Sunday, August 7, 2011

Nädalavahetus

Eile käisime perega shoppamas, mis tegelikult oli rohkem pereema asjade ostmine. Mina sain korraks kingapoodi osta ning ega muidugi tühjade kätega sealt välja tulla ei saa: Ostsin endale kollased kingad :) Ma tean, ma tean, et see kollase hullus ülepea juba kasvab, aga mulle meeldib :) Pärast seda kiirustasin Aartikaga tagasi kodupoole kuna ta pidi ujuma minema. Seal läks kõik hästi. Õhtul läksime sõpradega klubisse - seekord olin mina kaine autojuht. Sisse saime tasuta, kuna ütlesime, et tulime ühe tüdruku sünnipäevale. Enamuse ajast ainult tantsisime, vahepeal kui väga kitsaks läks siis läksime Margaritaga üles lava peale. Seal tantsides viskas keegi raha meile ning ma sain 12dollarit :) Pärast seda istusime natukene Brasiilia poiste juures. Margaritaga tulime koju kella 5 paiku.
Paar tundi sain magada, siis kadus uni ära. Alguses vedelesin niisama voodis, siis panin arvuti tööle. Rääkisin Monika, Kristeli ja Kätsiga juttu. Käisin pesus, sõin kerge hommikusöögi ning hakkasin oma väiksema tüdrukuga mängima. Poole kolme ajal tuli Margarita mulle järgi ning võtsime suuna tagasi brasiillaste juurde. Grillisime, mängisime võrku ja jalkat natukene ning istusime niisama ja rääkisime juttu. Selline hästi lahe seltskond ja olemine oli. Üks parimaid ja kindlasti meeldejäävamaid nädalavahetusi üle pika aja :)
Eesti aja järgi on juba 8s august, mis tähendab, et Kristel on jälle aasta vanem:



Palju-palju-palju õnne sulle! Kallistan hästi palju ja kõvasti!

Nüüd aga sätin unede maale, sest homsest pean lapsed kell 8 üles ajama. Teile aga ilusat nädala algust! :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment