Tuesday, April 5, 2011

Kaamera

Jep.. tüdrukutel on vaheaeg ja seega peame siin midagi tegema, aga ega eriti kuskile minna ei saa, sest Aartikal tulevad eksamid järgmisel nädalal ja ta peab õppima.
Pühapäev ma muidu niisama vedelesin kodus, täiesti laisk päev oli.
Esmaspäeval tegelesid tüdrukud hommikul õppimisega, siis tuli Aartika sõbranna siia ning siis läksime tennisesse. Hästi kuum ilm oli. Öösel sadas muidugi jälle meeletus koguses vihma, müristas ja välgutas hullupööra. Õnneks seekord jäi Internet alles.
Täna siis magasime kõik suhteliselt pool päeva, siis aga avastasin, et pank on mu rahad lahti lasknud ning ma läksin oma kaamerat ostma. Jah - uut ja ilusat fotoaparaati :) Ilge jama oli sellega. Sinna sõites ütlesin tüdrukutele, et raudselt seda kaamerat enam müügil ei ole, see on tüüpiline et kui võimalus tekib, siis on otsas. Jõudsime kohale ja üllatus üllatus - selle kaamera asemel oli teine ja kallim kui ma arvasin. Uurisime siis, et ega neil juhuslikult kuskil laos seda varianti pole, mille jaoks ma raha kogusin. Müüja lubas uurida, kuna ta oli mingi pool tundi lihtsalt kuskil ära, siis ma hakkasin juba uurima, et palju see uus kaamera koos maksudega lõpuks maksma läheb - jep, minu eelarvest üle. Siis mingi pool tundi hiljem tuli mind teenindanud müüja tagasi ja käes see kaamera, mida ma tahtsin. Viimane kuskil lao pimedas nurgas. Ja mis veel positiivne - 207 dollarit soodsam, kui esialgne hind lubas. Arvake ära, kas keegi on vähe õnnelik. Jep jep jep.. mina see olen. Aga fotokas on selline:

Nüüd õhtul käisin Margarita ja Christinega kinos - selle nädala film oli "Black Swan" (Must Luik). Selline omamoodi ja huvitav film oli. Filmihuvilistele kindlasti soovitaks:

Vapralt vastu aga homsele päevale :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment