Friday, April 29, 2011

Sünnipäev

Sünnipäev hakkas siis ikka rutiinse algusega: kell 6 äratus- plikad üles, hommikusöök ja kooli. Pärast seda käisin pesemas ja tulin arvutisse. Natukene pärast kella 8t sain kõne Eestist: Rainer, natuke pärast seda teine kõne: Käts ja kohe pärast seda kolmas kõne: Muska. Aitäh, kallikesed, te olete ülimalt armsad :) Nii hea oli teie häält kuulda ja suutsite mind üllatada :)
Siis kontrollisin üle oma meili, kus oli õnnesoov Beritilt :) Edasi liikusin Facebooki, kus oli palju palju õnnesoove, teiste seas ka need kallikesed, kes mul kohusetundlikult seda blogi jälgivad :) 
Te kõik olete ülimalt armsad ja kallid! Muutsite mu päeva päikeseliseks. 
Ka msnis sai õnnitlusi vastu võetud, teiste seas emmelt ja vennalt - issi oli kahjuks rinnutsi leekides ( nagu info minuni jõudis siis mingi laut põles kuskil). Venna mul ju puhkab - mõtlesin, et tuleb mulle külla nädalaks nagu eelmine aasta Tallinnasse tuli :D :D :D
Vahepeal aga sõin kooki ning uurisin artikleid ja pilte Kate ja Williami pulmast, mis toimus ka ju täna - sellel maagiliselt ilusal päeval :)
Siis aga helistas mulle pereema ja teatas, et ta läheb ise tüdrukutele kooli järgi ning ma mõtleks, kuhu ma tahan sööma minna :)  Üle pika mõtlemise jõudsin otsusele, et võiksime minna Itaalia restorani, kus käisime minu teisel õhtul siin - siiski me sinna ei jõudnud, kuid õhtu kujunes üldse miskit poole paremaks ja huvitavamaks. 
Igastahes läksin siis kööki edasi asju toimetama kuni kõik koju jõudsid, natukene tegime pereema ja -isaga koos, siis aga pidime end valmis seadma, sest läksime õhtusöögile: Jaapani restoran "Fuji Hana Steak & Sushi". Pereema oli reserveerinud laua, kus kokk teeb lauajuures süüa. Enne minekut tõid tüdrukud posti tuppa ja ma sain kaardi: Aitäh, kallis Mari! :) See jõudis minuni!
Restoranis natuke aega istunud, paigutati meie kõrvale ka üks pisipere: ema, isa ja peagi 3seks saav poeg (me küsisime vana ta on). Aga tuli välja, et ka sellel isal on sünnipäev - õnnitlesime siis teineteist ja ta küsis mu käest, mis tunne on olla sünnipäevalaps samal päeval kuninglike pulmadega.. ja mis teie arvate!?!? Loomulikult uhke :) 
No siis toodi meile suppi ja salatit ning ma proovisin esimest korda pulkadega süüa:

Pärast seda tuli meile laua juurde kokk - kellel muideks on ka täna sünnipäev :) Jee.. saime veel õnne ja seda vastu soovida :) Ja see, mis ta seal tegi oli lihtsalt fantastiliselt lahee.. nagu tõesti, super!
Show hakkas niimoodi!











Jätkus: 


(Kahjuks ta ei lase ühtegi salvestust mu uuest kaamerast siia otse üles laadida, seega peate Youtubest vaatama - niiet klikage aga lingil)
Neil on seal mingi selline mäng kombeks, kus kokk viskab sulle pisikesi praemunatükke ja sa pead need suuga kinni püüdma. No esimene katsetus läks ikka täiesti aia taha:


Aga teine tuli see eest hästi välja:


Pärast seda tegi ta meile ilusa riisisüdame:

Siis aga lubas meil sööma asuda ning mina palusin temaga koos pilti ja siin me oleme: sünnipäeva tüdruk ja sünnipäeva poiss:

Pärast seda ühines meiega Aartika klassiõde ja sõbranna Nikita, kes kinkis mulle American Express $50 kinkekaardi. Põhimõtteliselt saan seda kulutada kus iganes poes ma tahan :)
Siis oli magustoidu aeg ja sain üllatuse. Ettekandjad tõid mulle jäätise koos pisikese küünlaga ning kingituse: karbi, mille sees on imeilusad helerohelised roosade lilledega söömispulgad :) Siis nad aga laulsid mulle kõik koos laulu:

Siis tulime koju ning me läksime Aartikaga jalutama, pärast istusime lihtsalt õues ning rääkisime juttu. Siis tulid aga Nikita vanemad talle järgi ning nende lahkudes laulis pere mulle uuesti ning andsid üle ka kingituse, milleks on digitaalne pildiraam. See näeb välja põhimõtteliselt nagu tavaline pildiraam, aga ma saan sinna arvutist laadida sadu pilte ning nad jooksevad mul kõikse aja slaidshowna :) Väga lahe asi ja mulle väga meeldib :)
Hiljem aga aitasin Archital pesemas käia ning siis hakkasime koos värviraamatut värvima - nii mõnus oli :) Kui me aga lõpetasime, oli kell juba 23.15 ning ma olen ülimalt väsinud. Pealegi on homme kool. Siiski tahtsin teiega oma päeva jagada :)

Aitäh teile kõigile, kes selle päeva eriti päikeseliseks ja meeldejäävaks tegite! :)
Kallid

Siilitydruk

2 comments:

  1. OH nii lahe;) eriti veel need toidu suhupildumis videod:P mul hea meel, et sul oli ilus sünnipäev:)

    ReplyDelete
  2. Jaaa... mul oli väga tore sünnipäev! :)

    ReplyDelete