Thursday, September 15, 2011

15.09.2011

Tänase päeva põhisündmused:
1. Käisin uut trenni proovimas - Bodystep. Ning jällegi väga meeldis, ei olnud midagi rasket ja keerulist, kuigi päris ära väsitas. Aga teile siis video ettekujutlemaks, mida see endast kujutas:
2. Kohtusin ühe treenerida, kes mu mõõdud võttis, mind kaalus ning rasvaprotsendi võttis. Üldiselt olen tervislik inimene, kuigi võiksin natukene rohkem lihasmassi rasvakihi arvelt kasvatada :) Ja see ju ka minu eesmärgiks on. U 6 nädala pärast peaksin teisele ringile minema, et erinevust näha minu arengus. Samas pärast minu mõõtude võtmist ütles ta, et ma olen nii pisikene, et tal ei olegi kedagi nii pisikest olnud varem. Hahaha... hakka või uskuma, et ma tilluke olen :D :D :D
3. Käisin Christinel järel, ta tuli tagasi Miamist ja Key West'st - ehk siis, külastas Ameerika lõunapoolseimat punkti :) Täna on meil viimane kinoõhtu koos temaga, homme ärasaatmispidu ning teisipäeval lendab juba tagasi Saksamaale :(
4. PESUPÄEV!
5. Archita võimlemine, aga kuna ta on täna terve päeva suurepäraselt käitunud, siis mingeid raskusi temaga ei olnud.
6. Meie mehhikalstest töömehed kaevasid vana muru mingi masinaga maja eest üles ja nii korjasid ka interneti ja telefonijuhtme kaasa - tähendab, meil ei ole netti kuni homseni. Loodan, et sellest ei saa rohkem kui kaks päeva.
7. Homme saan minna uut trenni proovima, kuna pean Aartika kooli sõidutama, siis saan täpselt enne enda kooli seal ära käia.
8. Kuna Aartika vajas Interneti, et oma koolitööd teha, siis tulime pooleks tunniks Starbucksi istuma ja Interneti kasutama.

Nüüd ongi aeg lipata. Muidu tunnen end täna super energilisena! :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment