Wednesday, December 21, 2011

Aeg lendab

Pole jälle nagu sada aastat siia kirjutanud ja päris paljud on maininud, et miks midagi ilmunud ei ole. Samas olen imestunud, et mu kallis sugulane Kristel pole see kord sõnakestki mulle veel öelnud.. haha!
Mis siis vahepeal muutunud on?!?!... Hmm.
Ostsin endale pileti Evanescence kontserdile. Kes ei tea, siis tegemist on üle maailma tuntud USA alternatiivrokkbändiga... väike näide nende uusima albumi hitloost:
Kontsert toimub 14. jaanuar siinsamas Atlantas.. jippiii :)

10. detsembril käisin Andreaga shoppamas kuna õhtul toimus Carlose juubeli tähistamine klubis ja ma tahtsin mingit ilusat kleiti selga panna :) Ja leidsingi kaks hästi lahedat - selga panin musta minikleidi, mis eest oli lukuga.. japjap - kui keegi oleks mu luku ülevalt lahti teinud, siis oleks ma pesu väel seal klubis seisnud.. haha :D Õnneks asi nii hulluks ei läinud, aga need peod siin lähevad küll järjest kreisimaks ja kreisimaks.. nagu ausalt ka. Ja sellega võib ära harjuda, et klubile järgneb järelpidu kellegi majas - haha.. loodan, et Eestisse tulles see komme külge ei jää, samas on meie klubid kauem avatud ka. Siiski siiski, magama sain pühapäeva hommikul 7 paiku..
PS! Siit võite järelduse teha, kuidas mu pühapäev möödus. Totaalselt pooluimas.. mingi aeg isegi magasin kaks tundi ja päriselt magama läksin mingi üheksa paiku juba.

Terve nädal möödus nagu tavaline nädal ikka juba. Igapäevased toimetused.. trenni jõudsin aint teisipäeval, ülejäänud aja olin liiga laisk. Ei tea kas talveuni hakkab mu üle võimust võtma.. pean end ikka rohkem üles utsitama.
Esmaspäeval sain Anneliga kokku, kes mulle pakikese üle andis, mille emme-issi-venna kodust saatsid... mmmm kommid, šokolaadid, piparmünt, cappud, Vana Tallinn poistele (nimelt mu Brasiilia poisid ei uskunud, et Eesti oma alkoholi toodab, see ju nii väike riik - eksju), mu lemmik seelik ja hambapasta kaaa.. imelik, et pean endale hambapastast Eestist tellima... haha, siin seda aga ei müüda kahjuks :/ Nii ma siis nüüd olengi õhtuti Kõmutüdrukut vaadates komeedikommi ja kamatahvlit maiustanud.. nämmnämmnämm :)

Reede oli aga täitsa jube minu jaoks. Ei tea, mis toimus, aga no siukene koduigatsus ja kurbus oli peal, et kui keegi oleks mulle pakkunud lennukile istumist ja koju tulemist, ma oleks sekundit ka viivitanud - palunud ainult  tunnikese asjade kokkupanemiseks. Õhtul kutsuti välja peole, aga no kui ikka kurbus on hinges, siis eriti oma hubasest voodist ja šokolaadist ju eemalduda ei taha. Nii ütlesingi kõigile "Ma olen väsinud ja tahan magada.. homme!"

Nii ma siis laupäeval magasingi poole päevani ja nagu öeldakse, siis hommik on õhtust targem.. kõik oli ilus ja hea jälle. Kella poole kolmeks vedasin end maniküüri sõbranna juurde.. sain 10 dollarit allahindlust - sõbrahind.. haha.. väga rahul, sest küüned on ka superlahedad. Isegi kuskile poodi minnes kõik kiidavad ja uurivad kus ja mis ja kes ja palju. Siis käisin veel ostsin endale juuksesirgendaja, sest õhtul klubisse minnes peab ikka ju ilus välja nägema.
Käisime siis uues klubis, mis oli heaheahea! Palju rahvast, palju ruumi, hea muusika.. mida veel hing ihkab. Natuke kallis, aga vahest harva võib lubada.
Sealt edasi suundusime maja peole ja see oli nagu tüüpiline pidu ikka, kus noored on purupurjus ja lihtsalt möllavad-lällavad ringi. Vähemalt nägin tuttavaid, keda igapäevaselt ei näe ning lõbus oli.

Pühapäeval magasin mingi 11ni vist, siis hakkasin netis sõpradega suhtlema ning oligi aeg selle kuusele LCC miitingule minna - uisutamine. 5-6aastase vahega olen ikka päris hea uisutaja... ise jäin küll endaga rahule. Uisutamise ajal mõtlesin küll, et võiks ju parem olla arvestades fakti, et isa mängib jäähoki, aga vaadates neid, kes seal olid, siis tundsin ma end täiega profina.. isegi meeldima hakkas... haha :D
Mõeldes asjaolule, et see oleks olnud minu viimane miiting, siis mõistan ikka täiega, et ma ei ole valmis koju tagasi tulema.. õnneks on veel 13 kuud jäänud :)
Sain ka oma esimese jõulukaardi Eestist - selle eest võlgnen tänud Helile! Ja sain ka oma selle aastase esimese kingituse - Starbucksi $10 kinkekaardi..jippiii!
Koju jõudes tundsin hullemat nälga ning tahtsin sööma minna, aga kahjuks ei leidnud kaaslast, kellega oleks aega või võimalust või tahtmist mulle seltsi pakkuda. Niisiis tegin hoopis varajase magamamineku.

Uus nädal - jõulunädal. Ega midagi erilist ei ole... töö nagu töö ikka: lapse kooli, koolist koju, snäkk, koolitöö,  õhtusöök, pesu, lugemine, magamine.

AGA... Liis on trenni koha pealt tubliks hakanud! Kohe uhke enda üle.. ausalt ka!
Esmaspäeval käisin BodyPumpis.. oioioi! Ma loodan, et mu keha mulle kunagi andestada suudab ning mind jälle armastama hakkab... haha! See oli jube raske. Lihased siiamaani valutavad, AGA ma ei anna alla.. teisipäeval käisin BodyStepis ja täna tegin BodyCombatit ning homme lähen jälle Stepi! Ausal lihased hakkavad harjuma vist juba sellega, natuke valutavad, aga pole hullu.. vähemalt saan käia nüüd :D

Eile õhtul käisin sõbraga kinos. Paranormal Activity 3. Ma pole esimest kahte näinud, aga nüüd tahan näha. Mulle meeldis. Jube oli aint see, et tegemist on tõsielulise õudusfilmiga - juba mõelda, et keegi midagi sellist on pidanud läbi elama. Naljakas oli see, et mina ei kartnud, aga tema kartis! Tegemist oli muideks meessoost isikuga.. haha. Kui mingi õudne koht hakkas tulema, siis peitis oma näo ära ja pigistas mu kätt ikka täie jõuga. Mina samas istusin ja ootasin põnevusega, mis nüüd saama hakkab. Ma tean - imelik olen. Teile aga filmi treiler:
Täna on plaan esimest osa vaadata. Jube huvitav!

Nonäete - olengi oma laiskusest üle saanud ja põhiasjad kirja pannud. Peaks vist uus aasta lubaduse andma ning tublimaks kirjutajaks hakkama.. haha! Eks näis. Peaks oma lubadused kirja panema ning aasta lõpus vaatama millega ma siis hakkama olen saanud. Päris hea mõte ju :)

 Vist ikka mitte!

Teie aga olge paid ning piiluge ikka siia vahepeal ja kurjustavad kirjad minu suunad mu laiskuse tõttu on lubatud!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment