Thursday, May 24, 2012

2012 Vol 12

Pärast eelmise postituse lõpetamist läksin kinno. Filmiks valisin "Vanne" (The Vow) ja seda eelkõige Channing Tatumi pärast. Olen nii erinevaid arvamusi kuulnud ja mina kuulun nende gruppi, kellele meeldis. Ja emotsionaalne nagu ma olen tihusin ka nutta nii vähemalt kolm korda. Ja filmi lõpp oli ka täiesti üllatuseks mulle.

Pärast filmi läksin Gabe poole. Alguses istusime natukene naabrite juures ning siis läksime koju kuna pidime "Lohe tätoveeringuga tüdruk" filmi vaatama. Esimesed 10 minutit ja ma olin unedemaal - no ei suutnud silmi lahti hoida. Pühapäev läks ta 11ks tööle, aga kuna väljas oli supervihmane ilm, siis oli ta varakult kodus tagasi.. mina käisin see aeg kodus, et emale ja vanaemale emadepäevapuhul helistada :) Edasi oli meil totaalselt laisk päev - ja see mulle temaga koos olles meeldibki, et meie vabadel päevadel sõna otseses mõttes vedeleme niisama, vaatame filme ning tukastame vahepeal :) Ta ei ole selline, kes koguaeg midagi teha tahab ning mind imelikult vaatab, kui ma laiselda tahan.
Esmaspäeval oli mul msni kohting Krissuga - jeiiiii... Üle pika aja saime oma juttudega järje peale! Nii hea oli! Teisipäeval käisin jälle Gabe juures, kolmap ja neljapäev olin tubli ning vedasin end trenni.. oh jeerum. Pärast kolmapäevast BodyPumpi mu jalad olid nagu pakud.. jube raske oli liikuda.
Reedel oli mu nooremal tüdrukul ergutustüdrukuks saamise katsed.. kuna ma seal kolm tundi istuda ei viitsinud, siis läksin tagasi koju.. sisustasin aega oma seriaali vaatamisega. Kuna Netflixis veel "Kõmutüdruk" viimast hooaega üleval ei ole hakkasin vaatama "Vampiiri päevik" esimest hooaega. Kella poole kaheksa paiku tõin ta koju tagasi ning sättisin Gabe poole. Istusime jällegi naabrite juures ning koju magama saime mingi 2 paiku öösel. Tal on õnneks superlahedad naabrid, kes mu hästi kiirelt omaks võtsid :)
Laupäeva hommikul oli tal plaan mind päikesetõusu vaatama viia, aga kuna saime aint mõned tunnid magada ning mul oli liikumispuue, siis lükkasime selle plaani tulevikku. Õhtul oli meil naabrimehe 30. sünnipäev. Kui nad pidutsevad, siis hakkavad nad ühte superlahedat mängu mängima. Väljas asfalti peale oma 10 meetrise vahega on pandud kaks lauda, mille sees on augud - kummaski lauas üks auk. Tiimis on kaks liiget ning sinna auku peab loopima pisikesi kotikesi (4 kotti).. auku saades saab 3 punkti, laua peal maandudes ühe puntki.. mäng on läbi, kui üks võistkond saab kokku 21 punkti.. mida rohkem joomas olek on, seda huvitavamaks mäng muutub.. Kuna ma kunagi varem mänginud ei olnud, siis ehk oli mul alguses algaja õnn, aga päris hästi läks.. poisid naersid, et raudselt on meil Eestis selle peale meistrivõistlused... hahaha :D
Pühapäeva hommikul polnud just kõige parem olla, aga hommikusöök ja dušš tegid olemise tunduvalt paremaks. Kella kaheks läksime naabripoisi sünnipäevale.. pisike sai 3 aastaseks :) Pärast seda oli mul igakuine Au Pairi miiting, mis seekord toimus Kreeka festivali raames. Vaatasime natuke Kreeka tantsu, sõime sööki ja jalutasime niisama mööda niiöelda turgu ringi. Miitingult otse kiirustasime Gabe sõbra babyshowerile - ma päris kindel ei ole, aga paari kuu pärast peaks neile pisike poiss sündima :) Seal olime umbes kolm tundi.. koju jõudes tegin tiiru "Vampiiri päevikut" jälle ning varakult unedemaale.
Esmaspäeval olin laisk ning ei suutnud end voodist enne 11 välja ajada (lapsed saatsin loomulikult kooli ikka ilusti). Teisipäev, kolmapäev ja neljapäev käisin korralikult trennis. Tubli Liis! Kuna lastel on viimane nädal kooli, siis kolmapäev ja neljapäev olid lühendatud päevad, reede on üldse vaba. Kolmapäeval pärast kooli ja enne tennist käskisin neil toad ära koristada.. mõlemad tegid super tööd. Neljapäeval viisin nad jäätist sööma ning pärast seda käisime raamatu poes - ostsin neile mõlemale ühe raamatu, mille lugemiseks on neil aega 3 nädalat, siis lähevad nad 3 nädalaks Singapuri ning enne seda tahan ma raamatu kokkuvõtet saada.. vähemalt motiveerib midagi tegema kui aint telekat vaadata. Nüüd istun noorema tüdrukuga tema viimases võimelmise tunnis, pärast seda vanemaga tennisesse. Ja kuna ei taha jälle üli pikka vahet sisse lasta, siis mõtlesin, et hea vaba aeg oleks natukene kirjutada. Täna kuidagi selline hea päev ja tuju ka sees :)
Homme lähme pereema kontorisse, kuna ma ei ole seal veel käinud ja nad kolivad teise kohta üle varsti.. Eks näis, mis meid see 3 nädalat ees ootab kui nad koolist vabad on ja ära lennanud veel pole...!
Seniks aga päikest teile!

Siilitydruk

No comments:

Post a Comment