Sunday, March 27, 2011

Nädal

ESMASPÄEV:
Pärast kooli käisin siis lastega hambaarsti juures. Ja siinne süsteem on ikka väga imelik. Esiteks tekkis jälle probleem, et ma ei ole nende ema ja mul puudub vastutav paber, siis pm ei ole ma lubatud neid sinna viia. Asi lahenes jällegi kõnega pereemale. Igastahes - nende aeg oli 14:40 ning täpselt aja pealt kutsuti neid sisse. Istusin siis seal eesruumis ja ootasin. Ootasin. 20 minutit hiljem - ikka ootan. 40 minutit hiljem - ikka ootan. Mõtlesin, et mis värk on, miks nii kaua läheb, me tulime ju ainult kontrolli. No tunni aja pärast kutsuti mind sisse, et midagi rääkida. Pm kuna ma eriti midagi aru ei saanud, välja arvatud, et Aartika vajab klambreid ja Archital on mingid pruunid täpid hammaste peal, mis tuleb eemaldada, siis anti paberid ning palusid, et pereema neile helistaks. Teel koju küsisin, et mida nad tegid seal tund aega ning vastuseks saime: enamuse ajast mängisime videomänge ning siis mingi 15 minutit kontrolliti hambad. Mille jaoks nagu selline süsteem vajalik on?!? Ma tahaks küll sealt võimalikult kiiresti minema saada. Tänu sellele puudusime ka tennisest ning sellest tuli pereemaga probleem, kuid õnneks lahenes suhteliselt hästi.

TEISIPÄEV:
Tüüpiline teisipäev ikka. Archita ujumine ja õhtul kunst. Imelik on lihtsalt vaadata, kuidas see uus ja tugevam tase teda ikka niii hullult väsitab. Kui me kunsti sõitsime, siis ta jäi jälle autos magama. Lihtsalt ei suuda üleval olla. Nii võiks olla ka kui me tagasi sõidame, aga kahjuks see nii pole. Siis on ta just ärkvel.  Õhtul käisin jälle tüdrukutega kinos. Seekordne film oli The Fighter:
Jällegi soovitan. Tõsielul põhinev film ühest poksijast!

KOLMAPÄEV:
Pärast Aartika ujumist käisime koolis "kunstinäitusel" - suurelt välja kuulutatud, koju flaierid saadetud. Ja mis tegelikult toimus?! Läksime sinna. Sööklas olid iga õpilase üks pilt üleval tihedalt mitmes reas teineteise kõrval. Igal klassil oli oma teema, seega olid kõik pildid pea ühesugused. Lapsed läksid võtsid oma pildid ning tahtsime ära tulla, siis aga küsiti, et kas me maksime nende eest. Mul oli suu lahti! Me peame maksma selle eest, et lapsed saaksid enda joonistatud pildi koju tuua!!! Esimest korda elus kuulsin mingist sellisest asjast. Tüdrukud viisid siis pildid tagasi ning me tulime tühjade kätega koju. Õhtul ema kirjutas tseki 46 dollarile, et nad saaksid need pildid. $46 = €35,38 = EEK 553,64. Täiesti absurd minu meelest, aga jeps.. siin see elu neil nii käibki.

NELJAPÄEV:
Pesupäev. Vahepeal ka Archita võimlemine. Hiljem läksin tagasi pesuga tegelema ning leidsin pesuruumist eest üllatuse:
Hea, kui oled nii pisike ja igalepoole mahud :D

REEDE:
Päev möödus ikka rutiinselt, pärast kooli tegi iga üks seda mida ise tahtis. Õhtul läksin Margaritaga välja. Jällegi samas klubis, kus tavaliselt. Lõbus oli - mängisime piljardit ja kohtasime uusi inimesi. Ette tuli ka veidraid tegelasi. Üks oli eriti naljakas. Kui tüüpiliste Ameerika kuttide külgelöömistaktika on "Tere, sul on ilusad silmad ja naeratus ning ma jumaldan su aktisenti", siis reedel kohtasin juhust, kus kutt tuleb "Tere, mul on pruunid silmad, põselohud ja treenitud kõhulihased - ma olen ilus!"
Ning kui vastuseks sai, et ta on ilus ainult enda arvates ja mind huvitavad kõige vähem tema silmad, lohud või lihased ja kellegi eneseuhkus sai haavata, siis sain hea soovituse osaliseks - Mine tagasi Euroopasse! :D
Lohutuseks sellele võõrale: küll ma lähen, ära sina sellega oma "ilusat" pead vaeva :D 
Saime hea kõhutäie naerda. 

LAUPÄEV:
No nii laiska päeva ei ole mul siin veel olnud.

PÜHAPÄEV:
LCC kohtumine - kirjas oli, et hakkame joonistama oma portreed, aga tegelikult see nii ei olnud. Seal olid igasugused erinevad kujukesed, mille vahel saime valida. Mina võtsin I Love Soccer. Selline kihvt keraamiline kuju oli. Kätte peaksime saama nädala aja pärast, aga kuna Wendy (LCC) võtab need enda kätte, siis meieni jõuavad kuu aja pärast, kahjuks saan ka alles siis pilti teha ning teile oma meistriteost näidata :) Kindlasti tahan sinna veel tagasi minna ja midagi uut ning põnevat teha, tüdrukud peaks kaasa võtma, neile meeldiks seal raudselt. Enne seda aga käisime Aartikaga jällegi mingeid asju tema järgmise projekti jaoks ostmas, mis lõpptulemusena nägi välja selline:
Vanemate rahakotist jällegi $52 läinud = €40 = EEK 625,86.

Nüüd aga poen tuttu, olen meeletult väsinud :)
Ilusat töö/koolipäeva teile, kallid lugejad!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment