Sunday, February 13, 2011

Nädalavahetus

Reedel käisin tüdrukutele Valentinipäevaks mõnda asja ostmas.. nii sattusin poodi, kus müüakse kõike. Algul ma mõtlesin, et ainult toidukraami, kuna hostpere koguaeg rääkis, et seda ja seda ja seda toidainet saab sealt.. aga kuna nad tulid eelmine nv koju väga lahedate riiete ja mänguasjadega (tüdrukud ostsid kooli oma õpetajatele Valentinipäeva pehmed karud.. hästi armsad olid), siis mõtlesin, et lähen viska ka sellele kohale silma peale ja tõesti, väga-väga lahedaid asju leidsin sealt. Enamus jätsin küll ostmata, aga plaan on kindlalt tagasi minna. Siiski leidsin pisikesed mängukarud koos tassiga.. sellised imearmsad. Ning hiljem käisin poes "Michaels", seal müüakse ka igasuguseid asju - siiski enam jaolt kleepekaid ja värvilisi pabereid ja selliseid kaunistamise asju. Väga kahju, et selliseid poode Eestis pole, no vähemalt mina pole avastanud. Igastahes.. minu Valentinipäeva lõpp-produkt on selline:
Parempoolne on Aartikale ja vasakpoolne Architale :)












Lubasin üles panna ka pildi meie Valentinipäeva kirjakastist, mis Architale tegime kooli. Ja selline ta on:

















Ülejäänud päev kulges aga niisama õhtusse.. viisin Aartika tema sõbrannaga kinno. Ta sai kätte selle auhinna, mis me Family Fun Night'lt talle võitsime. Hiljem läksin järgi ja Katja jäi ööseks meile. No neil oli küllaga lõbus. Mina aga läksin õhtul tüdrukutega klubisse Lucia ärasaatmispeole. Täitsa tore oli: kohtusin uute inimestega, sain tantsida ning oma kätt jällegi piljardis harjutatud.. ma olen ikka päris hale selles mängus.
Pilt minust on mõeldud inimestele, kes seda Facebookis ei näe! :)
















Laupäeva suhteliselt magasin maha.. kuna olin päev otsa üksi kodus, siis vedelesin niisama. Vaatasin arvutist ühte sarja, aga kuna uus hooaeg pole veel lõplikult alla laetud, siis hakkasin TV3 kodukalt Kättemaksukontori esimest hooaega vaatama :) Sain mõnusa kõhutäie naerda. Mängisin ka netis Yatzyt ning vaatasin ETV kodukalt otseülekannet Eesti laulu esimesest poolfinaalist. No mõni laul oli ikka täiega mööda, aga olen õnnelik, et Noorkuu ja Getter Jaani edasi said :) Õhtul veel lugesin raamatut ja keerasin magama. Kutsuti küll kuskile majapeole jällegi, aga tõesti ei viitsinud minna.
Täna siis hommikupoolikul ootasin kodukandi rahvast netti, et kuulda eilse peo muljeid, kuid kedagi ei tulnud. Siis asusin vestlema Mario ja Kristeliga ning siis oli pilt selge, miks ma kedagi siit eest ei leia. Ilusat pea paranemist eile kõigile, kes te sellel suurel peol osalesite :)
Hiljem aga läksime tüdrukutega Luciale järgi, et Pinkperrysse minna. Pinkperry on koht, kus müüakse erinevaid jäätiseid ja smuutisid ja selliseid asju. Lucia lubas tüdrukutele, et nad lähevad viimast korda sinna koos, sest ta lendab kolmapäeval tagasi koju - Tšehhi. (Tahtsin siia just kirjutada "tagasi Chech Republicusse" :D) Enne seda aga pidime koju tulema, sest hostema valmistas lõunaks Lucia lemmiktoitu. Sel ajal aga teatas ta, et nemad (tema ja Ashish) lähevad tuttavatega jalutama tunniks ajaks ning nende tütar tuleb meile, seega peame tund aega kodus olema. Ma tõesti ei saa aru, miks ta nii käitub, kui teab juba nädal aega ette, et meil on selleks ajaks plaanid tehtud. Kas tõesti ei oleks saanud näiteks eile minna? Igastahes see aeg mängisid tüdrukud koos ülemisel korrusel ning meie Luciaga ajasime köögis juttu. Ja me oleme päris sarnased temaga. Kahju on, et ta ära läheb, sest temaga saan ma kõige paremini läbi.. Julia on brasiiliast ja ta on minu jaoks väga lärmakas inimene ning Christine on täielik vastand, ta on Saksamaalt. Ta on tore ja sõbralik, aga liiga rahulik ja vaikne minu jaoks :D Ma ei suuda kummagagi ennast samastada ja seega pooldan võimalikult vähe nendega koos olla. Julia küll lahkub märtsis, aga tema asemele tuleb uus tüdruk ka Saksamaalt, niiet ma eeldan, et nad saavad Christinega paremateks sõpradeks.  Aga see selleks... Pinkperry oli täitsa armas koht.. sõime jäätist ja rääkisime juttu :) Hiljem tulime koju tagasi, kus veel mõned tunnid surnuks lõime ning siis oli aeg Lucial lahkuda. Kõrvalt vaatajana läks see küllaltki lihtsalt siin peres. Kallistused ja head aega. Kuna Lucia sai siia lähedale ülikooli sisse, siis kõik loodavad, et ta leiab piisavalt raha, et õpingud siin ka kinni maksta, siis saab ta augusti kuus tagasi tulla pikemaks ajaks. Eks elame ja näeme.
Siis aga vaatasin natukene kuidas tüdrukud "isa tööd" tegid ning hostema andis mulle ka paar lehte lahendada.. päris 100% õige polnud, aga no täitsa tumba ka ikka ei ole :D Hea harjutus ennem kui aprillis kursusele "Inglise keel teise keelena" lähen.
Nüüd aga hakkan vaikselt magama sättima, et uuele nädalale vapralt vastu astuda :)

Ja muide, KALLID SÕBRAD:

Siilitydruk

1 comment: