Sunday, April 17, 2011

Nädalavahetus

Reedel käisime koolis Kevadkarnevalil. Kui ma oleks laps oleks mulle seal meeldinud: pizza, näomaalingud, õhupalliloomad, võimalus oma õpetajat vette kukutada, batuudid.. nemad aga tahtsid ruttu ruttu koju saada :( Sõime oma pizza ära, võtsime õhupalli loomad ja tulime tulema. Kodus tegime paar pilti :

See naine, kes neid tegi vaatas naljakalt mu peale, kui seda küsima läksin :D
Ainuke täisealine :)









Õhtul tabas meid aga hull torm - järjekordne tornaadohoiatus oli. Ja rahesadu oli ka meeletu. Pere oli siin nii õhevil kuna nad pole kunagi midagi sellist näinud :D Imelik oli, sest mina olen seda ju palju palju näinud, aga rahekuulid olid küll suured:

Ja järgmisel päeval, kui jalutamas käisime, siis nägime palju murtuid puid.. üks põõsas oli isegi juurtega maa seest lahti tulnud:

Võib olla olete juba kuulnud/lugenud, et 45 inimest lõunaosariikides sai tornaadodes surma.. ja need kõik asuvad meie lähedal, Alabama on ju lausa naaber osariik. Kui ei ole, siis siit saate lugeda: http://www.postimees.ee/?id=420611

Ikkagi ma nii kartsin too õhtu. Üldse ma kardan selliseid suuri torme.

Laupäeval käisin siis koolis jälle. Pean tunnistama, et täitsa igav oli. Sain ka uue tuttava - Soojung. Ma täpselt ei mäleta, kas ta oli Hiinast, Jaapanist või Koreast :D Siiski kaldun arvama, et Lõuna-Koreast :D
Pärast seda oli kodus ka nii igav ja kuna Aartika on totaalselt sõltuvuses oma sülearvutist, siis tegin ettepaneku jalutama minna. Alguses vingus küll, et ei taha, aga lõpuks ikkagi tuli ning ühtekokku olime väljas 2 - 3 tundi :)

Täna käisin siis LCC meetingul jälle. See kuu oli perekondade piknik pargis. Olin isegi üllatunud, et mu pereema nõustus tulema. Pereisa aga mitte, kuna ta ei käi sellistel üritustel. Aga käisime India poes ja ostsime natuke süüa kaasa, kuna kirjas oli, et tore oleks kui kõik midagi kaasa tooks :) Sain ka kätte oma kujukese, mille eelmise kuu kohtumisel tegin. Ja selline ta on:
Nr 7, sest Muska särgi number on 7 :)
Ja pall on "natuke" sassis, aga need kuusnurgad ei jooksnud seal nagu peaks :(
Minu jaoks on aga tähtis, et ise tehtud hästi tehtud.













Sellise särgi sain ka :)
Upun küll sellesse, aga parem ikka kui mitte midagi :)















Täna oli ka FC Tabivere selle hooaja liiga esimene mäng ning nad saavutasid 2 : 0 võidu Viljandi JK Tulevik II üle :)
Tublid poisid!

Sain ka varajase sünnipäevakaardi. Nii armas üllatus oli. Aitäh, Annika, Siim, Mirtel ja Raian! :)

Teen ka paar üleskutset:
1. Palun hääletage Brey poolt, et ta saaks filmis kõrvalosatäitja osa. Selleks mine aadressile: http://filmitalgud.ee/lantimine/korvalosa/breyvelberk

Ja vajutage seda kollast pöialt, mis seal vasakus ääres on.

2. Hääletage Artjom Eesti järgmiseks Superstaariks!! (Y)

Olge paid!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment