Wednesday, December 28, 2011

Vaheaeg

Jeps jeps.. vaheaeg on täies hoos. Õnneks on see siiamaani läinud libedamalt, kui ma alguses kartsin. Eile hommikul käisin siis trennis ning päris hea oli end jälle liigutada.. koju jõudes kiire pesu ning ajasin tüdrukud üles.. Sõime siis hommikust ning pärast nad hakkasid isatööd tegema.. istusin nendega köögis.. ostsin endale netist e-raamatu "Minu Itaalia", mida ma aga lugeda ei saanud selle formaadi tõttu.. nii ma siis saatsin neile kirja ning sealt üks tark mees Aivar saatis mulle abistava kirja vastu ning nii ma siis nuputasin kuidas ma saaksin selle sobivasse vormi ning voilaa.. natuke nuputamist ja oligi raamat loetav. Pärast seda oli meil tunnikene vaba aega, kus tüdrukud emaga telekat vaatasid ning mina raamatut lugesin. Mul on siin üks inglisekeelne raamatusari, mille tahan ennem läbi lugeda, kui oma e-raamatute juurde asun.. seega palju palju tuleb veel lugeda. Igastahes kella 2 paiku sättisime end kinno, filmiks oli "Dolphin Tale":
Hästi südamlik ja armas film oli. Kohati meenutas Päästke Willyt, aga siiski erinev sellest. Pärast filmi oli meil Aartikaga jällegi raamatu lugemise aeg, ülejäänud lebotasid ka niisama. Kella 6 paiku soojendasin õhtusöögi üles, pärast mida koristasin köögi, aitasin Archital pesemas käia ning ülejäänud õhtu möödus jällegi raamatu saatel.
Täna plaanisin ka trenni minna, aga kuna lugesin raamatut liiga kaua, siis üles ei saanud kuidagi. Magasime kella 10ni, siis lugesin natukene raamatut ennem kui pliksid ka üles ajasin. Mingi hetk kobisime kööki hommikust sööma, pärast mida koristasin köögi ära ning jällegi raamatumaailma. Kell 1 hakkasime end valmis sättima filmi jaoks. Seekord läksime tüdrukute ja pereemaga sinna kinno, kus sa ka süüa saad. Filmiks valisime "Mission Impossible 4". Nii hea hea hea.. koguaeg põnevus õhus: läbi Moskva, Mumbai ja Seattle:
See eest aga toit oli halb halb halb. Pärast filmi käisime perekonna tuttavate juures natukene teed joomas ning tõime nende kalakese enda juurde, kuna nad sõidavad Texasesse ning pole kedagi, kes seda pisikest olevust toidaks. Kalakese nimi on Tim. Olen seal majas päris mitu korda käinud, aga ainult põhikorrusel - täna siis küsisime luba, kas Aartika võiks mulle kõike näidata. Ja MU PÜHA JUMAL.
Maja:
5 korrust. Majas on lift.. nagu ausalt. Kõige ülemisel korrusel on siis ruum, kus lapsed saavad Wii'd mängida, trumme ning klaverit harjutada - samas saavad ka külalised seal magada. Nii öelda neljandal korrusel on siis lastetoad (neil on 2 last) ning külalistetuba. Järgmine korrus on põhikorrus, kus on köök, elutuba, vanematetuba, söögituba, kontorituba, pesuruum ja loomulikult vannituba. Nii öelda teisel korrusel on siis baarinurk koos teise elutoaga, samuti on seal ka üks külalistetuba. Ja siis kõige alumisel korrusel on jällegi külaliste tuba, vannituba, üks suur ruum, kuhu on üles pandud lauatennise laud ning üks teine ruum, kus saab korvpalli mängida - jeps jeps jeps, majas sees saad lihtsalt korvpalli mängida. Mul oli nagu vauu! Neljale inimesele 5 korruseline maja. Liiga palju minu meelest, aga eks rikastel ole ikka omad seadused.
Ja siis kui koju saime, uuesti raamatumaailma - aga ma tundsin end ikka tõsiselt halvasti.. mai tea no see toit oli nii rasvane ja vastik, et koguaeg oli tunne, et no nüüd tuleb kõik välja, ainuke hea asend oli kas jalad seina peal või külili.. jube. Siiamaani on tglt täitsa halb olla. Loodan, et homme on kergem.. tihe päev on ees ootamas.
Ah jaa, mis ma peaaegu ära unustasin - sain veel jõulukaarte: Aitäh Cathlyn perega ning Mari :)

Tänaseks siis kõik.. üritan sellel aastal veel tagasi olla :)
Seniks aga nautige oma aasta lõppu - 2012 on vaid loetud päevade kaugusel! ;)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment