Wednesday, September 21, 2011

20.-21.09.2011

Teisipäev, 20.september:
Eile ma siis ei kirjutanudki siia midagi. Aga hommikul läks jällegi tüdrukutega kergesti. Väljas oli vihmane ilm, aga see meid ei heiduta. Kui tüdrukud koolis, hakkasin Krissuga suhtlema ja tegin seda kuni trennini. Muidugi mingi 15minutit enne minekut tuli hullem uni peale ja siis mõtlesin, et ah suva.. ma ei viitsi minna, keeran magama hoopis. Aga ikkagi tahe trenni teha on hetkel suurem kui miski muu. Vähemalt aitab end välja higistada. Läksin siis kohale ja nii tore oli kõiki neid naisi seal näha. Üks oli superrõõmus ja hakkas kohe rääkima "Hei. Sa ikka tulid tagasi pärast seda rasket trenni. Tubli oled." Tutvustas ka ennast ja küsis, kust ma pärit olen, aga ma ausalt ei mäleta ta nime. Ja teised olid ka supertoredad nagu inimesed siin ikka on. Kõik teretavad ja uurivad, kuidas läheb. Nende seas oli treener ka vist õnnelik, et uued tulijad ikka tagasi tema trenni tulevad. Loomulikult oli raske jälle, aga siiski kergem kui eelmine kord. Kuigi seekord higistasin isegi rohkem, kui eelmine trenn. BodyAttacki eesmärgiks ongi kaloreid põletada. Peaks vist endale selle kella ostma, mida mul vend kasutab, kui jooksmas käib. Ma isegi ei mäleta, kuidas seda nimetatakse. Või siis on kergem sammulugeja osta, see peaks ka kaloreid lugema. Pärast trenni käisin pesemas ja siis ootasin kella 12st saati vanemaid msni. Aga nad unustasid ära, et meil kokku lepitud oli. Nii nad tulid minu kella 15 paiku, kui ma 10 minuti pärast tööle pidin hakkama.. ei saanudki kaua rääkida.
Vahepeal käisin viimast korda Christine kallistamas ja teda ära saatmas. Ikka veel nii kurb on, et ta tagasi pidi minema :( Juba igatsen teda hästi palju.
Kui Architale kooli järgi läksin, siis sealt otse tormasime võimlemisse. Tavaliselt on see neljapäeviti meil, aga kuna see neljapäev pidime Aartika ja Architaga pereema töö juurde minema mingeid asju müüma, mida Aartika kooli kaudu müüma peab, siis tegime asendusklassi. Õhtul muidugi tuli välja, et nende kontoris pole lubatud niimoodi asju müüa ning nüüd peame hoopis minema naabruskonda kuskile. Tahaks teada, kes niimoodi midagi ostab ka. Mingid koogikesed on. Tglt nad ei saagi neid kooke, vaid mingid kupongid või ma ei tea ka, mis asjad.
Pärast võimlemist kimasime siis koju, et kiirelt riided vahetada ning kunstitundi minna. Selle aja istusin mina Starbucksis, jõin kakaod ning rääkisin enam jaolt Mihkliga juttu. Ta oli nii õnnelik, et viimane vahetud G4Sis ja siis on selle töökohaga hüvasti. Sai kuskil aknafirmas parema koha. :)
Mul oli seal võimalus blogi kirjutada, aga ise ka ei tea, miks seda ei teinud. Igastahes sealt otse koju, sest õhtusöök vaja teha, Archital kodutöö ning magama panna. Õnneks kui koju jõudsime oli pereema kodus ning soojendas toidu ise üles, et ma saaksin aidata Archital pesemas käia. Siis sõimegi ning panin Archita voodisse, ise sättisin kinno. Hoolimata Christine lahkumisest ei lase teisipäeva kinoõhtute traditsioonil kaotsi minna. Üritan ikka elus hoida ning iga kord vähemalt ühe sõbragi leida, kes oleks nõus tulema, kui mingi hea film on. See kord vaatasime filmi Bad Teacher. Olin kuulnud halbu kommentaare selle kohta, aga mina jäin küll väga rahule. Täitsa lahe komöödia oli :) Huvi pärast ikka võiksite vaadata, kellel võimalus on:



Koju tagasi sain 23.45 ning siis ka kohe magama. Kuni kella 3ni magasin suht normaalselt, siis ainult vähkresin ning uinusin enne kellahelisemist uuesti.

Kolmapäev, 21. september:
Kujutage siis ette, mis tujus ma hommikul olin ja kui unine. Archita oli ka superunine, aga õnneks mingeid probleeme polnud. Sain ta ilusti õigeaegselt bussi peale. Siis läksin ajasin Aartika üles ning see aeg, kui ta ennast valmis seades vajusin ma magama. Ärkasin üles, kui ta hõikas, et ma võin minna ja hakata hommikusööki tegema. Tegin valmis, ootasin kuni ta ära sõi ning valmis minema oli. Sättisin oma kella 9.40 peale, et enda kooli maha ei magaks. Nii kui 8.20 voodisse heitsin, nii magasin ka. Üles ärkasin ja peeglisse vaatasin, siis igal pool olid triipud :D Magus uni oli :D Kiirustasin siis kooli ja tuli välja, et ma polnud ainuke, kes superunine oli - me kõik olime. Jah, isegi õpetaja. Tegin ettepaneku, et võiksime hoopis magada seal laudade taga see poolteist tundi, aga ei saa ikka ju nii. Kujutage siis ette, kuidas silm kinni vajub, kui pead mingit teksti Hiina esimesest impeeriumist kuulama. (hahah.. vaatasin sõna "impeerium" praegu sõnaraamatust, sest ei suutnud ära tõlkida, mis Empire tähendab. Kas nii hakkabki emakeel meelest minema?!?!) Õnneks elasime selle poolteist tundi kuidagi üle ja saimegi koju. Käisin poest läbi, ostsin viinamarju ja pähklivõid. (Ma ausalt ei saa aru, kuidas need lapsed siin seda pähklivõid süüa saavad - minu meelest on see nii vastik). Ja siis pidin ühes jäätisekohvikus käima, kus müüakse vähese kalorsusega jäätist, sest ega siin peres enam muud ei tehta, kui absoluutselt igal asjal kaloreid jälgitakse ning kaalu langetada üritatakse. Pärast seda aga lebotasin niisama ja rääkisin Leanikaga juttu. Poole kolmeks läksin Architale bussi vastu, siis tegime tema koolitöö ära ning varsti sättisimegi tennisesse. Nagu kolmapäeviti ikka, siis viisin Archita sinna, ise kiirustasin koju tagasi, et Aartika peale võtta. Temaga läksime Michaelsisse, kust tal mingi järjekordse kooliprojekti jaoks asju vaja oli. Sealt edasi kiirustasime tennisesse. Tund aega istusin niisama ja hakkasin oma blogi kirjutama.
Pärast tennist teatas Aartika, et tema tahab õhtust süüa Panera Breadis ning helistaski emale ja saime loa. Vedas mul jälle õhtusöögiga :)
Kodus Aartika hakkas õppima, Archita käis pesemas ning vaatas natukene telekat. Nüüd loeb raamatut ja kohe magama. Mina aga kobin pessu ning pärast seda Fabiano juurde. Paar asja on vaja selgeks rääkida :)

Teie aga olge mul ikka paid!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment