Thursday, April 14, 2011

15.04.2011

1. Jube jube jube. Kogu pull ja jama, mis köögiga toimub ajab lausa hulluks või kohati isegi naerma. Hommikusööki sööme plastiknõudest, sest pereema ei viitsi nädalavahetustel nõusid pesta. Õhtusöögid on meil kuskil väljas. Pool külmikut ja pool söögitoa põrandat on erinevaid karastusjooke täis: pepsit, kalja, schweps (õnneks minu lemmik - roheline), 7UPi ja mingid kaks imelikku jooki on veel.
Tänu köögi remondile pole meil kohati vett. Ja sellega sai nalja täna. Nagu ikka - pesupäev. No esimene masinatäis oli suht just lõppemas, kui masin järsku imelikku häält hakkas tegema. Läksin siis uurima, kiri ees: vee tase on madal. Töömehed olid vee kinni keeranud ettehoiatamata. Asusin nendega seletama, et mul on vett vaja, ma pean pesu pesema. Kuna nad on mehhiklased või brasiillased või mai tea, mis maalased ja nende inglise keel on veel vigasem kui minu oma, siis oli suht raske neile selgeks teha, miks mul vett läheb vaja. Aega võttis aga asja sai. Sain oma vee tagasi nii paariks kolmeks tunniks. Tähtsamad asjad pesin ennem ära. Siis mingi aeg aga üks meestest teatas mulle, et gaas on tagasi. Mida ma peaksin selle gaasiga tegema, kui mul on vaja pesu pesta.. ehk keegi targem oskab mulle seletada?!? Küsisin igaks juhuks, et kas vesi on ka tagasi - eip, kella 7 kindlasti. Oeh. Nii saingi õnneks 7 vee tagasi ja nüüd 15 minti tagasi (kell 10 õhtul) lõpetasin pesu pesemise, siiski homme pean käterätikud ära pesema. Igastahes käisin piilumas, milline köök on ja täpselt selline:



2. MIAMI!
Jep jep jep... 20. - 22. mai viibin puhkusel Miamis. Juba nii ootan! :)
(Pildimaterjal tuleb pärast sealt naasmist)

3. Tüdrukutel on uus hobi, millega juba teist päeva tegelevad: liblikavastsete kogumine:
Ma küll ei tea, mis nad teevad nendega, aga olen õnnelik, et vähemalt väljas värske õhu käes mängivad, mitte toas arvuti taga või teleka ees ei istu :)
Ja nii saan mina ka palju pilte igast asjadest teha :) Näiteks täna tegin kuust.. kell oli 18.30 ja siis ühel pool paistis kuu ja teisel pool päike:













4. Aartika sai täna isikliku sülearvuti ja ma arvan, et see on paha. Kooli töö tegemise asemel hakkab ta aina rohkem Facebookis istuma ja erinevaid mänge mängima. Aga eks näis, kuidas olema hakkab... ma arvan, et kui ta mind ikka ei kuula, siis saan vanematelt ka loa talt ajutiseks see ära võtta. Minu meelest on liiga vara 11- aastasele sülearvuti juba muretseda.. koolitöid saab ju ka tavalises arvutis teha. Aga eks siin rikastel ole omad seadused.

5. 5 nädalat ja siis on suviiii! :)

Head ööd.
Siilitydruk

No comments:

Post a Comment