Sunday, April 10, 2011

3 kuud

KOLMAPÄEV:
Ma isegi ei mäleta enam, mida me kolmapäeval tegime. Arvatavasti vedelesime niisama kodus. Ah jaa.. pm tüdrukud õppisid/mängisid wiid/olid arvutis. Kell 17 tuli ema töölt koju ning vanemad ja Aartika läksid uut klaverit vaatama ja seda ära ostma. Pärast seda läksime jalutama: mina, pereema, mõlemad tüdrukud, pereema sõbranna ja tema tütar, kes on ühtlasi ka Aartika klassiõde ja sõbranna. Mõnus pargike oli. Võtsin kaasa ka oma kaamera ning klõpsasime Aartikaga pilte (panen aint mõned siia):
Mingi hiigelsuur ja lahe puu oli seal pargis. Ja siis mõtlesin, et teen laisklooma, kuigi jah... enamus arvavad, et pigem nagu ahv :D
 No nad olid nii armsad, et ma pidin nendega pilti tegema :)
Supernunnud.
Mina, Aartika, Nikita, Archita. Vanuse ja pikkuse järjekorras.










Pärast seda läksime Nikita koju õhutsöögile. Meie köögis tehakse remonti, mis tähendab, et 2 nädalat kokkamist ei saa teha. Hetkel pole meil isegi põrandat köögis. Hiljem aga koju, pessu ja igaüks oma toimetuste juurde.

NELJAPÄEV:
Hommikul läksin kooli - Kennesaw State University.  Kuna viisa üks punkte on, et Au Pairid peavad omandama siin 6 akadeemilist punkti, siis valisin ma üheks enda aineks ESL - English As A Second Language (Inglise keel teise keelena). Too päev lihtsalt räägiti meile, mida see endast kujutab ning siis tegime testi. Kõige pealt 45 minutit grammatikatest valikvastustega, siis 10 minutit jutu kirjutamine ette antud pildi kohta. Kokku sain 79 punkti, mis pani mind 4. levelile (kokku on 6 taset). Pärast seda tahtsin end registreerida kursusele, kus tunnid toimuvad esmaspäeva ja kolmapäeva hommikuti 9st 10.45ni, kahjuks ei olnud mul raha/tšekki kaasas, siis ei võetud minu registreerimist vastu. Kutsuti hiljem tagasi.
Pärast seda läksin tüdrukute ja Nikitaga mingisugusesse mängumaale. Pereema oli neile odavad piletid organiseerinud. Pm olid seal igal pool õhkutäis atraktsioonid, kus nad möllasid natuke üle tunni aja:





Pärast seda läksime lõunat sööma. Siis viisime Nikita koju ning läksime kolmekesi East Cobb parki niisama jalutama ja pilte tegema:










Koer pani omanike juurest plehku, küll aga saadi ta õnneks hiljem kätte :)

Minu uued sõbrannad Isabela (6a) ja Jennifer (6,5a) arvasid, et ma olen hispaanlanna :)










Siis aga oli jällegi aeg kodus pesuks ning igaüks võis teha, mis soovis. See oli tõesti pikk ja väsitav päev. Õhtul mul pea ka natuke valutas, aga uni oli hea :)

REEDE:
Pidime bowlingut minema mängima, aga tüdrukud ei tahtnud niisiis jällegi vedelesime kodus kuni õhtusöögini. Siis läksime Sweet Tomatoes, seal saime pereemaga kokku ning meil oli hea õhtusöök. Pärast seda läksime nö hulgilattu, kus müüakse absoluutselt kõike: alates toidust ning lõpetates autotarvetega. Samal ajal kui tüdrukud raamatuid ja wii mänge uurisid, tsekkasin mina riideid. Leidsin kaks lahedat dressikat ning pereema ostis need mulle :) Tahtsin talle küll hiljem kinni maksta, aga ta ei tahtnud. A päeval käisin ka raamatukogus ühel pereema raamatul järel, siis võtsin endale ka ühe inglise keelse raamatu, et keelt paremini harjutada. Keda huvitab, siis tegemist on Sandra Browni armastusromaaniga "A Whole New Light". Natuke esimest peatükki lugesin, aga kuna mul on keskendumist vaja, siis vast loen siis kui tüdrukud koolis on ja vaikus majas :)

LAUPÄEV:
Ärkasin hommikul kell 9, et kooli end registreerima minna. Pärast seda oli plaan shopingu päev teha. Kooli läksin koos Margarita ja Christinega, viimane tahtis lihtsalt meiega kaasa tulla ning tema ka sõitis. Igastahes - registreerimisel selgus, et esmaspäevased ja kolmapäevased klassid on tühistatud ning ainuke võimalus on laupäeviti kella 1st 16.30ni. Arvake ära, kes maruvihaseks sai. Omast vabast päevast koolis istuda.. jehhuuuu :/. Siis läksin õpikuid ostma: 3 raamatut 70 dollarit - tuju langes veelgi :S Siis aga oli mul tund aega vaba, enne kui tagasi kooli peaksin sõitma hakkama. Läksime tüdrukutega ühte suurde riidepoodi. Vaatasime natuke ringi ning paar asja hakkas silma ka, aga kuna aega polnud, siis otsustasin hiljem tagasi minna. Sel ajal aga helistas pereisa mulle, et mu auto esirehv on tühi ja ma ei saa sellega sõita - kui ütlesin, et pean kella 1ks kooli minema, siis nad ütlesin, et pean nende autot laenama, millega mulle sõita ei meeldi - seega tuju langes veelgi. Õnneks viis see mees, kes kööki remondib (ta ka mingi pereisa hea sõber), auto tanklasse ning vahetas rehvi ära kuna sinna oli kruvi sisse sattunud. Jess.. sain enda autoga kooli minna. Kursusel on meid 22 inimest, kellest 3 koos minuga on Au Pairid, ülejäänud on mehhiklased, brasiillased ja kolumbialased, kes on elanud siin aastaid, aga alles nüüd keelt õppima on hakanud. Hispaania/portugali keelt kõnelevad inimesed on siin nagu venelased Eestis, kes aastaid elavad, aga keelt selgeks ei saagi või ei tahagi saada või siis vähemalt üritavad nagu mõned üksikud eksemplarid ka Eestis. Tund oli nagu põhikooli/gümnaasiumi inglise keele tund aint selle vahega, et õppetöö toimubki inglise keeles:D Õpetaja on ka hästi tore naisterahvas.
Pärast seda aga otsustasin siiski shoppama minna, ning ostsin endale seeliku, 2 pluusi, lühikesed püksid ning 2 paari kingi. Pärast seda tekkis küsimus, miks peab shoppamisega nii palju raha kuluma?!? :D
Siis aga koju, kus oli megaigav - läksin Margarita poole. Sõime õhtust - pelmeene, nämma.. kodune tunne tuli :) - ja arutasime õhtusi plaane. Otsustasime uut ööklubi avastada, valik langes Havanna klubile. Mulle meeldis, 3 või 4 erinevat saali erineva muusikaga, istumiskohti oli ka palju, aga neid me ei vajanud kuna läksime sinna tantsima. Margarita on ühendust võtnud siinsete venelannadega, kes on ka Au Pairid - üks neist (Irina) oli ka seal oma sõpradega ja no venelased tunneb ikka näo järgi kohe ära. Aga nad olid kõik sellised toredad ja sõbralikud. Üks kutt hakkas muga rääkima vene keeles ja siis ma vastasin talle "Ja nje panimaju pa ruski", siis küsis, kust ma pärit olen - vastasin Eestist ja siis ta imestas, et ma olen Eestist ja ei räägigi vene keelt. Ja siin klubides nagu keegi ei karda, mingi iga teine inimene tuleb sind tantsima kutsuma või tahab sinuga rääkida. Aga muusika oli hea ja tantsida sai nii, et vasaku jala suur varvas on nüüd villis. Ööseks läksin Margarita poole, kuna tal polnud kedagi kodus ja ta kartis üksi suures majas ööbida.
Väike pilt ka, milline ma välja nägin siis eile peol (kui kedagi peaks juhuslikult huvitama):
Natuke nõmeda olekuga pilt, aga ainuke täispikkuses. Kingad olid siiski teised - kõrge kontsaka ja natuke kõrgema säärega.















PÜHAPÄEV:
Ärkasin mingi 10 paiku, panin riidesse ning kobisin välja, Margarita oli juba üleval. Läksime istusime basseini ääres ja mõnulesime. Ilm siin: päike ja 30 kraadi. kohutavalt palav. Ma pole päevitanudki, aga riiete randid on juba olemas. Mingi 11.30 tulin koju, koristasin oma tuba natuke, rääkisin vanematega, hiljem Muskaga. Siis läksin teiste lapsehoidjatega Starbucksi istuma ja niisama jutustama. Mingi poole kuueks jõudsin tagasi koju ja siis hakkas siblimine pihta. Nikita ööbib oma vennaga meil täna kuna nende ema jõuab öösel ärireisilt koju ning nende isa lendas nädalaks ajaks Soome ärireisile. Oeh.. nii lähedale minu kodule. Igastahes aitasin natukene pereema, sest mul nagunii midagi teha polnud. Sättisin natuke asju siin segasummasuvilas ja aitasin Archital pesemas käia ja juukseid kammida, siis ema läks pizzat ostma, ma katsin laua (niikaua kui köök valmis pole, sööme plastnõudega). Ja siis ma kuulsin esimest korda kuidas pereema minu kohta kiitvaid sõnu ütles. Nimelt lausus ta Architale, et ma olen suurepärane ja supertubli. Siis tekkis korraks isegi tunne, et kas tõesti on võimalus, et pereemaga ka suhted heaks lähevad ja probleemidel on lõpp. Ma igastahes tõesti loodan nii, sest siis on minu järelejäänud 9 kuud siin kergemad. Jah, täna sai mul siin täis 3 kuud juba :)
Homsest aga lähevad lapsed jälle kooli - 6 nädalat käia ja ongi suvi käes. Neil hakkab vaheaeg 23ndast maist ning tagasi kooli lähevad augusti keskel.
Õhtupoolikul tegin ka oma kooli kodutööd, sest täitsa igav oli kohati. Ja siis mõtlesin, et pean blogi ka kirjutama, et siiamaani olen edasi lükanud ja kõigile petumust valmistanud, aga nüüd on siis see viga parandatud. Vabandan teie ees.

Nüüd hakkan vaikselt magama sättima, iseasi, mis sellest välja tuleb. Nii palav on, et tekki pole võimalik üldse peale tõmmata. Üritan linaga hakkama saama, kui see ka ei kannata, siis tuleb ilma hakkama saada.

Tean, et esimesed lugejad jõuavad siia tunni aja pärast, seega teile ka siis ilusat tööpäeva algust:)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment