Sunday, April 24, 2011

Pühad

Kolmapäeval töötas pereema kodus ning kella 11 paiku käis vanemal tüdrukul koolis järel, kes olevat jälle haigeks jäänud... ma enam ei usu tema haigusi. Peaasi, et saaks kodus voodis vedeleda ja oma läpakas istuda.
Neljapäeval hakkasid jälle väikesed probleemid noorema tüdrukuga tekkima.. läbisaamine polnud just kõige parem. Õnneks meie tülides pereisa toetas mind, see tõttu muutus väike preili aga eriti tõrksaks ja kangekaelseks. Nädalavahetuse ootuses üritasin temaga kuidagi hakkama saada.
Käisin too päev ka vanema tüdrukuga arsti juures ning seal kurtis ta aint kõhuvalu ja okseleajavat tunnet (oksendanud ta siiski ei ole siiamaani). Arst kirjutas mingi ravimi, keelas juua piima ja süüa vürtsikaid toite ning palus tagasi minna, kui tal halvem hakkab.
Reedel pidin temaga uuesti arsti juurde minema, sest tal oli järsku halvem hakanud ning kõhu ka lahti löönud. Ja nii kui noorem tüdruk koolist koju tuli, oli kõik jälle korras. Minu arvates ta juba lihtsalt ei viitsi/taha koolis käia ja siis teeskleb, et on haige (täna ütlesin seda ka pereemale). Siiski nädalat on jäänud suvevaheajani :)
Eile käisin siis koolis, meil oli pisike nö tunnikontroll, mis mul enda arvates täitsa hästi läks. Pärast seda läksin shoppama, ostsin mõned suveriided, sest ega mul neid siin eriti ei ole, aga kraadid on meil viimasel ajal koguaeg   30 ringis.
Täna aga vedelesin niisama, siis käisime pereema ja tüdrukutega söömas hilist lõunat / varajast õhtusööki, pärast seda läksime poodi, kus saab kõike osta, samal ajal kui pereema toidukraami ostis ja niisama ringi kärutas, valisime meie tüdrukutega riideid ja jälle sain 5 asja, mis pereema kinni maksis - oi kuidas mulle meeldib temaga shopata :D
Hiljem läksime pereemaga kahekesti jalutama ja täitsa mõnus oli. Vahepeal saame temaga päris hästi läbi ja täna oli ta kuidagi eriti superheas tujus - vb sellepärast, et köök hakkab valmis saama.
A ja kui sööma sõitsime, siis pereema küsis, et mida ma sünnipäevaks tahan, et mul see ju tulemas nüüd järgmine nädal.. mul jäi suu täitsa lahti, et ta isegi seda mäletab. Ja siis Aartika ütles, et tal on nimekiri olemas asjadest, mida ma soovin :D Ja koogi lubas ta ka reedel ise osta. Mul oli kohe täitsa vauuu.
Nüüd aga ootan kuni noorem tüdruk magama läheb, siis saan ise ka vaikselt põhku pugeda, sest homsest hakkab juba ju jälle uus töönädal.
Muidu nagu munadepühi peetakse ikka siin ka, aga meie pere seda ei teinud - isegi mune ei värvinud, kahju :/

Teilegi edukat töönädalat.

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment