Wednesday, March 30, 2011

Tore pärastlõuna

Unustasin totaalselt eile kirjutada kuna Aartika reisile minekuga oli nii palju muid mõtteid peas, aga eile käisin külas ühel siinsel eestlannal Kristelil, kes on siin elanud üle 10 aasta juba :) Ta tegi pannkooke, siis istusime ja rääkisime niisama. Mina oma siinest elust ning tema üldiselt kuidas siia jõudis ning end üles on töötanud. Siis külastasin tema pisikest raamatukogu ning nüüd on mul jällegi natukene eesti keelset lugemisvara. Jeiii :)
Siis ta ütles, et tema lähedal asub üks Ukraina pood, kus müüakse liha, sardelle, vorsti, pelmeene, kohukesi, komme ja igast muid asju. Ja nii imelik kui see ka pole valdas selle poe uksest sisse astudes kodune tunne :) Lõhn oli täpselt selline, nagu läheks kuskile turu peale liha ostma, aga minu jaoks oli see nauditav. Tema ostis endale sealt palju kraami, sest tal mees sööb kõike, aga kuna minu pere ei söö, siis ostis ta mulle pelmeene, kohukesi ja komme. Ütlesin küll, et maksan ise, aga ta väitis nii järjekindlalt, et ta teenib kordades rohkem kui mina ja tema teeb välja :)
Kokku olin seal paar tundi, sest tal oli kohtumine kokkulepitud ja aeg sai otsa. Koju tulles sõin kohe kohukest ning see oli niiiiiiiiiiii hea :) Üks päev peaks nüüd pelmeene tegema, ainult ka siin kuskilt hapukoort ka saab - seda veel ei tea.

Aga muidu kulgeb suurepäraselt. See nädal on kuidagi nii hea ja kerge. Nooremal tüdrukul kodutöid ei ole, vanemat tüdrukut alates tänasest kodus ei ole. Archita läheb homme pärast kooli sõbranna poole mängima, seega saan mina 3 lisatundi vabadust :P Tavapärase pesupäeva asemel tegin seda täna ning siis ongi lebotamise päev homme :) Nii hea nii hea nii hea :P

Päikest teile!
Siilitydruk

No comments:

Post a Comment