Tuesday, November 29, 2011

22.-29.11.2011

Teisipäeval magasime kõik kauem ning hiljem sättisime ennast kinno. Käisime "Studio Movie Grill", kus saad siis filmi ajal süüa.. tegime oma lõunasöögi seal. Filmiks valisime "Puss in Boots" eks siis Saabastega Kass. Jällegi oli 3D versioon ning võiks öelda, et isegi täitsa huvitav:
Koju jõudes vahetasid tüdrukud riided ning me sättisime kunstiklassi. Kuna eelmisel teisipäeval jäi kunst ära, siis nüüd tegid nad kaks tundi. Neid oodata seal ei viitsinud ning nii läksimegi Rajiviga Starbucksi kohvi/kakod jooma ning niisama juttu ajama. Aeg lendas kiiresti. Kodus soojendasin ülejäägid üles ning aitasin Archital pesus käia. Korrastasin köögi ning panin tüdrukud voodisse. Ise läksime Rajiviga kinno - Immortals. Hea hea hea... neile kellele meeldib põnevus, tapmine ja veri:
Film lõppes hilja, seega magama sain poole ühe paiku.

Kolmapäeval töötasid mõlemad vanemad kodus, seega oli meie kõigi jaoks suhteliselt lebo päev. Ainus asi, mida ma tegema pidin oli aitama pereemal kööki koristada, sest hommikusöögi tegi tema ja hiliseks lõunaks, varajaks õhtusöögiks läksime välja Jaapani restorani. Sama koht, kus minu sünnipäeva käisime tähistamas. Pärast seda hüppasime poest läbi, kust ostsin endale Nickelbacki uue albumi ning vanemad uue Wii, sest vana oli otsad andnud. Siiski enne õhtusöögile minekut käisime tüdrukutega väljas jäätist söömas, kuna koju minna ei tahtnud ning meie lemmik raamatupood läks pankrotti, siis jalutasime niisama ringi. Avastasime, et avatud on uus raamatupood, kus on uued ja kasutatud raamatud. Piilusime sisse ning uurisin, et kuidas nad need kasutatud raamatud sinna saavad. Inimesed võivad lihtsalt kodust enda raamatud neile viia, kui nad vajavad siis maksvad poole selle summast, millega nad müüki panevad. Mul on kokku ostetud siin odavalt raamatuid, mis on praegu väga populaarsed, vaatasin, et nad müüvad neid 18 dollariga, sealt 9 saada on ka väga hea diil minu jaoks juba, sest mina ostsin mõned neist 6 dollariga. 
Igastahes koju tagasi jõudes tegin tüdrukutega paar tantsu Wii järgi, siis aitasin Archital pesemas käia ning kolisime keldrikorrusele filmi vaatama. Alguses pidi mingisugune Ameerika film olema, aga kuna hääl jamas, siis pereema ja Rajiv otsustasid hakata hindi filmi vaatama. Meie tüdrukutega kolisime üles tuppa ning mul oli väga igav, ei teadnud mida teha. Siis sain Fabinaolt SMSi, et nad istuvad niisama nende juures, joovad natukene veini ja räägivad juttu, et võin nendega ühineda.. niisiis läksingi paariks tunniks lõõgastuma. Koju jõudsin südaöö paiku ning magama sain u ühe ajal.

Neljapäeval ärkasin 6.30, et Rajiv lennujaama viia. Õnneks tema sõitis sinna, mina olin kaardilugeja eest. Tee lennujaama on ikka totaalselt selge minu jaoks juba.. tagasi tee ka. Ei vaja enam gpsi.. haha :D Niiet tulge aga külla. Koju sain 8 paiku ning siis hakkasin pesuga tegelema. Mõlemad vanemad olid jällegi kodus, sest Tänupühad olid. Ja terve päev mööduski nii suhteliselt lebotades, aint mina tegelesin pesuga. Hiljem aitasin pereemal õhtusööki valmistada, sest perekonna sõbrad tulid külla. Pärast söömist käisin pesus, pakkisin oma asjad ning läksin Brasiilia poiste juurde. Seal selline pidu käis, et mul polnud õrna aimugi. Mõned võõrad inimesed ning palju purjus rahvast. Elasin siis peole sisse ning läksin hooga kaasa kuni kella 2ni öösel, mil lihtsalt ei suutnud enam üleval olla. Lisan ka mõned pildid, mis peo käigus tehti:
 Jasmin, Jonas, mina ja Vanessa.
Tagaplaanil Fabiano, Kristina, Irina ja Kebim

Kristina, Edi, mina ja Irina.











Reedel ärkasin üles kell 12, käisin pesus ning sättisime end minekule. Nimelt nädalavahetus möödus New Orleansis. Mariettast saime lõpuks minema kella 3 paiku ning ees oli ootamas 8 tunnine autosõit. Seekord mina autoga ei olnud ning sõidu pärast muretsema ei pidanud kuna Kebim vist ei usaldanud oma autot kellelegi. Sõit möödus kas niisama rääkides või siis minu ja Kristina jaoks lihtsalt magades. Sinna jõudsime südaöö paiku. Sättisime kiirelt valmis ning välja - pubide/baaride vallutamine sai alguse. Selline koht, kus võib ikka siukesi hulle ja erinevaid inimesi kohata.. ma isegi ei oska kirjeldada neid - seda peab ise kogema. Siiski oli meil lõbu laialt kuni kella 6ni hommikul, kui tagasi hotelli saime. 

Laupäeval ärkasime 11 paiku. Sättisime linnapeale minekuks. Muudmoodi seda kirjeldada ei oska kui totaalne muusika ja kunsti linn. Võtsime suuna jõe äärde, mida mööda hakkasime erinevaid tänavaid käima. Seal on kõik väga prantsuse pärane - alustades toidukohtadega ning lõpetades tänavanimedega. Samuti on ka seal üks meeletult suur Prantsuse turg, kust saab igasugust pudi-padi kokku osta:
 Jõulud on ukse ees.. see on ainult killuke reaalsusest, mis siin tegelikult toimub.
 Mississippi jõgi
 4/5 meie reisipoistest: Kebim, Carlos, Fabiano ja Edi
 2/3 meie reisi tüdrukutest: mina ja Natalia
 Tänavakloun
 Ma ei tea, mis hoone see on, aga minu meelest väga lahe ja ilus.
 Kebimiga jõe ääres.
 Lihtsalt üks järjekordne huvitav tänavapilt.
 Püha Louis katedraal - New Orleansi sümbol.
 Käisime ühes baaris lõunat söömas, kus seinad olid kaetud niimoodi suveniiripudelikestega - ma isegi ei kujuta ette, kui palju neid seal oli. See on aint pisike killuke.
 Siiamaani minu jaoks ainult filmides nähtud hõbemees. Väga lahe tegelane oli - lubas pilti teha, andis kommi ning...
 ... saatis ohutult ilusti üle tänava tagasi :)
Minu elu esimene mustanahaline jõuluvana.
 Natalia prantsuse turul maske proovimas.
 Päeva teisel poolel hakkas vihma sadama ning mina nautisin seda täiel rinnal :)
 Jällegi üks pisike näide New Orleansi tüüpilistest majadest.
Tänavamuusikud - üks paljudest. 











Kella 5 paiku sättisime tagasi hotelli, et puhata enne õhtust pidu jälle. Mõned keerasid mõneks tunniks magama, mõned hakkasid aga õlut jooma. Ärkasin kella 7 paiku.. käisin pesus ning jällegi peoks valmis. See õhtu oli veel lõbusam kui eelmine. Alguses läksime mingisugusesse restorani, kus tellisime aligaatori liha - jah, uskuge või mitte, aga see oli meeletult maitsev. Sealt edasi võtsime suuna jällegi baaride ja pubide poole. Ma isegi ei mäleta, millal ma niimoodi tantsisin nagu sellel õhtul. Isegi tänavatel, kus muusikat õieti kuulda ei olnud ei peatunud, särk ja juuksed olid läbimärjad, inimesed pildistasid ja filmisid kui hullud me ikka oleme. Õhtu lõpus käisime Prantsuse kohvikus kohvi joomas ja Beignet söömas. Hotelli naasime 3 paiku öösel.

Pühapäeval ärkasime 10 paiku ning siis kiirustasime, sest kell 11 pidime välja registreerima. Aga kuna autod võisid kella 4ni parklas olla, siis läksime jällegi linna peale jalutama:
 Hommikusöök


Jalutuskäik kujuneski ühtede tänavamuusikute juurest teiste juurde. Ja nii kuni kella 3ni, mil alustasime oma tagasiteed koju. See autosõit kujunes minu jaoks enamuse ajast ainult magades. Alguses magasime, siis rääkisime oma paar kolm tundi ja siis uuesti magama. Koju jõudsin veerand kaks öösel.

Esmaspäeval ärkasin kell 6, saatsin tüdrukud kooli ning vajusin magama. Kella 12 paiku ärkasin üles ning hakkasin tüdrukute tube korda tegema. Siis rääkisin natukene perega, skypesin Christinega ning kui Archita koju tuli, siis lebotasime niisama. Tegime tema kodutöö ära, lugesime raamatut, korrastasime kööki. Varsti tuli Aartika, siis soojendasime õhtusöögi üles. Sõime, aitasin Archital pesemas käia ning panin ta voodisse raamatut lugema kuni magama vajus. Ise läksin natukeseks Andreaga Starbucksi istuma ja jutustama. 

Teisipäeva hommikul jällegi tüdrukud kooli ning plaan trenni minna. Hakkasin raamatut lugema ning jäin magama. Silmad tegin lahti 11 läbi. Siis mõtlesin, et pean natukene midagi kasulikku tegema ning hakkasin blogi kirjutama. Enamuse teksti kirjutasin siis ära, edasi läksin viskasin jällegi pilgu tüdrukute tubadele peale. Lugesin natukene raamatut ning siis oligi aeg minna Architale bussi vastu. Koju jõudes andsin talle natukene banaani ja õuna näksida pärast mida alustasime matemaatika kodutööga. Hiljem oli meil vaba aeg kuni Aartika koolist koju jõudis. Kiire snäkk, riiete vahetus ning Michaels'sse asju ostma, mida Aartika oma järgmise kunstiprojekti jaoks vajab. Siis kiirustasime Nikitale järgi ning kunsti tundi - jäime ka natukene hiljaks. Mina läksin jällegi Starbucksi istuma ning raamatut lugema. Koju jõudes soojendasin õhtusöögi üles, pärast mida korrastasin köögi, aitasin Archital pesemas käia ning panin ta voodisse. Endal on lugemistuhin peal, kuid samas tahaks "Tuulepealne Maa" järgmist osa vaadata, sest ainult loetud osad on mul veel jäänud :) Eks näis kumma kasuks otsustan, kui Archita magama panen :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment