Sunday, March 25, 2012

2012 Vol 10

Pärast seda kui Monika ära läks olin ma nii laisaks muutunud, et ei viitsinud enam trenni ka minna. Ülejäänud nädal möödus jällegi suht rutiinselt, natukene kergem oli kuna kolmapäeval lendasid pereema ja vanem tüdruk Californiasse, et siis noorem käitus mul nagu ingle ning meil ei olnud mitte mingisuguseid probleeme :)
Reede õhtul käisin LCga kohtingul - nimelt õhtusöögil Atlanta kõrgeima hotelli kõrgeimal korrusel. Nimelt asub see 220 meetri kõrgusel ning teeb Atlantale 1.5 tunni jooksul 360kraadise vaatetiiru peale. Romantiline ja armas oli. Kuna see oli ka Kerli ainukene vaba õhtu, siis läksime pärast seda Cosmolavasse peole.. See läks jälle natukene hulluks kätte ära. Magama saime mingi 6 paiku jällegi.
Laupäeva magasime Kerliga sõna otseses mõttes maha. Õhtul ütlesin ka pereisale, et kui ta tahab siis võib välja minna, et ma jään koju.. Vaatasin Architaga filmi, mille ma poolenisti maha magasin. Pühapäeval viisin Kerli hommikul koju kuna ta pidi töötama ning siis koristasin kodus köögi ja elutoa ilusti ära, et kui pereema koju tuleb, siis mul šokki ei saaks. Kui Kerli 7 paiku vabaks sai, läksime Taco Maci istuma, sõime õhtust ning ajasime niisama juttu.
6. märtsil läksin siis Christinele järgi, et tema viimasele lõunale minna, sest teisipäeval lendas ta jällegi Saksamaale tagasi. Lõunat sõime ühes vaikses ja armasas restoranis.
Mina, LC, Margarita, Christine ja Andrea







Teisipäeval kui plikad koolis olid, siis käisin ühel sõbral külas. Kui Archita koolist tuli hakkasime sööma ja koolitööd tegema. Siis üks hetk tundsin end metsikult halvasti ning viskasin pooleks tunniks pikali. Kui kunsti klassi läksime, siis ma tundsin, kuidas mul palavik märku annab kord oli külm, kord oli palav.. Sealt mu haiguse nädal hakkaski pihta.. õnneks palavik oli ainult teisipäeva õhtul, aga edasi tuli kogu komplekt: hääl kadus ära, köha, nohu, pidev nõrkus. Jube. Kuidagi suutsin töönädala üle elada - enam jaolt magades kui tüdrukud koolis olid. Reede õhtul läksin ka supervara magama ja vahelduva eduga magasin mõnusalt laupäeva lõunani välja. Siis tundsin end juba paremini, aint keha valutas selles voodis vedelemisest. Leppisime Kerliga kokku, et kui ta töö lõpetab, siis teeme midagi.. Nii korjasingi ta 7 paiku jälle peale, saime ta sõbraga kokku ning suundusime bowlingut mängima.. selline mõnus rahulik õhtu. Pärast seda tulime Kerliga minu poole ning keerasime magama.
Pühapäeval hakkas LC mulle ajama, et kaua ma haige olen, et ajaks end majast välja. Nii siis läksimegi kolmekesti Atlantasse kuskile istuma. Mõnus päikesepaisteline päev oli:

Minu õhtu sõber - Diet Coke.. haha :D

















Järgmise nädala elasin ka kuidagi haiguse ja tervise suikumise vahepeal üle. Esmaspäevast kolmapäevani oli mul vanem plika ka kodus, kuna korjas haiguse mult üles ja ta ei olnud võimeline kooli minema. Teisipäeval käisime kinos Mission Impossible vaatamas. Olin küll seda juba näinud, aga siiski hea film on ning 1 dollari eest miks mitte uuesti vaadata. :)
Kuna siin on meil juba pm nagu suvi kohati, siis tüdrukud hakkasid jälle tennises käima, et meie graafik on jälle hästi tihe ja pea peale keeratud. Seal istumisega aga hakkasin Tuulest viidud filmi vaatama, et nüüd on veel tund aega jäänud vaadata, aga eks ma sellega ka suht varsti lõpune jõuan.. vb juba homme jälle nende tennises.
Reedel istusin jällegi niisama kodus, kirjutasin blogi ning vaatasin Netflixist Kõmutüdrukut. Netfliks on siinne internetilehekülg, kus kuumaksu eest saab igasuguseid filme ja seriaale vaadata. Ise ma ei maksa, aga Ingrid andis mulle enda paroolid, et tema nime alt saan vaadata. Samuti lugesin ka raamatut. Hetkel on käsil "Valge Oleander"... See film on üks mu lemmikuimaid ning kuna leidsin siit raamatu ka, siis hakkasin seda lugema :)
Laupäeval, 17. märts oli St Patricks Day - see on Iirlaste püha, aga siin tähistatakse seda väga suurejooneliselt. Kõik peavad midagi rohelist kandma, need kes ei kanna saavad näpistada. Ootasin siis jällegi , mil Kerli vabaks saab, et talle järgi minna ning niisama väljas ringi tsillida. Alguses istusime niisama Taco Macis ja sõime lõunat, pärast seda saime ühe sõbraga kokku, kellega läksime bowlingut mängima, sellele järgnes piljard ning niisama istumine:
 Mina näpistada ei saanud :P
 Kerlil õnneks oli ka kleidi peal natukene rohelist :)
 Sean pidi aga sellise kõrvarõngaga ringi käima, muidu me ei oleks teda rahule jätnud... :)
 Fotojäädvustus tuleb ikka teha nagu ma oleks super piljardi mängija, mis siis et mind teeb õnnelikuks kui kuulile pihta saan :)
 Kerli vajas aga juhendamist.
Ning muidugi õlu on isegi roheline sellel päeval..











Pühapäeval viisin Kerli koju ning vedelesin niisama kella 5ni.. siis läksin korjasin sõbra töölt peale ning läksime välja, käisime ühe järve ääres jalutamas, mis nii kodu meenutas.. hästi rahulik ja vaikne oli seal - kvaliteet aeg. Kahetsesin, et fotokat kaasa ei võtnud.
Kuna meil on siin õitsengu aeg, siis nooremal tüdrukul on suur allergia nende vastu.. iga päev võtab kolme erinevat rohtu.. Teisipäeva hommikul tal kõht valutas, aga üritas ikkagi kooli minna. Sellessuhtes on ta tubli, et ei taha koju jääda. No kella 11.45 paiku sain koolist kõne, et tal ikka kõht valutab, kas saaksin ta koju tuua. Käisin tal siis järel ning niimoodi vaikselt vedelesime kahekesi. Kolmapäeval läks ta aga ikkagi mul uuesti kooli. Ise läksin uuesti sõbra juurde ning käisime jällegi seal järve ääres jalutamas, et ma mõnedki pildid saaksin:




Kolmapäeval ostsin ära ka piletid Nickelbacki kontserdile :) Ei jõua enam oodata.
Neljapäev oli mul hästi kiire ja tihe päev. Hommikul hakkasin pesu pesema ning saatsin tüdrukud kooli, siis pidin pereema haiglasse viima (ei midagi hullu mingi pisike operatsioon turjapingete vähendamiseks). Kodus tegelesin jälle pesuga, siis käisin tal haiglas järel, aga kuna ta polnud mulle öeldud kellaajaks veel valmis, pidin seal passima üle tunni aja.. hiljem tegelesin jällegi pesuga ning siis viisin noorema tüdruku võimlemisse ning õhtusöök ja magamamineku aeg.. ise olin nii läbi omadega.
Reede päev otsa lebotasin, õhtul käisin LCga õhtust söömas Jaapani restoranis.. Koju sain suht varakult. Laupäeval ootasin kuni Kerli töölt vabaks saab, et ta peale korjata ning Anneliga õhtusöögile minna. Anneli viis meid Meretoidu restorani, sõime sushit. Kolm tundi istusime ja rääkisime. Siis tulime Kerliga minu poole, printisime ta paberid välja ning keerasime magama.
Hommikul viisin ta lennujaama - nimelt lendas ta Las Vegasesse, kust edasi läheb Suurele Kanjonile ning sealt San Fransiscosse.. nädalane puhkus. Koju naastes suhtlesin sõpradega ning hakkasin kirjutama, et lõpuks ometi järje peale jõuda ja teate mis?!?! Ma olen sellega lõppude lõpuks hakkama saanud!! Endalgi kohe uhke tunne :)
Nüüd varsti sätin ennast LCC meetingule ja siis lähen sõbrale külla. Homsest aga vapralt uuele töönädalale vastu. Üritan ka enda laiskusest üle saada ning end korralikult trenni vedada, et selle rutiini peale tagasi saada :)

Tänan teid kannatuse eest, mida varuma pidite.. üritan edaspidiselt ikka mitte nii palju enam maha jääda :)

Have a nice day! :)
Siilitydruk

No comments:

Post a Comment