Monday, March 28, 2011

Viimase minuti asjad..

Aartika sõidab kolmapäeva varahommikul oma klassiga 3 päevasele ekskursioonile. Ta teab sellest minekust juba vähemalt 2 kuud ning kaasavõetavate asjade nimekiri on teada vähemalt kuu - ning tema hakkas alles täna mõtlema, mida tal vaja läheb ja teatas, et seda ja seda ja seda on vaja osta.. ise ta teab, et meil ei ole selleks homme aega kuna sisutihe päev on. Ja üldse on neil siin kombeks kõik olulised asjad viimasele minutile jätta ning see häirib mind kõige rohkem, aga kui ma midagi ütlen siis ega nad ei kuula ju mind. Oma asju viimasel minutil ja oma uneajast on ikka parem teha kui nädalavahetusel, kus sul reaalselt on aega ka vajalikku kraami ostma minna. Eks näis, kuidas ta siis oma asjad saab homme. Ja kõige hullem on see, et kolmapäeval peame kell 4 ärkama, sest 5 peab koolis juures olema. Edu mulle.

Iga postitusega olen unustanud kirja panna ka mõned naljakad ütlused, mis siin on tulnud:
1. Sööme kartulit kanaga kui järsku Archita küsib: "Liis, millisest loomast me kartulit saame?"
2. Aartika: "Liis, vali üks riik."
    Mina: "Eesti!"
    Archita: "Eesti ei ole riik, see on liiga väike!"
3. Archita: "Hawaiil oli maavärin!"
    Mina ja Aartika: "Ei olnud, Jaapanis oli!"
    Archita: "Eii olnud, Hawaiil oli. Tokyos ju!"

Vot sellised lood.

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment