Sunday, February 27, 2011

Vaheaja lõpp

Kolmapäeval oli hostema juubel - 40. Palju õnne! :)
Samuti oli juubel ka minu pisikesel marakratil Jannul - 5. Juhuuuuu!!!! :)
Aga kuna ma ei tunne pereema eriti hästi, siis ei oskand ma talle ka midagi kingituseks teha, mis mind aga imestama pani oli see, et ka lapsed ja mees ei kinkinud talle midagi. Mees ei toonud isegi lilli mitte. Väga imelik ja kahtlane. Midagi erilist ei toimunud, pidu olnud ja sõpru külas ei käinud. Küll aga sõime kooki õhtul:
Küünal on laenatud vanema tüdruku 11st kuna kodus muid tordiküünlaid polnud, aga soov vajas ju soovimist.










Neljapäeval oli jällegi pesupäev. Ning vahelduva eduga korrastasime ka vanema tüdruku raamaturiiulit kuna vanematele ei meeldinud see korralagedus, mis seal valitses. Tal on ikka päris palju raamatuid :)
Pärast käisime ka kinos - Gnomeo & Juliet. Minu esimene 3D film.

Minu väikesed mesilased enne filmi popkorni ostmas :)
















Film iseenesest oli armas ja lahe ning 3D efekt äratuntav :D
Pärast seda läksime Target'sse - pood kus müüakse peaaegu kõike. Sealt ostsin endale mängu Yatzy kuna lapsed tahavad seda mängida, aga neil pole kodus 5 täringut ja nende ema keeldus seda mängu ostmast. Koju jõudes mängisime ühe mängu ning kuna kellaaeg oli hiline, siis läksime magama.
Reedel läksime tagasi ostukeskusesse, kus eelmine pühapäev käisime, sest noorem tüdruk ei tahtnud mõndasid riideesemeid ning siis läksime tagastama neid. Terve päev läks selle alla. Enne seda käisime söömas jällegi Sweet Tomatoes. Ostukeskuses tagastasime need riided, siis pereema läks poodi, kus ta oma tööks vajalikke riideid ostab, meie lastega aga jalanõudepoodi.. ühed hästi ilusad valged kingad olid seal, kuid minu numbrit kahjuks polnud. Ning hiljem käisin vaatamas ka seda mantlit, mis mul nii väga südame peal oli ja enam ta ei tundundki mulle nii lahe ning 80 dollarit selle eest välja käia ei raatsinud. Ning samas oli Aartika mul kõrval nagu mu südametunnistus tuletamaks meelde, et ma kogun raha, mitte ei raiska. Tagasi teel koju jäid tüdrukud autos magama ning nii oligi päev õhtusse jooksnud.
Eile vedelesin niisama ning vaatasin netist Eesti Laulu finaali. Lemmikud olid Noorkuu, Ithaka Maria ja Getter ning seega olen selle aasta valikuga vägagi rahul :) Hoiame aint pöialt, et ka Eurovisioonil hästi läheks. Õhtul mängisin noorema tüdrukuga Yatzyt jällegi ning siis tuli vanem punktide kirjutakas ning iga kord kui ta ütles Roll (veereta), siis mul tuli kohe pähe Alexander Rybak'i lugu "Roll with the wind". Lõpuks ma ei saanudki, kui tulime minu tuppa ja kuulasime seda lugu. Siis aga lasin neile erinevaid eurolugusid läbi aastate. Nende lemmik on Dima Bilani "Never let you go". Nende kunagine lapsehoidja Ingrid, kes samuti Eestist on, lasi kuulata seda. Igastahes hakkas see "Roll with the wind" ka neile nii väga meeldima, et me kuulasime ja kuulasime ja kuulasime seda ning kuna mul on sõnad peas, siis tahtis Aartika ka neid pähe saada. Lõpuks oli kell 12 öösel ja me laulsime kahekesi seda valju häälega. Archita viidi enne 11 magama ära. Kui kedagi peaks huvitama, siis laul on järgmine:

Poole ühe paiku aga saatsin ta magama, sest ise olin megaväsinud.
Täna oli aga minu teine LCC kohtumine, kuhu siis kõik lapsehoidjad kokku tulevad ja räägivad kuidas neil läheb. Kui minul on peres mõned probleemid olnud, siis Rootis tüdruku probleemidega pole need võrreldavadki. Niipalju kui mina aru sain, siis tema hostema tahab lahutust ning on mehe juures ainult laste pärast veel. Ning see lapsehoidja mõtleb pere vahetuse peale, aga kuna nüüd peaks tema hostisa järgmisest nädalast tööle minema, siis ta ootab ja vaatab kuidas asjad minema hakkavad. Jutu järgi jättis see hostisa päris jubeda inimese mulje.
Pärast käisime Julia ja Christinega mõnes poes ning siis koju tagasi. Rääkisin Muskaga juttu, kes istus minu pärast poole neljani hommikul üleval :) Homme magab raudselt pool päeva maha. Pärast seda aga aitasin nooremal tüdrukul pesta ning magama sättida. Enam ei saa istuda kaua üleval, sest homsest hakkab jällegi kool. Kõigest 5 nädalat ning siis on jälle nädalane puhkus. Teeme juba vaikselt siin omavahel plaane, mida teha ja kuhu minna, loodan ainult, et mul siis auto on. Vanemad tahavad mulle uut autot osta, kuna seda vana pole ikka tagasi toodud, aga nii jagada on juba kohutav.
Homsest hakkab jälle töine nädal pihta. Pereema sõidab kuni neljapäevani jällegi kuskile ärireisile ning perenaise koha võtan jällegi sisse mina. Loodan ainult, et homne hommik väga hulluks ei kujune, sest keegi pole enam harjunud kell 6 ärkama.

Vaikselt sätin ennast ka nüüd Une-Mati ootele :)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment