõudes käis Archita pesus, mina tegin õhtusööki - sõime ning oligi põhimõtteliselt minu tööpäev läbi. Jäi ainult oodata, millal pereema koju jõuab. Samal ajal panin oma asjad kokku, et ööseks Fabiano juurde minna. Mingi poole üheksa paiku saingi liikuma. Alguses pidime minema sõprade juurde sööma, aga lõpuks otsustasime Christine ja tema poisi Ediga minna Atlantasse kuskile baari istuma. Sõime seal õhtust, jõime mõned õlled ning rääkisime niisama juttu. Koju saime mingi kahe paiku. Kell 3.15 ärkasin ma üles valju muusika peale. Edi ja Fabiano kolmas üürikaaslane Carlos oli peolt koju jõudnud sõpradega ning muidugi läks pidu seal edasi.  Mingi pool tundi hiljem läksid maruvihased Fabiano ja Edi alla seltskonda laiali lööma. Veerand viie paiku u saime uuesti magama.

Laupäev:
Kell 9 läks Fabiano tööle, mina magasin peaaegu kella 11ni. Siis kiirustasin koju, et Archita 12ks sünnipäeva peole viia. Koju tulles polnud midagi huvitavat teha ning ka netis polnud kellega suhelda, nii jäin ma veel magama. Mingi poole nelja paiku ärkasin uuesti üles. Selleks ajaks olid pereema ja tüdrukud ka klaveritunnist tagasi jõudnud. Archita käis kiirelt pesus ning me läksime poodi, et homseks Archita sünnipäeva peoks pakid osta. Ma kunagi jaanuaris vist mainisin, et siin on kombeks kõigile külalistele pisikesed pudipakid teha, näitamaks oma tänulikkust peole tulemise eest. Mina ostasin ka küpsisetordi materjali, sest igalühel oli soovituslik pühapäevasele eestlaste peole midagi söödavat kaasa võtta. No nii raske oli vajalikku asju leidu, kuna Kalevi küpsiseid neil ju siin pole ja midagi neile ligilähedasestki ma ei hakka rääkima. Samuti ei suutnud ma leida joogijogurtit, nii ostsin lihtsalt tavalise maasikajogurti. Küpsisteks valisin šokolaaditükkidega tavalised küpsised. Koju jõudes tegin tordivalmis, aga see nägi minu jaoks kohutav välja ning ma kahtlesin tõsiselt, kes seda süüa tahaks. 




Pärast seda käisin pesus, panin asjad kokku ning jällegi Fabiano poole. Plaan oli klubisse õhtul minna. Sinna jõudes tüüp muidugi magas. Tal oli jällegi meeletult väsitav päev. Läksime siis alla elutuppa filmi vaatama ning hiljem tagasi magama. Otsustasime, et peole ei lähe ning nii põõnasimegi hommikuni välja.

Pühapäev:
Ärkasime mingi kella 8 paiku ning läksime hommikust sööma. See oli ajalooline hommik minu 23-eluaasta jooksul, kus esimest korda elus tegi meessoost isik mulle hommikusöögi, mitte mina ei pidanud kokkama. Loomulikult siis ta seletas mulle, et Brasiilias käivadki asjad nii, et mehed kokkavad ja naised pesevad nõud, sest meestele see töö ei meeldi :D Loomulikult ta ütles, et meil siin nii ei ole, aga ma ikkagi koristasin köögi ära ja pesin nõud. Ei ole päris nii harjunud olema, et ainult käed taskus passin ja vaatan pealt. Pärast istusime niisama väljas ning mängisime ka lendtaldrikuga natukene. Kella 1.15ks läksin koju tagasi kuna kell 2 hakkas Archita pidu. Jõudsin ainult riided vahetada ning pidin juba edasi lendama. Sünnipäeva pidu läks üllatavalt rahulikult. Kõik olid vaiksed ja värvisid oma kujukesi. Archita ei suhelnud peaaegu mitte kellegagi, mis oli minu jaoks üllatav, sest need on ju ikkagi tema sõbrad. Ise ta väitis, et tunneb end imelikult ning võõrastavalt. Pärast nad sõid pizzat, muffineid ja kooki ning kella 16ks oli pidu läbi. Koju tagasi jõudes, haarasin oma koogi ning autovõtmed ja juba olin teel eestlaste taasiseseisvumispäeva tähistamisele. Tee pealt korjasin ka Fabiano peale - kuna enamus, keda ma tean ütlesid, et tulevad laste ja abikaasadega, siis oleksin ma end suhteliselt üksinda seal tundnud. Kõik võtsid meid muidugi soojalt vastu ning hea oli tuttavaid näha, kodutoitu süüa ja emakeeles rääkida. Maitsesime siis igast asjast natukene: rosolje, heeringas hapukoorega (jah, isegi mina, kes heeringat ei söönud, sõin ja nautisin seda), seapraad, hapukapsad, kartulisalat, makaronisalat, pasteet. Minu jaoks oli kõik super hea, ka Fabiano jäi rahule, aga eriti lemmik oli tal heeringas hapukoorega. Magustoiduna ma maitsesin ainult mannavahtu, kahjuks küll ilma piimata. Maitsesin ka enda küpsisetorti, mis tegelikult päris hea oli ning ka paljud kiitsid, kes seda sõid :)
Tegime ka osade Eesti neiudega pilti:

Heli, Kristel, Anneli, mina, Aire ja Natalia.











Pärast sealset kohtumist läksime edasi Fabiano sõbra juurde, kes paar päeva tagasi abiellus. Istusime pool tundi, rääkisime niisama juttu, sõin mingit Brasiilia magustoitu, mis oli superhea ja mängisin natukene koeraga. Siis sõitsime Atlantasse ning läksime ühte hästi lahedasse hubasesse ja natukene romantilisse restoran-baari istuma. Mina jõin kuuma kaokaod, tema pudel õlut - õppisime teineteist jällegi veel rohkem tundma. Nii mõnus oli seal. Edasi võtsime suuna Brasiilia baari, kus pidu oli täies hoos - seal olid brasiillased, kes nende kampa kuuluvad ning lapsehoidjad, kellega juba ka tuttav olen. Õpetasid mulle brasiilia tantsu - poisid olid kehvad õpetajad, aga kui üks tüdruk mulle korra ette näitas, siis kõik vaatasid suu ammuli, et kuidas ma nii kiiresti selgeks sain :D Seal tantsisime ja olime natukene ning 11 paiku hakkasime kodupoole liikuma. Teel autoni leidis Fabiano 40 dollarit ning tahtis selle pooleks teha, et neil olevat niimoodi komme Brasiilias, aga mul oli imelik seda vastu võtta - lõpuks ei andnud ta mulle mingit muud võimalust, pani kogu selle raha mulle autosse ning ütles, et ma endale paari kingi ostaksin. Siiski ma arvan, et hoian ja kulutan meie nädalavahetuse tripi ajal Floridasse Panama City Beachi. Imelik on mul niimoodi endale võtta ja kulutada, kui tema leiab raha. Siis aga viisin ta koju ning kella poole kaheteistkümneks sain ise ka lõpuks voodisse ära. Pikk aga samas huvitav päev oli.

Esmaspäev:
Täna kui olin tüdrukud ära saatnud, heitsin uuesti magama ning ärkasin pärast 11-st. Käisin pesemas, tegin tüdrukute toad korda ning hakkasin kööki korrastama, käisin külmkapi läbi ning kõik, mis vana viskasin ära. Siis rääkisin Leanikaga, Kristeliga ning vanematega natukene. Kella poole kolmeks läksin Architale bussi vastu ning nii me vedelesime kuni Aartika tulekuni. Siis kiirelt soojendasin nende eilse pizza üles, sõid ning lendasime tennisesse. Seal alustasin enda blogi kirjutamist. Koju tulles tegin kiirelt süüa ning panin Archita magama. Pärast seda aitasin Aartikal koolitööd teha ning nii ma nüüd olen siin. Lõpetan oma postitust ning kolin unedemaale ära! :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment