Wednesday, September 14, 2011

14.09.2011

Hommik algas siis täna superhästi, kuna mõlemad tüdrukud ärkasid kohe üles, kui neid ajama läksin :)
Ise pugesin põhku tagasi tunniks ajaks, et kooli minna. Koolis oli jälle täitsa okei ja mu õpetaja on ikka ülitore :) 20 minutit enne tunni lõppu oli meil kõikide kursustega "Meet and Greet" ja siis ma avastasin, et üks mu sõbranna käib ka samas koolis, aga ta on erineval kursusel ja tasemel. Siiski tore oli tuttavat nägu kohata. Ja enda klassist saan juba Saksa tüdruku Saraga ka täitsa hästi läbi. "Meet & Greet" kujutas endas põhimõtteliselt ringisseismist oma nime ütlemist, hiljem jagati meid gruppideks ning pandi teki taha üks haaval seisma, kui tekk langetati pidime teineteise nimesid ära arvama. Hiljem läksime pizzat sööma. Koju tagasi sain mingi poole ühe paiku. Siis tegin tüdrukute toad korda ja pm vedelesin niisama. Aeg läheb kuidagi nii kiiresti.
Poole kolme paiku käisin Archital bussi vastas ning läksime koolitarvete poodi, kuna tal on alati midagi puudu, aga täpselt ka ei tea, mis ja kuidas. Lõpuks ostsime asjad, mida ta u teab ning saatsin kirja ta õpetajale, et see meid hädast välja aitaks ning mulle konkreetselt ütleks, mida vaja, et ma teaksin osta. Pärast aitasin tal matemaatika kodutööd teha ning andsin natukene vaba aega, et tennisesse valmis sättida. Siis enne minekut, sain lõpuks Krissuga rääkida - nii igatsesin teda ja vajasin ta nõu, sest viimasel ajal on mul siin palju toimunud, mis temaga läbiarutamist vajas. Kui sa loed seda, siis tea, et oled hindamatu mu jaoks! Igatsen palju. Edasi kiirustasin Architaga tennisesse, jätsin tema sinna, tagasi koju Aartika järgi.. kiire snäkk ning uuesti tagasi. Siis sain tund aega jälle passida. Aartika sai tennises vist kuumarabanduse, sest ta polnud võimeline midagi tegema - õpetaja käskis ainult jää kotti kuklas hoida ning jää tükke randmete sisekülgedel ja põlvede peal. No pärast 10minutilist lisapassimist oli ta lõpuks võimeline end üles ajama ning autosse komberdama, seal ta jäi muidugi magama ning ka kodus kuni ma soojendasin õhtusööki. Samal ajal harjutas Archita klaverit - õpetaja on täitsa kuri, et nad üldse ei harjuta ja edasi ei arene.. ma hoopis küsiks, kust nad selle aja peaks võtma, kui nad nii palju asju teevad :/ Niigi probleeme, et neil vaba aega üldse pole.
Igastahes siis sõime õhtust, aitasin Archital pesemas käis, kiirustasin Aartikaga "Michaels'sse" mingi kooliprojekti tarbeks asju ostma ning siis koju tagasi. Panin Archita magama ja tulin ka ise voodisse. Hakkasin niisama Eesti uudiseid ja jalgpalli skoore uurima, kui Fabiano helistas - rääkisime mõned minutid ja nüüd olen põhimõtteliselt valmis uinuma. Nii hea on nii vara magama heita :) Okei tegelikult pole vara midagi, kell juba peaaegu 11 õhtul.

Teile aga vapustavat päeva! :)

Siilitydruk

1 comment:

  1. Hei! Nägin, et lisasid ennast minu blogi jälgijaks.. aga mul on tõenäoliselt soov panna oma blogi parooli alla ja et sulle lugemiseks kutset saata, oleks mul vaja sinu e-maili aadressit. Saada see aadressile Katrina.K6ivsaar@gmail.com

    ReplyDelete