Saturday, April 30, 2011

Laupäev

Täna ärkasin üles mingi 10 läbi, siis rääkisin Muskaga juttu ning sättisin kooli.
Koolis oli jällegi suhteliselt igav ja ma olin miskipärast ka väga unine. Tunni alguses jagas õpetaja eelmise nädala tunnikontrollid kätte ning ma sain 50st punktist 50. Olin natuke õnnelik :) Siis kontrollisime kodutöö ära ning hakkasime uut osa õppima. Mind natukene häirib, et kui näide on puust ja punaselt ette tehtud, siis paljud ikka ei oska lauseid koostada - no kuidas nii saab. Ja kui me ette peame lugema, siis mõnel hispaania keelt kõneleval isikul on ikka nii tugev aktsient juures, et ma ei saa ikka mitte midagi aru.. ei mõista, kuidas õpetaja saab.
Pärast tundi tegin koolis sees mõned pildid ja ühe ka väljast:
Ülemaailmsed kellaajad :)
 Purskkaev koolis sees.
 Erinevate riikide lipud. Ma ausalt ei tea, miks just nende riikide omad.
 Ford - koolimajas sees.
Koolimaja väljas.











Koju jõudes oli perema süüa teinud - siinkohal meenus, et peaks meie uuest köögist ka pilte tegema ja teile näitama. Pärast sõime plikadega veel minu sünnipäeva kooki.
Siis läksime Wii'd mängima. Nad ostsid uue mängu - Just Dance 2. Pm lihtsalt peab selle kujukesega seal telekas kaasa tantsima, aga see on nii keeruline :D
Tegin teile ka demonstratsioonvideod:
1.http://www.youtube.com/watch?v=YU_megUKteg
2.http://www.youtube.com/watch?v=bIV24jVrIKs

Pärast läksime tüdrukutega natukene jalutama. Siis käis igaüks pesemas ning siis hakkasime Architaga jällegi värviraamatut värvima ning natukese aja pärast Aartika ühines meiega :)
Nüüd vedelen voodis, räägin Monikaga ja laen videosid üles - samas olen meeletult väsinud.
Kohe kui videod üleval keeran tuttu!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment