Sunday, November 20, 2011

10.-20.11.2011

10.11.
Täiesti hullumeelne päev oli. Nii kui tüdrukud olid kooli saadetud hakkasin pesuga tegelema. Vahepeal käisin BodyStepis, mille uus väljalase on nagu eriti raske. Ausalt ka.. mingi hetk ma lihtsalt ei suutnud enam hingata ning pidin lihtsalt vaikselt ringi tammuma, et süda rütmi tagasi saada ning hingamine paika. See oli mu elu raskemaid trenne üldse - mõtlesin, et seda küll üle ei ela, aga õnneks siiski läks seekord hästi. Kodus ka puhata ei saanud. Kiire dušš ning tagasi pesu juurde. Kuna laupäeval tulid meile külalised, siis pereema tahtis, et ma tüdrukute toad ka veel korda teeks. Tegin siis algust Archita toaga - seda on kuidagi kergem koristada, sest sealt võin ma rohkem asju minema visata ja on rohkem ruumi asju ära peita. Tuba korras kolisin Aartika tuppa. No seal ei tea, kust otsast peale hakata. Võtsin siis ühe nurga ette ning hakkasin vaikselt sealt minema. Tegin nii enam vähem, sest teadsin, et Aartika tuleb sõbrannaga pärast kooli koju. Kella kolme paiku läksin siis Architale kooli järgi, kodus kiire riietevahetus, kiire snäkk ning võimlemisse. Viisin ta sinna ära, ise tulin koju, et saaksin oma pesuga edasi tegeleda. Samal ajal tuli Aartika sõbrannaga koju, palusin neil endal midagi söögipoolist leida, sest pidin juba Architale järgi minema. Koju tagasi - kiire pesu ning kooli. Aartika käib meil kooris laulmas, siis neil oli väikene esinemine, kus laulsid 4 laulu. Ei taha midagi halvasti öelda, aga minu meelest oli see totaalne aja raiskamine. Oleks siis mingi pikem kontsert olnud, aga ainult 4 laulu ja need ka kokku vähem kui pool tundi. Kuna pereema oli ka tulnud kontserdi kuulama, siis sealt edasi läksime kõik koos välja õhtust sööma. Sellega õnneks ei pidanud ma oma pead vaevama, sest pea oli mõtetest tõesti tühi. Kodus sain siis õnneks Archita kohe voodisse panna kuna ta oli ka superväsinud. Ise aga naasin tunniks ajaks "Tuulepealne Maa" rüppe.
Pärast seda vajusin magama.

11.11.
Päev mil pereema ei läinud tööle ning koristaja tuli = järjekordne hullumeelne päev minu jaoks. Pereema palus, et ma koristajaga koostööd teeks just eriti Aartika toas kuna tema ei tea, kuhu miski käib ja mida vaja läheb, mida mitte. Saatsin tüdrukud kooli ning ütlesin pereemale, et hakkan siis tegutsema kui Viviana tuleb. Tulin oma tuppa, hakkasin netis suhtlema ning siis vajusin kogemata magama. Siis mingi hetk kuulsin kui pereema mind hõikas - oeh, hakkame siis aga pihta: need asjad ei tohi selle laua peal olla, voodi alune peab puhas olema, need riided tuleks alla keldrisse viia, kapp tuleks üleliigsetest asjadest korda teha, vannitoas ei tohi nii palju erinevaid asju peegli peal olla ja mis siin vanni juures toimub - kõik minema visata! Hakkame aga siis pihta. Muusika käima ning vaikselt liigutama. Selle toaga sain ühele poole, siis pidin keldrikorrusele minema, et laste mänguasjad ümber organiseerida ning lõpetamata keldriruumi viia, mida nad ei kasuta. Ausõna telliks veoki ukse ette ja hakkaks asju minema loopima - nüüd saan aru, millest mu isa mulle koguaeg rääkinud on.. hahaha :D
Nii kaua tegelesin seal kuni Architale bussi vastu pidin minema. Kuna aga reedel oli ülitähtis jalgpalli mäng ning ETV kodukas ülekoormatud, siis Kristel pani oma veebikaamera tööle ning mul oli selle vahendusel vüimalus mängu jälgida peaaegu esimesed 20 minutit. Aitäh sulle.. teine kord jälle :D :D :D Hahaha. Siis aga käisime Architaga Michaelsis - nad said koolist paberist kalkuni, mille ära peavad kaunistama ja tagasi kooli viima. Ostsime siis vajalikud materjalid ning liikusime edasi ujuma. Pärast seda aitasin tal pesemas käia ning siis läksin riideid keemilisse puhastusse viima kuna pereisa pole kodus ja pereemal pole aega sellega tegeleda. Koju tagasi jõudes hakkasime siis tüdrukute joonistusi seina peale riputama, see võttis oma paar tundi, et mis pilt ikka kuhu läheb ja et ikka täpselt ja ilusti saaks. Poole seitsmeks viisin Aartika kinno ning ise läksin poodi neid haakkleepse juurde ostma, millega saab pilte seinale panna. Kodus siis riputasime veel mõned pildid üles ning siis sain õnneks vabaks. Architat ma voodisse panema ei pidanud kuna ta oli üleval ema juures. Kahjuks ise magama ka jääda ei saanud kuna pidin 9.15 paiku Aartikale järgi minema. Lõpuks kui ta mulle helistas ning ma kümne paiku voodisse sain, siis magasin kah sekundi pealt.. no niii väsinud olin.

12.11.
Pärast mõnusat 12tunnist uinakut avasin silmad poole üheteistkümne paiku. Siis aga pidin kiirelt riidesse panema, hommikust sööma ning pereemaga Lexulsele järgi minema, et siis on mõned päevad aega avastada, kas on ikka korralikult korda tehtud või mitte, sest kui pereisa tagasi tuleb, siis me ju vajame seda jälle. Auto koju toodud aitasin pereemal natukene kööki koristada kuna ta hakkas süüa valmistama külaliste jaoks. Siis aga tulin oma tuppa ja hakkasin "Kondid" vaatama. Selline mõnus lõõgastus. Pärast seda sain Starbucksis Anneliga kokku. Andsin oma pakikese talle üle, mille ta minu eesti ilusti Eestisse mu perele toimetab :) Istusime üle tunni aja ning latrasime niisama igasugustest asjadest. Koju tulles oli pereema külalistega juba tagasi koju jõudnud. Kui ma õigest aru sain, siis oli see pereema ema õde koos oma tütre ja abikaasaga - aga päris kindel ma ei ole. Sõime siis õhtust koos ning edasi hakkasin ennast peole sättima. Kella 9ks läksin Fabiano juurde, aga kuna teda veel kodus ei olnud, siis istusin niisama poistega, mekkisin Brasiilia rummi ja rääkisime niisama - ootavad juba millal ma neile Eesti likööri viin.. hahah. Nimelt Anneli toob mulle Eestist Vana Tallinna, mille ma poistele viin, sest nad ei usu ikka veel, et Eesti oma alkoholi toodab :D Kui Fabiano koju jõudis, sättisime end välja. Kõigepealt käisime tema mingi tuttava sünnipäeval, kus kõik olid jällegi muidugi brasiillased. Kui nad pilti tahtsid teha ning ma ühele endast pisemale tüdrukule ütlesin, et ma seisan tema selja taha, muidu ei paista välja, siis ta hakkas minuga portugali keeles rääkima ning kui ma ütlesin, et ma ei ole brasiillane ja ma ei mõista, siis oli ta üllatus meeletult suur, sest ma näen välja nagu üks neist - arvan, et peaksin seda komplimendina võtma?!? :) Seal olime mingi tund aega, siis liikusime edasi Jasmini ärasaatmispeole. Nii kahju, et ta peab tagasi Saksamaale minema. Seal nagu majapeol ikka - palju sõpru, palju juua, palju tantsimist... lõbus lõbus lõbus!

 Malu peab mind enda arstiks, sest kui ta haige oli soovitasin ma tal küüslauku süüa ning sidrunit meega juua ning tulemuseks oli muidugi superhea tervis! :)
Jasminiga












Pärast pidu hüppasime hommikusöögiks läbi IHOPst (rahvusvaheline pannkoogimaja). Koju magama saime kella 6 paiku.

13.11.
Kella poole kaheteistkümne paiku ajasin end üles, käisin pesus ning kiirustasin koju, sest olin lubanud pereemale nendega Stone Mountain Parki jälle minna ning nad tahtsid kella 1 paiku välja sõita. Siiski sai sellest 1st 2 ning esimene peatus oli jällegi India tempel, kus Diwali ajal käisime.
Sees käisime ka. Seal on pisike koridor, kus pead jalanõud jalast ära võtma ning templis sees käivad absoluutselt kõik sokkide väel.. isegi töötajad. Kahjuks sealt pilte näidata pole, kuna nende tegemine oli keelatud.
Edasine sõit viis meid Stone Mountain Parki, kus on käsil juba jõuluteema. Alguses sõitsime muidugi jälle mäe tippu, sest need sugulased polnud seda näinud. Tagasi alla tulles hakkasime uurima, mis me seal teha siis saame. Alguses vaatasime jõuluparaadi, kus olid esindatud erinevad muinasjutu tegelased ning loomulikult ka jõuluvana koos memmega:








Pärast seda läksime 4D filmi vaatama: The Polar Expert. Efekt seisnes jällegi 3D klaasides, toolide liikumises, lumesajamises ning tuule tundmises. Pärast filmi läksime rongi peale, mis ümber selle mäe sõidab. Tee peal nägime erinevaid jõulukaunistusi, rongis sees kostusid jõululaulud ning vahepeal jäime seisma, et ühemehe jõuluetendust vaadata:
Pärast seda võtsime aga suuna kodu poole kuna hakkas juba hiliseks kiskuma ning esmaspäev ju koolipäev.

14.11.
Hommikul saatsin tüdrukud kooli ning ise vedelesin natukene veel. Kui pereema külalistega kodust ära läks, hakkasin tüdrukute tube korrastama ning ka köögi tegin täielikult korda. Kui Archita koju tuli lasin tal koolitöö ära teha ning niisama vedeleda. Tennist neil enam ei ole ja kuna ilm oli ka vihmane, siis ei saanud viimasesse järgi tegemise klassi ka minna. Soojendasin toidu üles, sõime, aitasin Archital pesemas käia ning siis lasin neil perega koos istuda ja rääkida. Hiljem pidin ainult voodisse panema ning sain ka ise põhku pugeda.

15.11.
Hommikul viisin Archita kooli kuna tal oli Flat Stanley plakat, siis sellega oli väga raske bussi peale minna. Aga kuna pereema ütles, et kui meil on natukene raske üles saada või ma ta nii või teisiti kooli pean viima, siis võime natukene kauem magada. Nii siis ärkasimegi mingi 15 minutit hiljem üles. Kodus saatsin ilusti Aartika ka kooli ning ise panin end valmis trenni minekuks - BodyAttack. See kord õnneks nii väga raske ei olnudki. Aga mõnusalt higistama võttis ikka küll. Koju naastes puhkasin natukene ning siis pidin Atlantasse meie külalistele järgi minema kuna pereema pidi ärireisile minema, siis ta ei saanud neid koju tuua. Nendega otse sõitsin kooli juurde Architale järgi. Õnneks oli see õhtu minu jaoks kerge, kuna too naine (ma ei mäleta ta nime) tegeles terve õhtu tüdrukutega ning tegi ka õhtusöögi, niiet ma aitasin aint köögi ära koristada. Siis panin Archita voodisse ning kella 10ks sättisin end kinno. Käisime Andreaga vaatamas "Crazy, Stupid, Love". Väga hea komöödia oli:
Magama sain mingi poole ühe paiku.

16.11.
Hommikul ärkasin kell 5, et nad lennujaama viia. Jube hull oli sinna ikka sõita, sest vihm oli mega tugev, kiirteel ei näinud isegi jooni kohati. Sellel hommikul pani Aartika Archita kooli jaoks valmis, kui mina kaheksa paiku tagasi koju jõudsin viisin ta kooli. Kuna pereema oli lubanud Aartikal kauemaks magama jääda, siis keerasin ise ka kaheks tunniks kerra. Siis ajasin ta üles ning viisin kooli ära. Hüppasin keemilisest puhastusest ja raamatukogust läbi ning tulin koju. Kiirelt plikade toad korda ning Architale bussi vastu. Jällegi kodutöö ja vaba aeg. Kui Aartika koju tuli, siis läksime ta kooli tagasi nendele küpsistele ja juustukookidele järgi, mida ta siin ukse tagant ukse taga müümas käis. Pärast seda nii palju kui saime viisime ka laiali. Kodus soojendasin söögi üles ning kiirelt sõime. Siis käis Archita pesus ning panin ta voodisse raamatut lugema. Kui ta magama oli jäänud hakkasin "Tuulepealne Maa" vaatama ning pärast seda keerasin ka ise kerra.

17.11.
Neljapäeval saatsin tüdrukud kooli ja nagu ikka hakkasin pesuga tegelema. Vahepeal käisin trennis ning pärast seda nii kaua kui pesu masinas keerles vaatasin "Gossip Girl" esimese hooaja algus osi. Eestis jooksis see sari kunagi vist Kõmutüdruku nime all. Kella 3ks läksin Architale kooli järgi, kodus vahetasime riided ning viskasin ta võimlemisse. Ise tulin tagasi koju, et pesu ära lõpetada ning köök korda teha. Siis korjasin Archita uuesti peale, aitasin tal pesus käia ning läksime uuele ringile nende koogikeste ja küpsistega, mida eelmisel päeval üle anda ei saanud. See kord läks ka õnneks ning ainult 2 asja on veel andmata. Kodus siis sõime, aitasin Archital pesemas käia ning jäime ootama, millal pereema ja pereisa koju jõuavad. Loomulikult kõik ootasid, et saaksid isalt kingitusi, mis ta Hiinast või Indiast toob. Ega nad midagi erilist ei saanud, ainult mõned riided, juuksekummid ning lehvikud. Selle eest minul jäi enda kingitust kätte saades suu lahti. Pereisa ostis mulle valgetest pärlitest kaelakee - nagu reaalselt.. pärlid on ju niiiiii kallid :/ Ma ei osanud midagi kosta, pobisesin aitäh ning kallistasin. Kuna kell oli hiline siis panin Archita voodisse ning kuna ise olin ka unine, siis kobisin voodisse.

18.11.
Hommikune kella 6ne äratus, plikad kooli ja niisama vedelema. Plaan oli juuksurisse ja maniküüri minna, aga kuna perekonnasõbrad rikkusid mu plaani ära, siis sain aint ühe osa sellest teostatud. Kella 10.30 läksin siis autoga nende sõprade juurde ning teekond lennujaama poole võis jälle alata. Kuna tulevane nädal on lastel koolist vaba, sest Tänupühad on neljapäeval, siis nad lendasid teise riigi otsa suusareisile. Lennujaamast sõitsin otse juuksuri juurde, lootes, et kella 2ks saab tehtud, et jõuaksin ilusti koju Archita bussi ajaks. Nii ma siis natukene enne kella 12 astusingi juuksuri uksest sisse ning täpselt kell 2.05 astusin sealt välja.. ning dadaaaa tulemus:
 Enne...
...pärast
















Koju jõudes kiirustasin siis Architale bussi vastu. Lasin tal niisama vedeleda kuni ujuma minekuni. Ujumises passisin niisama pool tundi. Koju jõudes aitasin Archital pesemas käia ning siis läksin Aartikaga Michaelsisse mingeid asju ta järjekordse kooliprojekti jaoks ostma. Koju jõudes näksisime natukene ning mina hakkasin end peo jaoks valmis sättima. Nimelt oli plaan välja minna. Riided selga, meik näkku ning minekut. Mingi imelik pidu oli, mis oli türgi, liibanoni ja iraani inimeste poolt korraldatud - siiski õnneks tuli ka head tänapäeva muusikat.
Koju magama sain 3.30.

19.11.
Laupäeval ärkasin kell 10.30, rääkisin nii mitmega juttu ning vedelesin laiskusest niisama. Mingi aeg ajasin end siiski voodist välja ning läksin sõbra juurde teed jooma. Koju naastes rääkisin Skypes Chrstinega üle tunni aja jälle, siis pakkisin asjad ning läksin poiste juurde. Alguses istusime kõik niisama suures toas ja vaatasime telekat. Hiljem sättisime end peoks valmis. Järjekordne maja pidu kahele sõbrale, kes kodumaale lähiajal naasevad. See pidu olin kaine autojuht ning no nii naljakas on ikka neid purjus inimesi vaadata. Sai mõnusalt tantsitud ning niisama lõbusalt aega veedetud. Magama sain 4.30 paiku.

20.11.
Ärkasin 12 paiku, sõin hommikust ning vedelesin niisama. Laisk, laisk, laisk päev on. Koristasin toa ära. Rääkisin sõpradega ning hakkasin blogi kirjutama ning siin ma nüüd olen :)
Valmis totaalselt magama minema.

Loomulikult andestage, et jälle nii pikka postitus sai ja ma laisk olen olnud, aga ma ei oska ka seletada, millest see tingitud on.

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment