Tuesday, September 13, 2011

13.09.2011

Istun siis Starbucksis joon kakaod ja ootan, millal tüdrukud kunstiklassi lõpetavad :)
Tänane päev siis.. hommikul ikka tüdrukud üles ja kooli. Siis lõin oma aega surnuks, et trenni minna. Täna siis proovisin uut klassi - BodyAttack:

Appi appi appi! See oli niiii raske, et ma olin juba poole klassi pealt suhteliselt surnud. Nagu tõsiselt igalt poolt pistis, higi lahmas, lihased väsinud ja ainult vesi oli mõttes. Üritasin nendega sammu pidada, aga lasin natukene nõrgemaks vahepeal ning tegin alternatiiv variante õigetest harjutustest. Hakkas kergem ning suutsin ilusti trenni lõpuni vastu pidada. Sain ka treeneri käest kiita või noh tegelikult ütles ta, et need kes esimest korda olid tegid suurepärast tööd, aga mulle tundus, et ma olin ainuke uustulija, sest kõik teised juba teadsid kuidas mis olema peab ja mis järgmiseks tulema peab. Homme raudselt lihased tapavad mind jälle, aga eks see ole alguse asi ja ma ei anna nii kergesti alla ka. Tglt ootan juba neljapäeva, et uut klassi proovida ning laupäeva, et tagasi BodyCombatisse minna ning uuesti teisipäeva, et seda sama teha. Loodan, et see trennivaimustus mul ainult mingi algne asi ei ole :D
Pärast seda olin muidugi näost punane nagu vähk. Kodus hea kuum dušš ja lõõgastumine. Siis aga läksin Wal-Marti, et koju natukene toidukraami osta. Seal müüakse ka kõike muud, ning esimese asjana jäid mulle silma mustad teksapüksid. Tee või tina, aga siin ma näen ainult siniseid teksaseid, no mitte kuskilt pole võimalik musti leida - arvake ära, kas ma olin siis vähe õnnelik või mitte. Proovisin ja sobisid ideaalselt :) Jeiiii. Kodus korrastasin tüdrukute ruume ning olin niisama kuni pidin Architale kooli järgi minema. Siis aitasin tal kodutööd teha ning andsin natukene süüa. Hiljem tuli ka Aartika koju, talle snäkk ning edasi juba kunsti tundi. Nii kaua kui nad seal olid, käisin ma Starbucksis nagu postituse algusest võib juba aru saada. Koju tulles nagu ikka pesu, õhtusöök ja une aeg. Ma olen vaimselt nii väsinud kuna tüdrukud kaklesid terve õhtu ja ei kuulanud mu sõna üldse. Nüüd ootan, millal Archita magama jääks, et saaks ise ka unedemaale minna :)
Loodan, et teil oli parem päev ja et homme tuleb ka mul parem :)

Siilitydruk

4 comments:

  1. Kas seal BodyPumpi ei ole? Minule meeldis see kõige rohkem,mitte et ma neid teisi stiile proovinud oleks :D :D

    ReplyDelete
  2. On küll :)
    Neil on seal kõik stiilid. Siiski kahjuks BodyPump langeb mu kooli kellaaegadega kokku ja ma ei saa neis osaleda :(
    Kuni oktoobri keskpaigani teen kardiotreeninguid ja siis koolilõppedes lähen ka BodyPump trenni - siiski kardan, et see jääb mu jaoks raskeks... hahahaha :)

    ReplyDelete
  3. Mkm, bodypump ei ole üldse raske, mingis mõttes sa saad seal asju omas rütmis teha.. jah vahepeal on natuke raske, sest jõudu peab olema lõpuni vastupidada.. aga samas saad ju ka raskusi ise valida. Aga kuna inimesed on erinevad, siis kõigile ei sobi jah samad asjad:) soovitan siiski proovida, kui sul kunagi peaks selle jaoks aega jääma ;)

    ReplyDelete
  4. Kindlasti proovin :)
    Tahan erinevaid asju proovida. Kui liikmeks läksin tegema, siis see naine seal ütles ka mulle, et kehale oleks kõige parem ntx 2 korda nädalas kardiotreeningut ning 1 kord jõutrenni :)
    Eks näis, kuhu ma siis välja jõuan nii :)
    Aga aitäh soovitamast!

    ReplyDelete