Wednesday, April 20, 2011

101 päeva

Olen Ameerika maal olnud täpselt 101 päeva :)

Köök hakkab meil lõpuks vaikselt valmis saama. Juba paigutatakse mööblit - hiljemalt esmaspäevaks saame ehk nõudepesumasina ja kraanikausi ka tagasi, pliidi, ahju ja külmkapist vee ka jooksma.

Laupäeval saab Aartika oma tuppa uue mööbli ning enne seda peab ta oma asjad ära sorteerima ja paigutama kuskile nii, et vana mööbli saaks välja viia. Täna ma natuke aitasin teda ja sain tundma seda, mida minu vanemad on seoses minu toaga tundnud :D Ausalt mul oli selline tahtmine enda isa kombel öelda "ma ajan suure auto akna alla ja hakkan seda s***a üks haaval välja loopima" (vabandan sõna kasutamise pärast, aga seda mõttetut rämpsu on nii Aartika kui ka minu toas (Eestis) ikka liiga palju :D). Tekkis kohe tahtmine oma tuba koristama minna :D
Siin olles avanevad silmad ikka päris mitme koha pealt, ma olen avastanud :) Ei teagi, kas see on nüüd hea või halb :D

Eile kui merisigasid läksime toitma Aartikaga, avastasin järgmise surnuna. Nüüd on aint üks jäänud ning miskipärast on mul tunne nagu eestlased ütlevad "Ega kaks ilma kolmandata ei jää"... tõsiselt kardan juba seda, mis juhtuda võib. Vanematele on loomulikult see kergenduseks, sest nemad ei ole kunagi neist sigadest vaimustuses olnud - eriti, kui tüdrukud ei viitsi nende eest hoolitseda.

Eile käisin kinos jälle. "Just Go With It" - parim komöödia, mida üle pika aja näinud olen:

Aga nüüd vaikselt sätin magama :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment