Tuesday, January 10, 2012

Vana aasta lõpp

29ndal detsembril oli enamusel perel laisk päev, sest ma tahtsin pesu pesta ning ei saanud tüdrukutega midagi koos teha. Õhtul läksime pereema ja tüdrukutega raamatupoodi, et Disneylandi ja Universal Stuudio jaoks raamat osta. Muidugi veetsime seal ei tea kui palju aega, sest igaüks tahtis ka muid raamatuid vaadata.. siiski midagi ostma ei hakanud kuna nüüd saan ju endale raamatuid e-lugejasse tellida/osta :)
Reedel, 30ndal käisime shoppamas kuna pühade ajal on siin megasuured allahindlused. Ostsin endale mitu dressikat, särgi, seeliku, saapad ning imeilusad kingad - ma ausalt ei tea kuhu ma nendega lähen, aga ma ei saanud neid ostmata jätta.. sellised supernunnud on. Pärast seda käisime väljas söömas.. koju naastes tantsisin natukene tüdrukutega Wii järgi, siis käisin kiirelt pesus ning sättisin väljas. Läksin sõbraga baari niisama istuma ja mingeid kaklusi jälle vaatama.. telekast muidugi. Siin on need kaklusmatšid brasiillaste hulgas päris populaarsed. Koju sain mingi 3 paiku.
Aasta viimasel päeval ärkasin kell 8 üles, et 9ks trenni minna - BodyCombat. Trenn oli just see mida ma vajasin, aga pärast seda hullem väsimus. Käisin pesus, sõin hommikust ning vedelesin niisama. Mingi aeg helistasin kodustele, et ilusat vana aasta lõppu soovida. Sama tegin ka Kätsiga. Siis üritasin magada mingi aeg, et õhtuks vormis olla, aga ei tulnud midagi välja, sest mu Combati treener helistas ja temaga rääkisime pea mingi 45minti juttu. Pärast seda oli aeg end aastavahetuse peoks valmis sättida. Kuna mu sõber jäi pool tundi hiljaks, siis oli mul võimalus asju pakkida kuna uus aasta hommikul võtsime perega suuna Orlando poole nädalaks ajaks.
Aga igastahes mu aastavahetusepidu möödus ühes eramajas, mis oli välja üüritud.. ma teadsin sealt aint 2 inimest, aga pole hullu.. nendega oli ka piisavalt lõbus. Koju jõudsin 1 jaanuari hommikul mingi 5 paiku.. sain paar tundi magada ning siis ajas pereema üles, et on aeg hakata sõidu poole ennast sättima - enesetunne minul aga ei olnud just kiita.

Minu Orlando nädala postitus tuleb kindlasti lähipäevil! :)

Olge paid ja nautike seda aastat! :)

Kallid
Siilitydruk
PS! Täna - 10. jaanuar on minu teise aasta esimene ametlik tööpäev! :)

No comments:

Post a Comment