Thursday, August 4, 2011

Ametlik Teadaanne

Ametlik Teadaanne kõigile minu kallitele blogilugejatele:
Olen otsustanud Ameerikasse aasta kauemaks jääda. Ma tean, et see tuleb paljudele suure üllatusena ja mõnele võib olla šokina, aga minu otsus on saanud lõplikuks.
Plaan on peret vahetada ning kuna seekord saan öelda piirkonna, kuhu kanti soovin minna, siis plaanin rohkem Läänekaldale asuda. California või Arizonas või midagi sinnapoole :)
Homme lähen uude kooli, et test teha ning 29. augustist alustan uusi õpinguid, et oma vajalikud õppepunktid kätte saada.
Täna võttis miskipärast ka pereema teema üles, et kas mul on plaan pikendada või ikka tagasi minna ning ütlesin ausalt ära, et plaan pikendada, aga ma soovin peret vahetada ja nad suhtusid rahulikult ja mõistvalt sellesse, mis tegi mul olemise kohe kergemaks, sest kartsin neile öelda kuna ei tea, kuidas nad sellesse suhtuvad.
Varsti pean avalduse ära täitma ning siis uusi peresid ootama hakkama :)
Põnevus on jälle sees ja ma loodan, et ei kahetse oma otsust, aga tunnen, et vajan seda :)

Muidu läheb kõik tavaliselt. Eile tegelesin pesuga ning õhtul nagu kolmapäeviti ikka tennis. Täna oli aga Archita ujumine ning ülejäänud päev niisama pisiasjadega. Värvisime Architaga linnumaja, mis talle sünnipäevaks kingiti ning õpetasin talle kuidas õmmelda. Üheks kingituseks oli pehme loom, mille pidid ise kokku õmblema ja vatti täis toppima. Ning kuna ta pole kunagi nõela käes hoidnud, siis õpetasin talle, kuidas sellega hakkama saada ja toime tulla. Ja tahes tahtmata läksid mõtted selle peale, et tulevikus tahan mina küll oma tütrele ise õpetada, kuidas selliseid asju teha. Nende ema tahab siin aga ainult lõpp-tulemust näha.
Ja siis pereema üllatas mind ka täna. Nimelt kui ta kontorist lahkus, siis ta helistas koju (tavaliselt teeb ta seda alati ning räägib niisama igast suvalistest asjadest), ning teatas mulle ühe asjana, et miks tüdrukute voodid ei ole ära tehtud. Ma olin jumala šokis ning küsisin, et kuna need pole ära tehtud, sest ma teen need igal hommikul. Ja siis ta teatas mulle, et kui ta kell 4 hommikul üleval oli, siis olid voodid tegemata.. mul jäi nagu suu lahti, et misasja - tüdrukud ju magavad see kella aeg. Jah, aga tekk polnud ilusti voodi ääre alla topitud ning tüdrukute jalad olid teki alt väljas. Mul oli tõesti nagu, et misasja!?!? Lapsed siplevad nagu hullud öösel ja see tekk tuleb seal välja isegi siis, kui ma selle kinni naelutaksin sinna. Ja kui üritasin seletada talle, siis sai ta veel kurjemaks umbes, et ma julgesin talle vastu hakata. Oh jah.
Homme veel ja siis on õnneks nädalavahetus. Aaa.. täna otsustasime siis ka, et kuna Archita sünnipäevapeole on ainult kolm inimest lubanud tulla, siis muutsime kuupäeva ära - lükkasime 21. augusti peale. Ja nii ma siis ka helistasin ja kirjutasin paljudele uuesti üle, et muutsime kuupäeva ning loodame, et nende laps saab see aeg tulla. Tegelikult mulle üldse ei meeldi helistada, sest ma kardan, et keegi ei saa must mitte midagi aru või et ma ei kuule/mõista neid või ühendus katkeb, aga hei - kesse ikka hoolib, kellelgi teisel pole aega sellega tegeleda.
Aga nii mu eluke siis kulgeb. Nädalavahetuseks on ka juba plaane tehtud natukene, eks siis näib, kuidas kõik kulgeb :)

Siilitydruk

3 comments:

  1. Hey! Eestlane Georgias praegu? :)

    ReplyDelete
  2. Kui sul augustikuus igav peaks olema ja arvad, et viitsiksid teise eestlasega vb veits ringi trallida, siis oleks äge. Ma olin Au pair 2008/2009...nüüd olen perel külas kuuaega (1-29. august)asun Newnan linna lähedal. msn: karink2bi@hotmail.com :D

    ReplyDelete