Wednesday, December 7, 2011

30.11-6.12.2011

Oleks vist aeg jälle kirjutada. Tööpäevad on ikka sama rutiinsed nagu need kõik ja midagi erilist juhtunud ei ole.
30. novembril pärast tööpäeva läksime sõpradega baari Fabiano sünnipäeva tähistama. Sõime, jõime, tantsisime ja rääkisime:
Enne lahkumist natukene tantsimas
Kooki maitsmas

Neljapäeval oli tihe pesupäev nagu ikka, vahepeal sai ka raamatut loetud ning järjekordne teos inglise keeles on läbitud :)
Reede õhtul läksime sõpradega õhtust sööma "Copeland's" restoranis. See oli niiöelda viimane õhtusöök Jasminiga:
 Kogu meie grupp restorani ees :)
 Enamus meist lauas
Andrea ja Jasminiga

Pärast seda läksime edasi mingisugusesse baari, mis pidi ülimalt hea olema. No jumal halasta on mul ainult selle kohta öelda. Sellist baari ei eksisteeri isegi mitte Eestis - võib olla siis on see hea koht, kui oled segi nagu kännuämblik, aga see on just selline koht, kus mina küll purjus olla ei tahaks, kui just juhuslikult meest kõrval ei ole. Jube, jube jube! Siiski tegime ka seal mõned pildid:
 Jonas, Andrea, Irina, Jessica ning taga piilumas Kristina
Jasmin, Vanessa ja Fernanda.

Laupäeval magasin suht poole päevani ning siis läksin väikesele šopingutuurile - nimelt oli vaja jõulukaarte osta :) Ja siis sai juba üksiti niisama ka ringi uuritud, mis huvitavat leidus, aga eriti midagi polnud - raha ka raisata ei raatsi. Pärast seda läksin Jasmini poole, kus istusime niisama - jõime kakod ja rääkisime juttu. Ta andis mulle ka mõned enda riided, mida Saksamaale kaasa võtta ei taha. Paar tundi hiljem ühines meiega Fabiano, siis tellisime hiina restoranist süüa ning tegime väikse õhtusöögi neljakesti (Jasmini poiss Tiago oli ka muidugi kodus). Parasjagu kui olime söömise lõpetanud sadasid sisse ka ülejäänud sõbrad, kes olid klubisse minekuks valmis. Istusime nendega kuni kella 23ni, siis ma teatasin, et lähen koju kuna olen nii väsinud.

Pühapäeva hommik oli mõnus, vaikne, hea muusika, päike piilus aknast sisse, soe oli :) Vedelesin natukene, siis käisin pesemas ning hakkasin vennaga rääkima. Pärast seda läksime suure kambaga jällegi lõunale:
Pärast lõunasööki läksime jällegi Jasmini poole, kus ta oma viimased asjad kokku pani, kõik üle kontrollis ning lennujaama minekuks valmis sättida. Teekond sinnapoole algaski. Registreerisime ta lennule ning läksime Starbucksi istuma natukeseks:
Mõned minutid enne lennuki peale minemist.

Tagasi tee oli kurb - mul olid küll pisarad silmas, kuid üritasin tugev olla. See-eest poisid nutsid ning mul oli seda raske vaadata. Viisin nad koju ning tulin ise ka oma sooja voodisse, kus kurbust hakkasin peletama "Tuulepealne Maa" eelviimase osaga.

Esmaspäeva esimene pool möödus laiseldes.. sain jälle vennaga rääkida. Kolmveerand kolme paiku helistati koolist, et Aartika on tunneb end halvasti, kas saaksin talle järgi minna. No ega midagi siis üle jää, kui auto käivitada ning teekond ette võtta. Koju jõudes käskisin tal voodisse minna.. ise korrastasin natukene kööki ning hakkasin õhtusööki tegema. Õhtul kui tüdrukud magama hakkasid jääma, vaatasin mina oma "Tuulepealne Maa" viimase osa ära.

Eile käisin Aartikaga arsti juures ning tuli välja, et tal ei olegi midagi viga. Lihtsalt pisike külmetus kuna ta ei kuula mind, kui käsen dressikat kanda.. ja salli ta ka ei kanna, sest pereemale ei meeldi kui inimesed salli kannavad.. normaalne eksju. Lapsel on kurk haige, aga kuna ta näeb salliga nagu tola välja, siis peab selle ära võtma. Õnneks kodus ta mul ei istu, et käib ikka koolis. Õhtul käisin ainult Architaga kunstis kuna Aartika tundis end halvasti ning Nikitast ei teadnud ma midagi. Kodus tegin jälle kiire õhtusöögi, panin Archita voodisse ning lippasin kinno. Filmiks valisime "The Help":
Väga väga hea film on! Kindasti kõigile tugevalt soovituslik! :)

Koju sain veerand ühe paiku ning siis ka kohe magama :)