Tuesday, February 8, 2011

Nädalaalgus..

Eilne päev oli juba rutiinne, millest ma siin uuesti jahuma ei hakka. Nagu ma eelmises postituses mainisin, siis valmistutakse siin juba hoogsalt sõbrapäevaks, nii ka meie valmistasime eile tüdrukutele kooli sõbrapäeva kaarte. Igal ühel oli oma ette kujutus, kuidas tegema peab, mina olin ainult niiöelda abikäsi kiiremate asjade toimetamisel :)
Olen märkand, et vanemal tüdrukul on komme enda tahet nooremale peale suruda. Nii ka eile üritas ta dikteerida, kuidas Archita kaarte tegema peaks. Kuna mulle selline asi ei meeldi, siis sekkusin olukorda väites, et need on Archita kaardid ja tema teeb nii nagu tema ise tahab.. Aartika tehku oma kaardid enda ära nägemise järgi. Ja nii saimegi rahu majja ning rahulikult meisterdamise kallale asuda:
Täna aga oli jälle see hullumeelne päev, kus kõike tuli teha joostes. Siiski oleme rahulikult õhtusse kulgenud :)
Aga täna on ka üks teine tähtis päev: ISA JUUBEL.

Nüüd oled sa jälle aasta vanem.. Tsiteerides mu venda: "Ela sama kaua veel!"  :)
Ja see, et ma sulle msnis paar ilusat sõna ütlesin, ei tähenda, et sa mulle vähem Kallis oleks :) Ja nüüd kus oma viski ka lõpuks kätte said - suurema veel kusjuures - peaksid sa eriti happy olema! :D
Kuna tänane päev kulges vaikselt, siis loodan, et laupäeval on selle eest sul hüpersupermegavinge pidu, kus kõik peale minu kohal on. Eks ma söön kooki üksinda siin kaugel ja ikka mõtlen sellele, kui lõbus teil kõigil on. Ootan rohket pildimaterjali ;)
Aga ilusat sünnipäeva lõputunde sulle veel. (Sul on küll juba järgmine päev, aga mina saan veel tähistada pea 2,5 tundi)

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment